Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
senna21 schreef:Ik zou in ieder geval het webadres claimen, mits deze nog vrij is.
Kan bijvoorbeeld ..... .nl .eu .tk
senna21 schreef:Ik zou in ieder geval het webadres claimen, mits deze nog vrij is.
AfricanLady schreef:senna21 schreef:Ik zou in ieder geval het webadres claimen, mits deze nog vrij is.
Zelf al heb je het webadres dan kan iemand anders zich onder jou naam registreren op het kvk en kan je jou naam niet meer gebruiken
Dus eerst kvk dan je webadres is beter
Brainless schreef:Cruciale zinsnede in de post die je gequote hebt: 'op het kvk,' oftewel: iemand kan zich gewoon met jouw bedrijfsnaam registreren bij de KvK als jij dat webdomein vastlegt, maar je niet inschrijft bij de KvK.AfricanLady schreef:Zelf al heb je het webadres dan kan iemand anders zich onder jou naam registreren op het kvk en kan je jou naam niet meer gebruiken
Dus eerst kvk dan je webadres is beter
Nope dat kan niet.
Wij hebben al heel lang een webadres en hebben al wel vragen gehad deze te verkopen aan een bedrijf met dezelfde naam. Dit niet gedaan, maar iemand anders kan echt niet onze websitenaam claimen hoor, gelukkig niet.
Mkango schreef:Cruciale zinsnede in de post die je gequote hebt: 'op het kvk,' oftewel: iemand kan zich gewoon met jouw bedrijfsnaam registreren bij de KvK als jij dat webdomein vastlegt, maar je niet inschrijft bij de KvK.
Brainless schreef:Mkango schreef:Cruciale zinsnede in de post die je gequote hebt: 'op het kvk,' oftewel: iemand kan zich gewoon met jouw bedrijfsnaam registreren bij de KvK als jij dat webdomein vastlegt, maar je niet inschrijft bij de KvK.
Het is onze achternaam.. en er zijn veel meerdere bedrijven die deze naam gebruiken.
Daarnaast mag je prima een zelfde naam gebruiken.. in elke stad is wel een Kapster Anja of Marjan of....
Alleen 1 iemand kan maar een website met die naam registreren.
Hutcherson schreef:En je vind een bedrijfsnaam met je achternaam 'de perfecte bedrijfsnaam'?
Of je moet echt een GE-WEL-DIGE achternaam hebben die zo lekker bekt of rijmt met de rest van de bedrijfsnaam...of je bent niet zo creatief.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers