Wat doe ik in mijn extra tijd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:02

Ik weet niet waar je expertises of interesses precies liggen, maar wellicht kan je aan online coaching doen? Hier zal je wel eerst een cursus voor moeten volgen (direct weer goed tijdverdrijf ;) ) waarna je er lekker centjes mee kunt verdienen.

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 13:02

Jolien87 schreef:
Ik weet niet waar je expertises of interesses precies liggen, maar wellicht kan je aan online coaching doen? Hier zal je wel eerst een cursus voor moeten volgen (direct weer goed tijdverdrijf ;) ) waarna je er lekker centjes mee kunt verdienen.


Ik weet niet zo goed waar ik hierbij aan moet denken.. Heb je een voorbeeld misschien?

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:54

Fineapple schreef:
Meile schreef:
Mocht je het leuk vinden kan je momenteel bij het Rode Kruis een gratis EHBO cursus volgen online
Niet betaald, maar misschien wel hele nuttige kennis


Oh leuk! Goed om te weten! Ik heb al wel BHV cursussen gehad, zou dit een waardevolle toevoeging zijn?


Dat durf ik niet te zeggen, ik heb geen BHV cursussen gevolgd en deze cursus ook nog niet

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:59

Fineapple schreef:
Jolien87 schreef:
Ik weet niet waar je expertises of interesses precies liggen, maar wellicht kan je aan online coaching doen? Hier zal je wel eerst een cursus voor moeten volgen (direct weer goed tijdverdrijf ;) ) waarna je er lekker centjes mee kunt verdienen.


Ik weet niet zo goed waar ik hierbij aan moet denken.. Heb je een voorbeeld misschien?


Personal Body Plan is een goed voorbeeld. Hierbij ben je lifestyle coach en coach je dus op afstand. Hierbij kan je zelf kiezen hoeveel mensen en hoe vaak je coacht.

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:12

@jolien heb je hier zelf ervaring mee?

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 12:26

Alsof je het over de duivel hebt! De baas kwam hier net langs om te vragen of in binnenkort wilde beginnen met een opleiding waar ik onder werktijd mee bezig kan zijn *D Dus als alles meezit mag ik mij over een tijdje Interieurstyliste noemen :):)

Nu heb ik een week om een geschikte thuisstudie te vinden, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Ik ben echt even heel blij! :D

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:00

moonsparkle schreef:
@jolien heb je hier zelf ervaring mee?


Niet als coach maar ik heb me hier wel in verdiept voor eventueel later.