PSvanLot schreef:Heerlijk Enzo!
Ik heb gisteren nieuwe laarzen gekocht voor de wedstrijden. Reed voorheen met bruin tuig, bruine laarzen en donkerblauwe jas en helm.
Nu heb ik zwart tuig en daar moeten ook zwarte laarzen bij natuurlijk.
Direct les en maandag ga ik de ring weer in voor een Z2 proef. Ruim een half jaar niet weggeweest en ben er nog niet echt van overtuigd dat ik er klaar voor ben...
DiscoDipp schreef:Wij mogen morgen ook weer, ik ben er zelf echt rete slecht aan maar wil graag toch gaan. Net nog even gereden maar ze hebben hier zon ding dat knalt om de zoveel minuten voor de ganzen..
Normaal schrikt ze nergens van maar vandaag was ze zooo hectisch. Belooft wat voor morgen
Autumnn schreef:DiscoDipp schreef:Wij mogen morgen ook weer, ik ben er zelf echt rete slecht aan maar wil graag toch gaan. Net nog even gereden maar ze hebben hier zon ding dat knalt om de zoveel minuten voor de ganzen..
Normaal schrikt ze nergens van maar vandaag was ze zooo hectisch. Belooft wat voor morgen
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale hè
MyWishMax schreef:Had ik gisteren ook, discodippze zijn hier aan het bouwen op stal en net naast stal ook werkzaamheden. Plus heel irritant een duivennest in de bak waar elk jaar wel 1 jonge duif uitvalt. Nu dus ook weer en dat fladdert dan fijn op de hoefslag. Zet je op de bakrand in een doosje en het kan net aan goed genoeg vliegen om daaruit te komen maar niet meer in het nest kunnen komen
Rijden was dus erg ehm hectisch...
Succes alvast!
Ik mag maandag. 32 combinaties in het M1, hoop Gp ruiters en andere professionals die de hele dag mee doenen er mogen maar 3 verenigingen door. Ik ga wel voor de middenmoot, dan ben ik blij.
Gebruikers op dit forum: Pantykous, SemrushBot en 0 bezoekers