Welke planner/agenda?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 12:32

linoleum schreef:
Je bedoelt die je op de website al kan doorgeven en dus geprint worden? Of bedoel je een aparte ruimte waar je ze met de hand in kan schrijven?

Ik heb net een Structuurjunkie planner besteld. Probeer die eerst eens. Afgelopen halfjaar geen planner gebruikt door gebrek aan dingen om te plannen, maar merk dat ik weer wat overzicht begin te missen nu alles weer wat op gang komt.

Dat ik het al kan doorgeven en dat het word geprint ja :j

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:44

Volgens mij kan dat gewoon met de personal planner hoor! Ik heb er een hoop verjaardagen in laten zetten.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:41

Maar geen wekelijks of maandelijks weerkerende dingen helaas.

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 18:41

Heeft er iemand nog een kortingscode voor me :o
#durftevragen

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:07

0091 schreef:
Heeft er iemand nog een kortingscode voor me :o
#durftevragen

U-HXMN-FOOI


Ik heb lang getwijfeld maar inmiddels een nieuwe personal planner binnen. Erg blij mee :j

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:18

Ik genruik altijd de agenda van Hema. Zijn dit jaar grijs met zilveren letters erop. Zitten van die ringen aan de zijkant zodat je m helemaal dubbel kan klappen. En de dagen lopen van 08:00 - 20:00 uur en dan daaronder nog een aantal regels. Week overzicht. Ik viind ze heel prettig.

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:52

Nav dit topic vandaag ook een personal planner besteld :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 00:41

Hij is er :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vind de binnen indeling beter en mooier van kleur nu. Ook blij met de nieuwe covers terwijl ik wist dat de kwaliteit van de foto’s minder was.

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:52

Hoelang duurde het bij jou voordat hij binnen was?

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:00

Lisa_WB schreef:
Hoelang duurde het bij jou voordat hij binnen was?

Bij mij een week

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:46

Een weekje idd.

goesju

Berichten: 239
Geregistreerd: 09-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:53

Mag ik hier ook om advies vragen?

Ik heb erg veel moeite met plannen van mijn schoolwerk, paard, werk en andere bezigheden. Waardoor ik erg gestrest ben en raak. Daarom wil ik graag met een planner gaan werken. Maar wat is nou echt een goede?

Ik heb gekeken naar de planner van structuur junkie, 1blik planner, die lijkt me wel interessant en om zelf maar een planner te maken op die website waar 'Poes' ook haar planner maakt. De website vind ik alleen vrij lastig werken en ik ben bang een verkeerde planner te maken. En ik heb een huiswerkplannerhttps://www.bruna.nl/schoolagenda-2020-huiswerkplanner-1386693?channable=e12569.MTM4NjY5Mw&utm_campaign=channable_feed&utm_content=&utm_source=zanox&utm_medium=affiliate&utm_term=!!!affiliatedomain!!!&gclid=EAIaIQobChMIvr7pmaOt6wIViNOyCh17-AyPEAQYASABEgLqYfD_BwE

Die lijkt wel fijn te werken, maar ik merk dat ik nog wat mis. Met name om ook mijn andere bezigheden goed te kunnen noteren/ managen en dat ik op een duidelijke manier kan zien wat ik nog moet doen.

Daarom lijkt me de 1blik planner wel heel fijn, en dan de volwassen variant. Maar ik vraag me af of er ervaringen zijn met deze planner en of jullie andere suggesties hebben.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:14

Ik vind deze agenda's/planners wel leuk. De mooiste vind ik de personal planner maar heb geen visa etc. Ik vraag me af of in die mascha planner en structuur junkie wel datums staan? Of moet je dat zelf helemaal invullen? Als dat zo is daar heb ik echt geen tijd voor en zin in..

Nog suggesties met genoeg schrijfruimte? Niet zo zeer omdat ik zo mega veel te doen heb maar omdat altijd vanalles verandert in mijn planning en het een grote kriebelboel wordt :+

AmyJamess

Berichten: 2118
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:23

Joliieeenn schreef:
Ik vind deze agenda's/planners wel leuk. De mooiste vind ik de personal planner maar heb geen visa etc. Ik vraag me af of in die mascha planner en structuur junkie wel datums staan? Of moet je dat zelf helemaal invullen? Als dat zo is daar heb ik echt geen tijd voor en zin in..

Nog suggesties met genoeg schrijfruimte? Niet zo zeer omdat ik zo mega veel te doen heb maar omdat altijd vanalles verandert in mijn planning en het een grote kriebelboel wordt :+


Ik heb die van structuurjunkie!
Hele leuke planner maar je moet inderdaad zelf de datums invullen.
Aan de ene kant handig want je kan hem op elk moment van het jaar kopen en alle pagina's benutten.
Ik vind het niet erg de datums zelf in te vullen. Ik heb deze in juli gekocht en de datums tot september ingevuld. Aangezien ik hem voornamelijk voor fitness heb ga ik er af en toe voor zitten en vul de datums een paar maanden vooruit in.
En als je hem toch elke dag gebruikt snap ik het probleem niet, het is een minuutje werk om de datums voor volgende week et in te zetten ;)

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:41

AmyJamess schreef:
Joliieeenn schreef:
Ik vind deze agenda's/planners wel leuk. De mooiste vind ik de personal planner maar heb geen visa etc. Ik vraag me af of in die mascha planner en structuur junkie wel datums staan? Of moet je dat zelf helemaal invullen? Als dat zo is daar heb ik echt geen tijd voor en zin in..

Nog suggesties met genoeg schrijfruimte? Niet zo zeer omdat ik zo mega veel te doen heb maar omdat altijd vanalles verandert in mijn planning en het een grote kriebelboel wordt :+


Ik heb die van structuurjunkie!
Hele leuke planner maar je moet inderdaad zelf de datums invullen.
Aan de ene kant handig want je kan hem op elk moment van het jaar kopen en alle pagina's benutten.
Ik vind het niet erg de datums zelf in te vullen. Ik heb deze in juli gekocht en de datums tot september ingevuld. Aangezien ik hem voornamelijk voor fitness heb ga ik er af en toe voor zitten en vul de datums een paar maanden vooruit in.
En als je hem toch elke dag gebruikt snap ik het probleem niet, het is een minuutje werk om de datums voor volgende week et in te zetten ;)

Structuurjunkie heeft ook een gedateerde versie!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:46

Ik heb idd een gedateerde versie, prima ding!
Maar nu is er toch weer een personal planner onderweg. Ik ben benieuwd, zal nog wel een weekje duren voordat hij er is.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:16

Joliieeenn schreef:
Ik vind deze agenda's/planners wel leuk. De mooiste vind ik de personal planner maar heb geen visa etc. Ik vraag me af of in die mascha planner en structuur junkie wel datums staan? Of moet je dat zelf helemaal invullen? Als dat zo is daar heb ik echt geen tijd voor en zin in..

Nog suggesties met genoeg schrijfruimte? Niet zo zeer omdat ik zo mega veel te doen heb maar omdat altijd vanalles verandert in mijn planning en het een grote kriebelboel wordt :+

Je kan gratis een paypalrekening openen en deze koppelen aan je betaalrekening.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:24

Personal planner start op eigen gekozen datum :j

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:13

Mijn agenda is er!! Heel blij mee. Voor en achterkant zijn eigen foto's die ik in een of ander internet bewerkingsprogramma had gegooid, ben er blij mee hoe t geworden is (want de kwaliteit was eigenlijk net te laag). Ben benieuwd hoe de indeling gaat bevallen. Bedankt voor de tips hier (en Linoleum voor de korting :D )

Voorkant
Afbeelding

Achterkant
Afbeelding

Binnenkant
Afbeelding

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:24

Oh wat gaaf!!! Ik heb die van mij vorige week donderdag besteld, en hij is gisteren verzonden. Er staat nu bij dat nog max 2 weken kan duren, ben benieuwd!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:27

Ik had hem de 17e besteld en hij was er dus net, gaat best snel!

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 12:45

Wat leuk geworden die voor en achterkant!

Ik zoek eigenlijk ook nog een leuke agenda, die die ik normaal elk jaar heb is voor 2021 (nog?) niet te krijgen. Dat is die van Plan Point, daar staan ook allerlei dingen er in als lijstjes en trackers voor het huishouden, schoonmaken en dergelijke. Kennen jullie misschien soortgelijke agenda's waar dat ook in zit verwerkt?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:05

Wauw heel mooi! Zelfde indeling als de mijne!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:06

Klopt Poes, ik heb m van je overgenomen nadat je hem hier gedeeld had :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:06

Hahaha hopelijk bevalt het!