Wageningen universiteit lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 10:23

hoi allemaal!

Ik ga dit jaar bedrijfs en consumentenwetenschappen in wageningen studeren en vroeg me af of er nog meer wageningse studenten zijn op bokt en wat jullie (gaan) doen :)

Ik word als het goed is lid bij argo en de studievereniging van mijn studie.

Brand los!

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:27

Hee wat leuk! Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd aan Wageningen universiteit maar wat heb ik het leuk gehad in Wageningen!

Geniet van je studententijd :)

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:29

Hey, leuk! Ik ga nu naar m'n derde jaar biologie aan de WUR. Heb ook wel eens een Wageningen topic geopend, maar die stierf toch een beetje af na een tijdje helaas :+
Ik zit niet bij een studentenvereniging, maar ben wel heel actief bij de WAC (boogschieten) en doe soms dingen bij Biologica (studievereniging).
Heb je al een kamer gevonden of ga je op en neer reizen?

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:39

Hey leuk! Ik begin aan de master Animal Science! Ben nog een beetje aan het stoeien met mijn vakken kiezen dus hopelijk lukt dat op tijd :')
Ik heb gelukkig al een kamer gevonden.

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 11:21

Ik ga het eerste jaar, mede door corona, gewoon op en neer reizen. Ik hoef voorlopig maar 1x per week naar de campus dus vind het een beetje zonde om dan op kamers te gaan. Met de auto is het ongeveer 40 minuten dus goed te doen gelukkig!

Ik snap trouwens helemaal niets van TE. Waar kan je namelijk vinden welke vakken je gaat volgen? Want deze moet je hier zelf in opzoeken toch...?

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:30

Dat systeem is nieuw, het is voor mij ook nog een beetje vaag. Als het goed is heb je ook toegang tot Brightspace, klopt dat? Hier staan vaak de vakken die je volgt. Maar ze zijn altijd heel laat met alles op de site zetten, dus het kan zijn dat je tot het weekend nog niet weet hoe het rooster eruit gaat zien. Heb je geen mail gekregen met een soort introductie? En kan je inloggen op SSC online? Daar staat een heel overzicht met je vakken, cijfers en inschrijvingen.

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 14:47

Lynnepinny schreef:
Dat systeem is nieuw, het is voor mij ook nog een beetje vaag. Als het goed is heb je ook toegang tot Brightspace, klopt dat? Hier staan vaak de vakken die je volgt. Maar ze zijn altijd heel laat met alles op de site zetten, dus het kan zijn dat je tot het weekend nog niet weet hoe het rooster eruit gaat zien. Heb je geen mail gekregen met een soort introductie? En kan je inloggen op SSC online? Daar staat een heel overzicht met je vakken, cijfers en inschrijvingen.


Ja klopt, alleen zijn de vakken nog grijs, er staat geen info bij. Ik probeerde in te loggen bij ssc maar hij bleef maar opnieuw vragen of ik wilde inloggen terwijl ik alles al ingevuld had dus dat gaat niet helemaal goed haha.

Tiggs

Berichten: 7524
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:56

Veel plezier bij Argo! Roeien is erg leuk :)

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:42

En hoe was je eerste week? ;) Hier is het weer aardig wennen, maar wel heel fijn dat we soms weer op de campus mogen zijn.

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Re: Wageningen universiteit lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:52

Ik ben momenteel bezig met mijn eerste scriptie voor mijn MSc Animal Sciences, de laatste loodjes komen in zicht!

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 19:52

Lynnepinny schreef:
En hoe was je eerste week? ;) Hier is het weer aardig wennen, maar wel heel fijn dat we soms weer op de campus mogen zijn.


Goed bevallen! Ik hoef ook maar 1x per week naar de campus, dat is wel heel gek. Ik moet zeggen dat het online lessen veel energie vraagt, aan het eind van de dag heb ik er echt hoofdpijn haha. Ik vind het persoonlijk ook fijner om in het echt vragen te stellen, dus hopelijk dat het online lessen niet te lang zal duren!

Imke95 schreef:
Ik ben momenteel bezig met mijn eerste scriptie voor mijn MSc Animal Sciences, de laatste loodjes komen in zicht!


Nice! Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een scriptie inhoud, ik ben nog helemaal niet thuis in die termen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 20:44

Ik heb de master animal sciences gedaan. Ondertussen wel al anderhalf jaar geleden afgestudeerd. Tijd gaat snel..

Ben overigens niet meer uit Wageningen vertrokken. Bevalt me hier veel te goed :D

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:43

Oh, studenten!!

Kan ik iemand van jullie blij maken met een stukje zinvol meubilair? Is hier overbodig geworden. Info maar per PB, vervuilt de boel hier minder.

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 23:07

idinn schreef:
Ik heb de master animal sciences gedaan. Ondertussen wel al anderhalf jaar geleden afgestudeerd. Tijd gaat snel..

Ben overigens niet meer uit Wageningen vertrokken. Bevalt me hier veel te goed :D


Haha wat leuk!
ikke schreef:
Oh, studenten!!

Kan ik iemand van jullie blij maken met een stukje zinvol meubilair? Is hier overbodig geworden. Info maar per PB, vervuilt de boel hier minder.


Mij helaas niet, ik woon nog thuis...