Geneeskunde studeren in Maastricht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Geneeskunde studeren in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-21 19:20

Hi!

Ik moet binnenkort gaan kiezen waar ik Geneeskunde wil studeren. Ik twijfel vooral tussen Utrecht en Maastricht. Over Utrecht weet ik wat meer, aangezien ik op meerdere open dagen geweest ben en een aantal studenten ken die aan de uni daar studeren.
Maastricht spreekt me eigenlijk wat meer aan, maar ik ben niet naar de opendag geweest omdat ik Maastricht in eerste instantie helemaal geen optie vond vanwege de afstand (sta ik nu overigens totaal anders in :P ). Aan de afgelopen opendag heb ik niet mee kunnen doen omdat ik momenteel vanwege mijn tussenjaar in het buitenland ben. De website etc heb ik natuurlijk wel uitvoerig doorgelezen en de stad zelf ken ik ook.

Mijn vraag dus, studeert een Bokker Geneeskunde in Maastricht die mij wat insides wil geven?


Ben heel benieuwd!!

DaniellaF

Berichten: 561
Geregistreerd: 08-05-07
Woonplaats: Maastricht

Re: Geneeskunde studeren in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 19:44

Geen student zelf, maar ben wél naar de open dag geweest, omdat mijn dochter volgend jaar graag hier wil studeren. Wij hebben toen een presentatie gehad, waarna er gezegd werd om de instagram van de studenten te gaan volgen en daar konden dan ook altijd vragen gesteld worden. Deze is van Simone, geneeskundestudent https://www.instagram.com/umhealthbachelorgeneeskunde/

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11572
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Geneeskunde studeren in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 19:52

Ik verplaats dit topic naar STW School studie en Werk omdat het daar beter past

L_Flo
Berichten: 151
Geregistreerd: 14-06-14

Re: Geneeskunde studeren in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 19:55

Hoi! Ik ben zesdejaars inmiddels en dus coschappen aan het lopen. Wat wil je weten? *D

Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-21 19:14

bedankt voor de reacties!

L_Flo schreef:
Hoi! Ik ben zesdejaars inmiddels en dus coschappen aan het lopen. Wat wil je weten? *D
Ik stuur jou zo even een PB :)

L_Flo
Berichten: 151
Geregistreerd: 14-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:29

Ik heb geen pb ontvangen!

Sannens
Berichten: 1406
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Geneeskunde studeren in Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:32

Ik ben afgestudeerd, inmiddels 1,5 jaar geleden! Maar ik heb ook geneeskunde in Maastricht gedaan. Ik vond het geweldig daar en zou het zo weer kiezen.