Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
_Zsazsa_ schreef:Er is een flink tekort op manege’s aan Instructeurs. Niet akkoord gaan met het minimum. Ik werk op ZZP basis als instructeur en heb ook enkele manege’s in mijn bestand. En die betalen mij €25,00 per uur. Daar gaat natuurlijk wel nog wat vaste lasten af maar dat is prima te doen.
_Zsazsa_ schreef:Dat zeg ik toch ook niet? Mocht je part/fulltime willen lesgeven is het een optie om dat op ZZP basis te gaan doen. Dat zeg ik. Vooral ook omdat ik bij bedrijven werkte waar mijn collega’s in loondienst alleen daar les mochten geven en niet op andere bedrijven, terwijl er maar een beperkt aantal uren beschikbaar waren.
Kmbly schreef:Hallo bokkers!
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij de manege voor de functie instructeur.
Nu ben ik nog niet zo lang in de instructeur wereld en zal dit naast een bijbaantje mijn eerste baan zijn als instructeur.
Nu vroeg ik me af wat ik bij zo’n gesprek kan verwachten en wat een beetje de uurloon is voor een instructeur op de manege voor een 18/19 jarige?
Gebruikers op dit forum: Hanmar, herr_balou, Ik_is_Ik, koenlover, LieveLoes, Lugea en 8 bezoekers