Afstuderen 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:45

Digitale verdediging hier. Wel jammer, was wel graag naar school gegaan.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Eelmo

Berichten: 2925
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 13:43

Jeetje Arnon.. Als je sowieso vertraging hebt nu, zou ik gewoon lekker met vakantie gaan en wachten tot je wel je gehele onderzoek mee kunt laten tellen := Die hebben een flinke slag van de molen gehad zeg >;)

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 15:16

Hier ook vandaag een mail gekregen dat het anders gaat zijn. Digitaal presenteren en verdedigen. Ook allerlei nieuwe datums erbij gekregen, even opnieuw overzicht creëren.

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 18:39

Eelmo schreef:
Jeetje Arnon.. Als je sowieso vertraging hebt nu, zou ik gewoon lekker met vakantie gaan en wachten tot je wel je gehele onderzoek mee kunt laten tellen := Die hebben een flinke slag van de molen gehad zeg >;)

Ja, ik heb alleen geen vertraging als ik het zo inlever dus laat dan maar.. Lever het gelukkig ook in bij een academisch ziekenhuis, misschien dat die het nog waarderen haha

live laugh love

Anoniem

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 23:03

Conceptscriptie vanavond ingeleverd. En nu afwachten :=

Nu met een biertje op de bank :D

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 23:11

En verdiend! Geniet er van.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 00:10

Bubblewrap schreef:
Conceptscriptie vanavond ingeleverd. En nu afwachten :=

Nu met een biertje op de bank :D

Proost, ik ook :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-20 15:07

MonteKarlo schreef:
Als je tijd hebt kun je misschien al globaal dat eerste hoofdstuk opnieuw maken? Mocht het dan toch zo zijn dat je niet de handleiding zelf gaat maken heb je alvast wat op papier en heb je minder tijd verspilt. Of je maakt alsnog een handleiding / het plan zoals het er nu ligt en schrijft dan in je discussie dat het misschien niet handig was alvast een handleiding te maken en waarom niet.


Ik ben zo druk dat ik telkens wel reacties lees hier maar niet de tijd neem om te antwoorden.
Inmiddels zijn we tot een goede oplossing gekomen en ga ik een training maken ipv een handleiding. Gelukkig maar een kleine aanpassing hoeven doen uiteindelijk :D

Hopelijk niet te veel feedback Bubblewrap en Magrathea.

Ik lever donderdag H1, 2 en 3 in en dan even wachten op feedback.

Elaya

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:00

Zo, ik ben echt bijna klaar nu. Het is alleen nog de laatste feedback verwerken en de puntjes op de i en dan kan ik het inleveren. De deadline is maandag om 12.00 uur 's middags, maar ik hoop stiekem dat ik alles vrijdag kan insturen. Ik snak na 4 weken werken naar weekend!

    20 years from now, you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do.
    So throw off your bowlines, sale away from the safe harbour and catch the trade winds in your sails.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:54

Felien_Kyra schreef:
MonteKarlo schreef:
Als je tijd hebt kun je misschien al globaal dat eerste hoofdstuk opnieuw maken? Mocht het dan toch zo zijn dat je niet de handleiding zelf gaat maken heb je alvast wat op papier en heb je minder tijd verspilt. Of je maakt alsnog een handleiding / het plan zoals het er nu ligt en schrijft dan in je discussie dat het misschien niet handig was alvast een handleiding te maken en waarom niet.


Ik ben zo druk dat ik telkens wel reacties lees hier maar niet de tijd neem om te antwoorden.
Inmiddels zijn we tot een goede oplossing gekomen en ga ik een training maken ipv een handleiding. Gelukkig maar een kleine aanpassing hoeven doen uiteindelijk :D

Hopelijk niet te veel feedback Bubblewrap en Magrathea.

Ik lever donderdag H1, 2 en 3 in en dan even wachten op feedback.

Oeh, een training! Tof :D
Hier een soortgelijk beroepsproduct. Adviseren over een bijeenkomst die ook als doel heeft om mensen te trainen.

Roquen schreef:
Zo, ik ben echt bijna klaar nu. Het is alleen nog de laatste feedback verwerken en de puntjes op de i en dan kan ik het inleveren. De deadline is maandag om 12.00 uur 's middags, maar ik hoop stiekem dat ik alles vrijdag kan insturen. Ik snak na 4 weken werken naar weekend!

Dus nu nog 2/3 dagen knallen? *\o/* Hopelijk red je het vrijdag ;)

Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie. Gistermiddag feedback gekregen, en deze verbaast mij niet. Vooral puntjes op de i. Komende maandag de eerste kans inleveren.
Vandaag liet de eerste lezer al doorschemeren dat ze het rapport voldoende vindt voor een diploma :oo Het zou toch wat zijn als ik mijn afstuderen in de eerste kans haal..! Ik moet nog een paar dingen aanpassen en de tweede lezer overtuigen. Dat laatste wordt spannend! :):)
Gistermiddag was het nog even spannend omdat we niet alle documentatie van de docent hebben ontvangen. De docent is nu langdurig afwezig door ziekte, dus we konden er ook niet achteraan. Examencoördinator is gelukkig coulant.

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-20 19:23

@Bubblewrap duimen voor jou dat het nu allemaal in sneltreinvaart gaat :D zou toch heerlijk zijn om binnen hele korte tijd helemaal klaar te zijn met het afstuderen.

Elaya

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:57

Fijn dat je een nieuwe oplossing hebt Felien! Dat geeft denk ik wel een stukje rust?

Lekker bezig Roquen! Moet een goed gevoel zijn als je eenmaal op versturen hebt geklikt. :D

Jij ook lekker bezig Bubblewrap, fijn dat je die bevestiging al hebt. Prettig ook dat je wat met de feedback kan.

Ik heb vandaag ook feedback gekregen, kan ik dus weinig mee. Op geen enkele wijze constructief, gaat voornamelijk over vormfouten. Ook wel bij een stukje dat ik het meer moet uitleggen, maar ik vind het dan fijn als iemand een voorbeeld geeft of iets specifieks benoemd. Ik had gehoopt dat het beoordelingsformulier erbij zat zodat ik een beetje weet waar ik zit qua aantal punten en weet waar ik nog verbetering kan behalen. Maar verder ook helemaal geen aanvullingen, suggesties of ideeën.. :n
Had er eigenlijk meer van verwacht.

live laugh love

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-20 08:39

Arnon schreef:
Fijn dat je een nieuwe oplossing hebt Felien! Dat geeft denk ik wel een stukje rust?

Lekker bezig Roquen! Moet een goed gevoel zijn als je eenmaal op versturen hebt geklikt. :D

Jij ook lekker bezig Bubblewrap, fijn dat je die bevestiging al hebt. Prettig ook dat je wat met de feedback kan.

Ik heb vandaag ook feedback gekregen, kan ik dus weinig mee. Op geen enkele wijze constructief, gaat voornamelijk over vormfouten. Ook wel bij een stukje dat ik het meer moet uitleggen, maar ik vind het dan fijn als iemand een voorbeeld geeft of iets specifieks benoemd. Ik had gehoopt dat het beoordelingsformulier erbij zat zodat ik een beetje weet waar ik zit qua aantal punten en weet waar ik nog verbetering kan behalen. Maar verder ook helemaal geen aanvullingen, suggesties of ideeën.. :n
Had er eigenlijk meer van verwacht.

Geeft zeker rust. Lever vandaag mijn H1, 2 en 3 in. Spannend :) Wordt nog wel even strijden vandaag.

Argh dat is echt rot. Dat je gewoon niks met de feedback kan :( Kun je de desbetreffende docent nog mailen/bellen dat je hier nu tegenaan loopt?

Elaya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:59

Felien_Kyra schreef:
@Bubblewrap duimen voor jou dat het nu allemaal in sneltreinvaart gaat :D zou toch heerlijk zijn om binnen hele korte tijd helemaal klaar te zijn met het afstuderen.

Dan ga ik eerst een paar dagen uitslapen :')

Arnon, en wat als je dat stukje aan een ander persoon laat lezen? Geeft die persoon ook aan dat hij iets mist of het stuk om reden x niet duidelijk is?
Wel zuur zulke feedback -O-
Wanneer is je eerste kans?

Knallen Felien!

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:22

@arnon dat is echt super vervelend zulke feedback... kun je geen contact opnemen met je docent oid? Wel effe balen :(:)

Wat fijn bubblewrap om zoiets alvast gehoord te hebben! Ik duim voor je :j

@Felien is het gelukt? Of nog bezig? In dat laatste geval, veel succes!!

Ik ben zo goed als klaar met data verzamelen. Ga me dit weekend maar eens in spss verdiepen zodat ik alles kan analyseren. :=

Eelmo

Berichten: 2925
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:02

Ik heb mijn eerste interview gepland staan *\o/* en ik krijg er ook gelijk een rondleiding door het natuurgebied bij 8-)

..nu nog even moed verzamelen :')

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:30

Eelmo schreef:
Ik heb mijn eerste interview gepland staan *\o/* en ik krijg er ook gelijk een rondleiding door het natuurgebied bij 8-)

..nu nog even moed verzamelen :')

Supergaaf!
Ik zou zeggen... Je bent zo blij dat het gelukt is. Dat is groter dan dat stukje spanning. Dit kun je!

harriehoef

Berichten: 704
Geregistreerd: 29-11-11

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:12

Ik ben afgestudeerd! *\o/*

When you've reached a certain point in your live, there are people out there waiting to see you fall. But rather than let gravity take you down, sometimes you have to take matters into your own hands and fly.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:27

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*


Wauww yes!! Gefeliciteerd *\o/*

Es_ther

Berichten: 18706
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:31

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*

Gefeliciteerd *\o/* !

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 09:37

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*

*\o/* *\o/* *\o/*

Eelmo

Berichten: 2925
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:48

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*


*\o/* *\o/* Gefeliciteerd!


Bubblewrap, ja dat moet ik mijzelf nog even vertellen :') Ik doe het echt in mijn broek, maar ik heb er ook wel heel veel zin in. De respondent is zelf ook heel enthousiast over mijn onderzoek, dus gaat sowieso een leuke dag worden. Hij doet zelf al bijna een leven lang onderzoek in het gebied.

"Today me will live in the moment. Unless it's unpleasant, in which case me will eat a cookie." - Cookie monster

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:27

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Hier gaat het lekker. :') Kreeg gisteren een appje van mijn begeleider met de mededeling dat er voor maandag een gesprek gepland staat en dat ik een dag van tevoren mijn stukken op moet sturen. Dus nu nog even flink aan de bak :')

ryukapple

Berichten: 1775
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:10

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*


Gefeliciteerd *\o/* *\o/*


Hier waarschijnlijk een stage gevonden waar ik in september mag beginnen. Wel in belgie dus zal nog een hoop geregeld moeten worden. Dus duimen maar dat het allemaal doorgaat

~It's the darkest before dawn. But don't close your eyes. Because those who turn their eyes away from the darkness won't be able to see the light shining on them tomorrow~

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-20 08:26

harriehoef schreef:
Ik ben afgestudeerd! *\o/*

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/*
Wat moet dat heerlijk zijn

@Montekarlo is wel redelijk gelukt. Voelde bij hoofdstuk methode gewoon een beetje alsof ik maar wat opgeschreven had. Gelijk de volgende dag ook feedback dus kan nu weer verder :D
Echt wel heel fijn werken zo ipv een week moeten wachten op feedback ofzo.
Kreeg in mijn feedback dan ook: je idee is goed maar iets professioneler schrijven bij hoofdstuk 3 :')

Elaya


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers