Vakantiebaan vinden, waar?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joy_Mennings

Vakantiebaan vinden, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-20 18:31

Hoi allemaal,

Omdat ik deze zomer niet op vakantie ga (op misschien een weekend na) wil ik graag een vakantiebaan zoeken. Nu heb ik wat rondgekeken op de standaard websites maar daar staan eigenlijk vrijwel geen vakantiebanen op. Misschien komen die later, dat zou natuurlijk goed kunnen.

Hebben jullie goede tips voor websites met vakantiebanen? Of eventueel soorten banen waarbij ze in de vakantie extra krachten kunnen gebruiken?

Ik ben in de zomer 21 jaar. Heb ervaring in de winkel (zowel vakkenvuller als kassamedewerker) maar dit is wel al twee jaar geleden. Nu werk ik in de boekhouding. Regio Eindhoven.

Alvast bedankt!

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

Marije_1997

Re: Vakantiebaan vinden, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 18:45

Indeed al een account op? Je zouook mensen om je heen kunnen vragen. Zo ben ik aan m'n laatste zomerbaantje gekomen.

Corazon ❤️ 5 y/o

Instagram
MHU Fotografie

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 18:47

Veel grotere zorginstellingen kunnen in de zomer wel extra handen gebruiken. Ik zou zeggen bel ze eens op om te vragen. Mijn ervaring is dat ze lang niet alles online hebben staan.

23/05/15 Timon geboren
Kerstmuts

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 19:13

In de Horeca of vakantieparken

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 19:22

Welke richting wil je op, er zijn veel campings in binnen en buitenland die voor de vakantie medewerkers zoeken waar je ook inwoning hebt.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 19:27

Indeed heeft volgens mij wel vacatures.
En anders een uitzendbureau?

Zertab
JupilotxDublin | Ruin | 1,67m | Bruin | RIP 17-4-19
[IM] Dag lief vriendje...

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 19:31

Zin om een paar weken op een camping in Zeeland te werken?

Zoek je een leuke naam voor je paard? Kijk dan snel op www.paardennamen.nl!

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-20 11:11

Marije_1997 schreef:
Indeed al een account op? Je zouook mensen om je heen kunnen vragen. Zo ben ik aan m'n laatste zomerbaantje gekomen.

Indeed heb ik inderdaad al een account op. Daar staan (nu nog) geen advertenties op voor vakantiebanen. Alleen bijbanen voor in het weekend. Maar ik studeer in Brussel dus dat gaat voor mij lastig worden. Mensen om mij heen weten helaas niks.

hesterve schreef:
Veel grotere zorginstellingen kunnen in de zomer wel extra handen gebruiken. Ik zou zeggen bel ze eens op om te vragen. Mijn ervaring is dat ze lang niet alles online hebben staan.

Dat kan ik inderdaad gaan doen!

pillow schreef:
In de Horeca of vakantieparken

Horeca ga ik naar kijken! Vakantieparken zitten helaas niet op een afstand waar ik heen kan fietsen. Ik heb mijn rijbewijs wel, maar geen auto ter beschikking elke dag.

zonnebloem18 schreef:
Welke richting wil je op, er zijn veel campings in binnen en buitenland die voor de vakantie medewerkers zoeken waar je ook inwoning hebt.

Campings lijken mij leuk, maar helaas zit er niks in de buurt waar ik zelf heen kan reizen. Ik wil wel graag thuis blijven omdat ik in Brussel studeer en dus normaal al niet veel thuis ben.

Zertab schreef:
Indeed heeft volgens mij wel vacatures.
En anders een uitzendbureau?

Ik kan helaas nog niks op indeed vinden. Uitzendbureau kan ik naar gaan kijken.

Paardennamen schreef:
Zin om een paar weken op een camping in Zeeland te werken?

Zeeland is erg leuk, alleen wil ik graag in de vakantie bij ons thuis blijven.

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

chamion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 11:44

Zin om op een manege te helpen met de manege weken (ponykamp zonder dat ze blijven slapen) of een ponykamp?

Langzaam op zoek naar een nieuwe stal voor pensioen opa: 24/7 buiten of tijdens daglicht buiten. Veel sociaal contact, (bijna) onbeperkt ruwvoer, vol pension (ivm geen auto en fulltime werk) is een makkelijk dier, zeer sociaal van klein naar groot, van jong naar oud.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-20 17:27

chamion schreef:
Zin om op een manege te helpen met de manege weken (ponykamp zonder dat ze blijven slapen) of een ponykamp?

Waar ergens is het?

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 17:36

Je kan ook bij wat winkels/horeca/de bakker/etc in de buurt langsgaan en navragen of ze vakantiekrachten aannemen of zoeken. In de horeca kan je bijvoorbeeld redelijk makkelijk aan een vakantiebaan komen aangezien mensen veel op t terras zitten in de zomer. :P Ik heb na mijn eindexamens een zomerbaantje bij de Makro gehad, dat was ook prima.

Daarbij is het ook nog vrij vroeg voor werkgevers om een advertentie voor vakantiekracht te plaatsen denk ik.

Paardrijden: de edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden.
ZEO B+18, L1+13, L2+16, M1+20, M2+14, Z1+14, Z2+11, ZZL+2☆

Neonlight
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 22:21

Als je niet vies bent van schoonmaakwerk, probeer de Hago eens. Bij ASML lopen in de zomerperiode heel veel vakantiewerkers van de Hago rond, want de vaste club die er normaal rond loopt viert natuurlijk ook vakantie. Is goed te doen voor jou qua afstand, en van wat ik zie is het een gezellige club, en niet al te zwaar werk bij ASML, kantoren en cleanrooms zijn niet de meest smerige ruimtes (nou ja, zijn natuurlijk ook wc's maar die heb je altijd bij schoonmaakwerk). Op de site van de Hago staat nog niets, maar je zou natuurlijk altijd al van te voren contact op kunnen nemen.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie