Online/vanuit huis bijverdienen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:34

Nikass schreef:
Misschien een blonde vraag, maar hoe start je een blog en waar moet het over gaan? :o? (Misschien ben ik te oud ervoor... :o )

Een blog kan overal over gaan, zo lang je het maar leuk vindt om over te schrijven en er genoeg over te vertellen hebt :D

Ik ben zelf erg geïnteresseerd in zelfvoorzienend plantaardig leven, en dus was ik vaak op zoek naar manieren en recepten voor allerlei soorten eten die je normaal kant en klaar in de winkel koopt. Uiteindelijk heb ik er ook vrij veel zelf bedacht, en die besloot ik te delen door er een blog voor te maken: https://www.abcreatief.com/LEKKER/

Het duurt een tijdje voordat mensen je blog hebben gevonden, maar uiteindelijk krijg je vanzelf meer views, en je krijgt bijvoorbeeld betaald voor de advertenties die worden getoond.

fohadie
Berichten: 4293
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:04

Nikass schreef:
fohadie schreef:
Inpakwerk schijnt veel geld op te leveren, maar ik vertrouw dat niet en ben er ook niet bekend mee.


Waarom vertrouw je het niet?
Waar vind je inpakwerk?



Omdat de reclames die het promoten eruit zien alsof het te mooi is om waar te zijn. Ik geloof niet dat je zo makkelijk zoveel geld kqn krijgen.

Over een blog: waar plaats je die dan? Ik heb wel eens een wandelblog bijgehouden, maar daar kreeg ik geen gele voor, hoor.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:16

Ik heb mijn blog nergens gedeeld, het is alleen via google te vinden, maar op de onderwerpen wordt regelmatig gegoogled, en omdat ik artikelen schrijf waar nog weinig of niets over te vinden is, is mijn blog bij een zoekopdracht vaak al op de eerste pagina zichtbaar.
Het is wel afhankelijk van het onderwerp van het blog, waar en hoe veel je moet adverteren.
Een blog over wandeltrips zou je bv in facebook groepen kunnen delen waar mensen zitten die daar interesse in hebben.
Als je zorgt dat er bijvoorbeeld reviews tussen zitten, of artikelen over een bepaalde stad of bezienswaardigheid, iets waar mensen op googlen, dan krijg je daar ook weer volgers door.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Online/vanuit huis bijverdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:25

Een heel ander kaliber:
Meedoen aan medisch onderzoek. (Testpersoon)
Een kennis van mij heeft hier per onderzoek tussen de €1000 en €3000 mee verdiend (afhankelijk van het onderzoek)
Voorwaarden zijn wel dat je een goede gezondheid hebt (of juist een aandoening waar onderzoek naar gedaan wordt).
En soms moet je 1 of 2 dagdelen op het instituut doorbrengen.
Het moet je liggen en je moet het durven, maar het kan een optie zijn :)

Inpak werk heb ik een blauwe maandag gedaan, maar gauw weer opgezegd. Mijn huis stond stampvol met dozen en ik kreeg maar een week de tijd om alles te verpakken en dat lukte me nauwelijks om de deadline te halen. Plastic roerstokjes per 50 in zakjes stoppen, echt monnikenwerk, alle tafels in huis lagen vol met stokjes, zakjes, dozen en stickers :=
Ik kreeg daar ong. €400 in de maand voor, maar in verhouding met de uren dat ik ermee bezig was, was dat echt een schijntje.

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:58

Tivoli schreef:
Een heel ander kaliber:
Meedoen aan medisch onderzoek. (Testpersoon)
Een kennis van mij heeft hier per onderzoek tussen de €1000 en €3000 mee verdiend (afhankelijk van het onderzoek)
Voorwaarden zijn wel dat je een goede gezondheid hebt (of juist een aandoening waar onderzoek naar gedaan wordt).
En soms moet je 1 of 2 dagdelen op het instituut doorbrengen.
Het moet je liggen en je moet het durven, maar het kan een optie zijn :)

Inpak werk heb ik een blauwe maandag gedaan, maar gauw weer opgezegd. Mijn huis stond stampvol met dozen en ik kreeg maar een week de tijd om alles te verpakken en dat lukte me nauwelijks om de deadline te halen. Plastic roerstokjes per 50 in zakjes stoppen, echt monnikenwerk, alle tafels in huis lagen vol met stokjes, zakjes, dozen en stickers :=
Ik kreeg daar ong. €400 in de maand voor, maar in verhouding met de uren dat ik ermee bezig was, was dat echt een schijntje.


Wat leuk dat je meedoen aan zo’n onderzoek promoot! Toevallig werk ik bij zo’n bedrijf die de onderzoeken doet. Je verdient er zeker goed geld mee als je meedoet. Daarbij is de hoogte van het bedrag afhankelijk van de hoeveelheid dagen dat je in de kliniek bent + de handelingen die uitgevoerd worden (en niet aan de hand van de risico’s zoals velen beweren). Wel wil ik erbij vermelden dat je sowieso vaak 2-3 dagen blijft. Daarbij nog een dag moet uittrekken voor een medische keuring en nog een dag voor een nakeuring. Je moet namelijk net zolang blijven tot het middel nagenoeg uit je lichaam is. De risico’s zijn minimaal en ze zullen ook altijd bij de keuring benoemd worden. Het is leuk verdienen maar kost dus soms wel enige tijdsinvestering