[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 18:57

Leuk hoor! Al die pony avondturen, heerlijk zo lekker aanrommelen.

Gio en ik rommelen ook lekker door, zijn ondertussen een paar keer gestart in het M en hebben wel wat prijsjes mee kunnen nemen maar nog geen winstpuntjes. We zijn ook wel heel snel van B naar M gegaan en hebben daarbij een paar dingetjes toch een beetje overgeslagen. Maar met zijn 6 jaar vind ik hem nog jong zat en ben ik dus even lekker bezig met de basis en we proberen het gewoon over een tijdje weer.

Verder zijn wij een weekendje naar PMO geweest, waar ik onwijs van heb genoten. Gio was echt een verademing tussen al die (hele mooie hoor!) stresskippen van mooie paarden. Hij stond op dag 1 al los op de poetsplaats en zelfs toen er een ruiter vliegles kreeg in mijn les kon ik rustig verder werken aan mijn traver haha. We zijn ook nog lekker de crossbaan op geweest en we springen natuurlijk ook rustig door.
Afbeelding
Afbeelding

Ruim assortiment tweedehands merk zadels te koop! :-)

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:05

Oh, heerlijk crossen! En zo te zien nog lekker in het zonnetje ook.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Punz

Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:11

Jouw paardje weer herstelt van de koorts Sjolvir?

Heb zelf afgelopen weekend mijn M1 debuut gemaakt, en kon stiktevreden weer naar huis: met 190,5 en 185 twee heel nette winstpunten, en belangrijker: echt zó fijn gereden! Met name heel tevreden over de eerste proef. De tweede proef maakte ik zelf te veel foutjes, daar reed ik zelf gewoon minder ( iets met een hele proef doorzitten/conditiegebrek en maar 1 combinatie tussen mijn eerste en mijn tweede proef), maar even goed ook daar nog heel tevreden...

Het is verder wel een beetje vals spelen wat ik doe, want mijn pony wordt door mijn "vooruitrijdster" voor me uit geschoold ( zij start hem Z2 tussen de paarden). Zonder haar hulp in het opleiden van mijn pony én het mij ook lesgeven, was deze M1 start never nooit gelukt..

( Helaas heel veel meer passie dan talent... .en mijn leeftijd helpt ook niet meer echt: train tegen het verval in......... ;( _O- )

Maar wat heb ik genoten!!!

En dan ook maar even een foto ( mobielkwaliteit... sorry...)
Afbeelding


Iedereen een Connemara!!


.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:37

Gefeliciteerd, netjes hoor!

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:44

Super goed Punz!

Ik mag aankomende zondag voor de 'eerste' keer. We zijn in mei al een keer gestart voor de ervaring, maar toen waren we er nog lang niet klaar voor. Nu heb ik haar een stuk beter voor elkaar, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van :P Gisteren in de les even beide proeven geoefend en ze vindt het maar lastig dat alles zo snel achter elkaar komt. Ze klapt er dan snel uit, raakt afgeleid en onzeker. Haar koppie kan het niet helemaal bijhouden :+ Los van elkaar kunnen we alle figuren prima, maar zo snel achter elkaar vergt toch even wat meer oefening en concentratie. Dus aankomende zondag onze kans om te kijken waar we staan.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:55

Ik moet dus zaterdag voor mijn Z.. waarbij ronde 1 ik verkeerd reed en Toobs zijn winst door zijn neus boorde.. Ronde 2 hij koorts bleek te hebben (had 2e proef ook afgegroet) en nu met ronde 3 kan ik dus niet rijden hele week ivm asfalteren verder ben ik zo stoned als een garnaal van de medicijnen volgens mij en heb ik alweer tijden niet geslapen, maar!!! We zijn vol goede moed, want die zwarte is af en toe rare, juist als je denkt alles voor elkaar te hebben gaat het mis en als je denkt snert.. hele week niets gedaan best kans dat ie het zaterdag dan goed doet.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:40

Wat is Gio een stoere pony zeg! Mooi met dat zonnetje erbij.

Punz gefeliciteerd. En lekker van genieten toch dat het je toch maar lukt!

Ghostattack spannend. Heb je weer recent beeldmateriaal? Eerder wel eens foto's van jullie voorbij zien komen, vind jullie een leuke combi. En heel knap van hoe ver jullie zijn gekomen, dat is al een hele overwinning. :)

Sjolvir, gewoon er weer lekker voor gaan toch. :D Op deze manier blijft het spannend haha.

Ik mis de wedstrijden en het rijden echt. Dus ik zit jaloers mee te lezen, en natuurlijk ook te genieten van jullie verhalen. :)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:47

Recent, recent.

Dit is het meest recente denk ik :P Begin oktober.
Afbeelding

Afbeelding

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 18:36


Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:59

Wat gaaf sammy! Jones is ook echt een knappie

Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2, FHS Jelle L2+2 en Kalim L1+6

Melvern
Berichten: 4404
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:36

Gefeliciteerd Punz! Wat een mooie punten voor je debuut, dat wordt alleen maar beter ;)
Wat een mooie pony Ghosattack! Is het goed gegaan zondag?
Gaaf Sammyoo, hij is ook wel echt heel leuk!

Ik heb zaterdag mijn kleine vosje weer meegenomen. Het ging bij het inrijden heel erg fijn. Bij het inrijden was de binnenbak heel spannend en dat loert ze overal naar en wordt de stelling ( die normaal al wat problemen geeft op de rechterhand ) helemaal drama. Wel heel fijn commentaar en 199 en 203 punten en 2x een 4de plek.

Kan ook met alle trots zeggen dat ze eind november eindelijk na 5 jaar proberen het sterpredikaat mocht ontvangen. Super trots op mijn vosje <3

Helaas mochten foto's niet ( was op de kazerne ) dus een plaatje van de training ;)
Afbeelding

Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:26

Nette punten hoor!

Mijn wedstrijd ging totaal niet zoals gepland, ze was enorm gespannen en we snapten niet zo goed waarom. Normaal is ze niet zo gestrest op andere locaties, dus dit was wel even vreemd. Uiteindelijk kwamen we erachter dat ze dus als de doods is voor haar eigen weerspiegeling! :wow: Wist ik veel, wij hebben geen spiegels thuis en ook geen ramen met weerspiegeling in de bak. De proeven zelf waren dus meer een poging tot pony langs de ramen krijgen dan daadwerkelijk rijden. Toch nog hele nette stukken er tussen gehad hoor! Uiteindelijk 164.5 (eigen schuld, 2x extra volte gedraaid door haar schrikreacties) en 171 punten. Niet bizar slecht hoor, maar wel jammer natuurlijk :P

Ik heb nu dus een spiegel gekocht om thuis mee te oefenen. Gisteren liet ik hem aan haar zien in de stal, nou ze stoof gelijk weg naar de andere kant van haar stal 8)7

Paar foto's van de wel goede stukjes haha
Afbeelding

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 17:48

Aawgh sneu als ze zo bang zijn, lekker gaan oefenen met die spiegel!
Gefeliciteerd asha!

Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2, FHS Jelle L2+2 en Kalim L1+6


Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:22

Gefeliciteerd iedereen en ster lekker he, als je dat lukt.

Spiegels, hmm, ja, dat is voor sommigen wel een dingetje.

Hier zelf weer met mijn binnenvetter de boel verknald, inrijden ging goed tot iets?? Ander paard stuiterde vanwege schaduwen door de buitenbak, dat was het niet, maar wel denk ik toch ook het licht en de schaduwen, maar de mijne gaat dan niet stuiteren, die gaat uit.. als een kaarsje..
Dus echt 2 bagger proeven, wel zo dat ik hem uiteindleijk voor de 2e proef nog heb kunnen verbeteren.
Ik was al dood met mijn bagger conditie en dus iets met hem gaan doen dat in zijn comfort zone zit, stappen tussen de auto's op de parkeerplaats..... (en wat kw's en nette bochten) toen bak weer in.
Restultaat was dus belaberd en terecht 190 en 197.5. Als ik hem toch eens aan het lopen kon houden, zucht.... Want zowel deze als vorige keer zaten er ook nette punten tussen en hij kan veel meer.
Als je er andere ruiter op zet, ze moeten mij eens resetten denk ik.

Heps geniet nog van het geode leven in 6 wkn had ik er geloof ik 6 x opgezeten, deze week was ze Toobs stand in, aangezien hij hoeste, dus die kreeg cultuurshock. En ik ook, dacht chips.. is ze dan echt alles vergeten wat ik er op had gezet?? Maar vandaag deed het het weer, was natuurlijk ook nog niet allemaal bevestigd dus tja, ook wel logisch dat dat denk momenten en baas ben je gek zo krijg ik spierpijn en val ik over Eigen voeten momenten opleverde.
(sb was vandaag best weer oke, travers 1 kant is nog wel echt dingetje, maar dat zit meer in mijn rijtechnische knulligheid en niet snel genoeg schakelend zijn).

En waarom het gewoon een heerlijk dier is..
https://www.facebook.com/10001266076914 ... 909219298/

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:21

Jammer van je proeven door de spiegels bij ons zijn meestal de spiegels bedekt misschien is het een idee om toch maar eens vaker te gaan rijden in een bak met spiegels

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:22

Jammer van je proeven door de spiegels bij ons zijn meestal de spiegels bedekt misschien is het een idee om toch maar eens vaker te gaan rijden in een bak met spiegels

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 20:24

Ken hier in de buurt geen enkele wedstrijd ring waar ze de spiegels bedekken of de kantine ramen.

Overigens ooit nog wel lol gehad, met een schemerlampje in het juryhokje waar toendertijd Sjolvir nog wat van vond.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Siepi

Berichten: 516
Geregistreerd: 08-11-09

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 21:59

Onze vorige pony was bang voor zijn eigen schaduw leuk als je in donkere bak met licht rijd en schaduw van de lesgever is nog veel enger 8)7

Gillmore (Sorento / Graham) paard van mij dochter Anouk (M2)en nu Z1 startrechtig
Cantodea (Calvino Z) sinds 13 mei mama van Nielson (van Dallas VDL)en nu drachtig van Nia domo"s Bolero
Na jaren weer wedstrijden rijden weer B+10 en ja hoor L startrechtig
Kayliegh onze nieuwe ster (Ampere/Sorento)
Lilly onze eigenwijze shetlander 100% van Anouk!
Zorba, Yfke, Gio uit het oog maar niet uit het hart <3
Figo en Cain vriendjes samen in de hemel rip

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:45

yfkelover schreef:
Onze vorige pony was bang voor zijn eigen schaduw leuk als je in donkere bak met licht rijd en schaduw van de lesgever is nog veel enger 8)7


Ahh, bang voor je Eigen schaduw :(:)

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Josien_

Berichten: 8963
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 11:32

Ah wat vervelend als ze echt bang zijn in de ring! Arme pony. Inderdaad wat vaker oefenen. Hier in de omgeving hangen in alle bakken spiegels en worden nooit afgedekt.
Wel kom je er bij sommige bakken niet direct langs.

Wij gaan morgen naar een onderling springwedstrijdje en dan volgend weekend 2 dagen koudbloed wedstrijd.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Punz

Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 12:59

Ghostattack: wat kunnen je ze dan ineens verrassen he? Maar wel heel fijn dat je uiteindelijk toch wel hebt achterhaald wát het nu was, wat de spanning opleverde. Maakt dat je nu toch gericht kunt gaan oefenen.

Zelf ooit in keer in een proef echt bíjna naast mijn pony gelegen..
We gingen de diagonaal op voor een middendraf, en na een paar passen van onze destijds béste middendraf ooit valt er achter ons ergens een deur dicht...
-O-

Het was winter.. het vroor.....pony net geschoren........... En dus één kolossale volledig rug-ronde luchtbok. Oehhhh scheelde helemaal níets..............


Iedereen een Connemara!!


.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:06

Punz schreef:
Ghostattack: wat kunnen je ze dan ineens verrassen he? Maar wel heel fijn dat je uiteindelijk toch wel hebt achterhaald wát het nu was, wat de spanning opleverde. Maakt dat je nu toch gericht kunt gaan oefenen.

Zelf ooit in keer in een proef echt bíjna naast mijn pony gelegen..
We gingen de diagonaal op voor een middendraf, en na een paar passen van onze destijds béste middendraf ooit valt er achter ons ergens een deur dicht...
-O-

Het was winter.. het vroor.....pony net geschoren........... En dus één kolossale volledig rug-ronde luchtbok. Oehhhh scheelde helemaal níets..............


Oeps...

Heb wat recente Hepsie flmpjes, let niet op het geluid, trainings CD van de hond om haar te desensibiliseren voor vuurwekr
https://www.facebook.com/permalink.php? ... nref=story

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Josien_

Berichten: 8963
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:00

Nou ons eerste 80cm parcours is een feit :D . Viel best mee haha.
Dit weekend koudbloed wedstrijd gehad, 4 proeven gereden in 2 dagen. Fijn ook 4 winstpunten mee naar huis mogen nemen. Nu zijn we B+13 en ligt de druk nog iets hoger om goed voor de L te gaan oefenen haha.

Oef, Punz dat klinkt ook heftig!

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Punz

Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:46

(Deel van) de filmpjes bekeken Sjolvir. Knáp ding is het!!!
Josien: Wijken er op sleutelen, en gáán .. ( de L in bedoel ik :) )

En ja.... het was best even een sprong die hij maakte toen... maar daarna dus gewoon alsof er niets gebeurd was weer verder he... _O- Maf ding. Uiteindelijk met die proef nog eerste geworden ook...

De landing na de luchtspong-bok werd vastgelegd overigens:

Afbeelding


Iedereen een Connemara!!


.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 18:24

Hi hi, leuk fotomoment!!!

Ik heb iets geks gedaan :+
Afbeelding
Ja, zo gestart en dan met...
Afbeelding
Die dus gisteren voor het eerst in haar leven KNHS is gestart, was echt weer Hepsielarisch!!! *\o/* <3 _/-\o_ **\O/**


Dus te paard naar de rijvereniging over de weg, super braaf uiteraard.
Stoffel daar de buitenbak in en oh jeeehhh!! Fjord met identiteitscrisis die ineens bedenkt een AV te zijn of zo?? :') *\%/* , waarbij zelfs de KWPN ruiters zich afvroegen wat er loos was met dat onderdeurtje.
Gelukkig ken ik Heps en vond ze binnen dat het wel allemaaal oke was en was weer haar Hepsige zelf, ietsje drukker dan normaal, maar goed te rijden, toch fijn dat baanverkennen tegenwoordig (ook al was dit thuiswedstrijd, dat was buiten nou ook net het hilarische)
Proef 1.... Heps liep lekker, jammer van de sb, inzet was goed, maar ja, toen moest ze mesten ging zo ongeveer stilstaan, ik dus drijven dus rare slinger erin en tempo verlies. Sprong ik ook nog verkeerd aan bij A, bummer.. dat moest maar meteen over, aangezien je bij A ook meteen je slangenvolte met 3 boven in moest zetten, dan maar -2 voor het aanspringen. Halthouden was nou ja, ook hmmmm en uitstrekken en middendraf die zit er nog niet op :Z kwart kw's waren niet toppie, maar overall, eigenlijk voor paard dat voor het eerst start best knap gedaan, ik had in ieder geval grijns van oor tot oor.
Proef 2 had ze d'r turbopantoffels aangedaan, waardoor het niet afgewerkter werd en de stelling en buiging tja ehhh, niet helemaal jedattum waren en over de halt met aw, waar ze niet aw moest zullen we het niet hebben. Maar zoooooooooooooooooo trots op mijn kaboutertje dat starte na de mooie grote vos dressuurpaard en voor het grote zwarte dressuurpaard. Humptiedumptie deed het super!!
Ik vond het een geslaagd debuut, geen wp gereden, maar 172 eb 172.5 punten, maar voor een niet M2 klaar paard, echt toppie!!!

Ik zou L2 gaan starten, mooi bedacht toch? Maar... helaas zitten er vermoedelijk weer tumoren en dit keer bij haar mondhoek, dus wil ik haar eigenlijk sport prestatie bij de Fjorden hebben voor dat mis gaat. (Als het groeit kan ze er last van krijgen en vanwege de plek waar het zit maakt behandelen het rijden met bit waarschijnlijk ook onmogelijk). Om sport prestatie te worden moet je 2 wp's hebben gereden in 2 verschillende proeven in de M2.
Nou is Heps niet M2 klaar, maar kan op een geode dag in principe de oefeningen wel min of meer (nog niet briljant en niet bevestigd en ene kant nog beduidend beter dan de andere etc. etc. etc. nog boel werk aan dus, ook aan de basis), dus wat doe je dan??
Juist ja, je schrijft je nog nooit KNHS gestarte guppie gewoon doodleuk in voor de M2 :D :+ .

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers