Sinds enkele weken ben ik een curcus aan het volgen voor mijn nieuwe baan.
Als het aan mij nieuwe werk ligt, dan kan ik aanstaande maandag al beginnen met mijn nieuwe baan na een inwerk periode van 3 weken.
In die 3 weken heb ik ook een cursus gevolgt voor het werk. Daar had ik vandaag dan examen voor waar ik minimaal een 7 voor moest behalen.
Helaas heb ik niet hoger gescoord dan een 6,7... Doordat ik blijkbaar 3 vragen niet goed heb gelezen heb ik ze verkeerd beantwoord. Ik moest juist een fout antwoord opgeven ipv een goed antwoord.
Nu voel ik mij natuurlijk harstikke dom en baal als een stekker van mijn eigen stommiteiten.
Nu dacht ik bij mijzelf, ik ga Bokt inschakelen...
Vandaar nu dan de vraag, hoe zorgen jullie ervoor dat jullie geen woorden over het hoofd lezen doordat jullie te snel willen gaan, mede dankzij de druk die op je ligt.
Net zoals, wat is voor jou de manier om dingen te onthouden.
Ik moet nu voor komende maandag een hele klapper uit mijn hoofd kennen, daar ben ik nu mee bezig uiteraard maar het is aardig pittig.
Wat is nou een snelle en efficiente manier voor veel dingen goed te kunnen onthouden? Wie weet daar raad mee.
Maandag heb ik herexzamen. als ik die niet behaal met minimaal een 7, dan kan ik het hoofd schudden naar die baan. Dat is nou juist net niet wat ik wil.
Dus bij deze lieve bokkers, wat zijn jullie ideen, ervaringen en meningen?