Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elsje123

Berichten: 581
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Anna Paulowna

Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-21 08:43

Goedemorgen,

Ooit, jaren terug heb ik veel certificaten gehaald voor SPD. Ik ben toen gestopt, omdat het me niet lukte om alle certificaten binnen de tijd te behalen en moest daarna nog weer meer vakken gaan halen. Daarbij werd ik in die tijd ontslagen door reorganisatie, dus ik was ook niet echt meer in de stemming om verder te gaan.

Nu wat jaren verder heb ik een andere baan (ben beter af :-) ) en kriebelt het toch wel weer om mijn hbo-papiertje te halen. Mijn nieuwe baan is op hbo-niveau (mijn nieuwe werkgever had mij de kans gegeven bij gebrek aan kandidaten), dus dat komt goed uit. Ik zit te denken om hbo finance & control te gaan doen (spd wil ik niet meer), maar als ik korter dan vier jaar bezig zou zijn, zou ik dat heel fijn vinden. Ik ga iig proberen om vrijstellingen te krijgen door mijn certificaten (duimen dat ze niet te oud zijn), maar ook lees ik over Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT). Ik ben daar wel nieuwsgierig naar, zou het wat zijn of niet.

Mijn vraag of er blokkers zijn die deze toetsen gedaan hebben en of het tijdsbesparing heeft opgeleverd. Ik ben benieuwd en hoop dat jullie je ervaringen willen delen met me. Hoeft niet perse voor dezelfde opleiding te zijn, gewoon Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT) in het algemeen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Gr. Ellen

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:00

Heb je geen AD in die richting ? :) Dan hoef je maar 2 jaar en heb je toch hbo.

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Leerweg Onafhankelijk Toetsen (LOT)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:04

Er is een AD hiervoor inderdaad, zou ik zeker even naar kijken.
Als het gaat om 'ooit, jaren terug' en je hebt er daarna niet mee gewerkt, verwacht ik niet dat je vrijstellingen kunt krijgen, maar proberen kan altijd! :D

Succes.