Welke planner/agenda?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:04

Ja kvond het ook gelijk leuk!

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:18

Zijn er nog mensen die van een andere planner gebruik maken? Ik probeer een beetje rond te zoeken met wat ik wil en wat handig werkt.

Wat ik sowieso zoek:
Robuust, ik ben niet netjes met mijn tassen en ik heb nog wel eens een flesje wat lekt.
Iets wat makkelijk mee te nemen is, a5 formaat of wat daar op lijkt.
Hoeft niet perse met tijden te zijn, daar wijk ik toch altijd van af :+
Waar ik in ieder geval makkelijk een to-do lijstje mee kan maken. Dit kan per dag zijn maar mag ook per week bijvoorbeeld.

Ik zie hier door de posts van poes vooral de personal planner voorbij komen maar ik vroeg me dus af of er nog andere tips zijn!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 15:45

Ik gebruik zelf de mascha planner, alleen die is wel wat groot. vind hem voornamelijk fijn omdat ik hem zelf kan indelen naar hoe ik het wil!

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 16:12

Muiz schreef:
Zijn er nog mensen die van een andere planner gebruik maken? Ik probeer een beetje rond te zoeken met wat ik wil en wat handig werkt.

Wat ik sowieso zoek:
Robuust, ik ben niet netjes met mijn tassen en ik heb nog wel eens een flesje wat lekt.
Iets wat makkelijk mee te nemen is, a5 formaat of wat daar op lijkt.
Hoeft niet perse met tijden te zijn, daar wijk ik toch altijd van af :+
Waar ik in ieder geval makkelijk een to-do lijstje mee kan maken. Dit kan per dag zijn maar mag ook per week bijvoorbeeld.

Ik zie hier door de posts van poes vooral de personal planner voorbij komen maar ik vroeg me dus af of er nog andere tips zijn!

Ik heb sinds juli vorig jaar een Happyplanner. Ik heb een grote (iets met KOEIENHANDSCHRIFT), maar ze zijn er ook kleiner. De eerste agenda die heel blijft en waar ik qua indeling nog steeds heel blij mee ben! Er zitten ook maandoverzichtjes in, dat was voor mij een must. Het voor- en achterblad zijn van plastic en in mijn rommelhandtas is ie kennelijk onverwoestbaar. Het meest ideale is dat je allerlei extra's kunt kopen die je zo in de agenda kunt stoppen (en eruit halen) door de slimme band. Alle pagina's zijn makkelijk uitneembaar, ideaal als je op links iets in de hoek moet schrijven :')

Even een lege pagina gehakt, maar ik heb 'm met een to do lijst dingetje erin:

Afbeelding

Het lijstje kleurt lekker bij de maand maart zie ik trouwens, not, haha.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 17:24

Ik heb mijn planner inmiddels ingeruild voor de structuurjunkie (light) planner. Die bevalt me goed. Ik vond de andere planner die ik op A4 besteld had toch veel te groot. Wilde perse eentje met tijdsindeling dus dan kwam ik hier op terecht.

Chiren

Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 17:36

Ik gebruik ook een Happy Planner net zoals Fortitude, echter gebruik ik de classic variant. Grappige is dat ik ook elke week een aparte to do lijst er in heb zitten. En mijn planner is per uur, dat werkt voor mij beter.

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 20:51

Ik schop deze even omhoog hoor, ik heb een vraagje voor de mensen die een personal planner hebben aangeschaft, veel van mijn foto's halen namelijk de gewenste dpi van 200 niet (zitten tussen de 80 en 130) terwijl dit wel goede foto's zijn. Hebben jullie foto's gebruikt die die warning gaven of kan dat echt niet?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 21:21

Ik kreeg die waarschuwing niet dus geen idee.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 21:33

Ik heb een standaard plaatje van hun gebruikt dus kan je niet helpen.
Wel na halfjaar nog steeds erg tevreden met mijn planner!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 23:02

Lonni schreef:
Ik schop deze even omhoog hoor, ik heb een vraagje voor de mensen die een personal planner hebben aangeschaft, veel van mijn foto's halen namelijk de gewenste dpi van 200 niet (zitten tussen de 80 en 130) terwijl dit wel goede foto's zijn. Hebben jullie foto's gebruikt die die warning gaven of kan dat echt niet?

Ja volgens mij was de afbeelding op de achtergrond bij mij kleiner, is een songtekst. Ik heb er geen last van :)

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 10:16

Loeky01 schreef:
Ja volgens mij was de afbeelding op de achtergrond bij mij kleiner, is een songtekst. Ik heb er geen last van :)


Oh dat is top! Ik vond het al zo vreemd dat een gewone scherpe grote foto die melding wel geeft en een foto die ik zo ver inzoom dat ie pixelig wordt niet! Dan ga ik de gok gewoon wagen :)
Iedereen iig heel erg bedankt voor het reageren :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:42

Tijd voor een nieuwe! Na een jaar met plezier gebruiken met enkele minieme aanpassingen een nieuwe besteld.


Afbeelding

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:49

Leuk! Ik heb afgelopen halfjaar geen planner gebruikt door gebrek aan dingen om te plannen :')

Maar merk dat nu weer wat drukker wordt, maar wil nu even proberen of een Structuurjunkie planner me past.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:50

Ik ben nog heel erg in dubio of ik dit jaar nog wel een papieren agenda/planner wil. Afgelopen jaar heb ik hem maar tot december gebruikt, daarna niet meer. Komend jaar is daarentegen wel mijn laatste jaar waarin ik dus ook afstudeer.. Misschien dat ik hem dan wel prettig vind, maar dat is ook maar voor een half jaar.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:50

Ik heb ook een nieuwe, vorig jaar de A4, maar die vond ik in de praktijk toch te groot. Nu de A5 gekozen, hopelijk bevalt dit formaat beter.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:54

Hoe heb je de indeling nu poes?

Hier overgegaan op de structuurjunkie omdat de A4 wel echt te groot vond. Nu beetje aan t kijken wat de opvolger wordt. Ik wil eigenlijk per dag een indeling per uur en ook nog dag losse schrijfruimte. Zeg maar een leeg tekstblok (liefst) bovenaan waar ik dingen over werk, school en opvang in kwijt kan. Maar dit lijkt een onmogelijke combi.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 20:59

Ik ben na twijfelen ook weer voor de A5 gegaan. Die was in drukke weken soms wat nipt maar A4 leek me te groot.

Structuurjunkie lijkt me fijn maar ik wil echt niet iets rondlopen met die titel op. Plus ik vind Cynthia een beetje een geldwolf dus ik geef er mijn geld niet zo graag aan.

Micca: ik heb dit in mijn planner. Indeling per uur plus blok onder de dag. Ik gebruik dit ook echt.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:01

Oh goeie, zo kan t natuurlijk ook! Bedankt voor t delen!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:02

Het notebook vind ik niets trouwens. De ringen zitten met schrijven altijd in de weg. Dus die ga ik niet opnieuw doen.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:25

Oehh dat ziet er wel uit als een hele fijne indeling! Misschien toch binnenkort maar weer eens wat proberen wat daarop lijkt.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 18:31

poes schreef:
Tijd voor een nieuwe! Na een jaar met plezier gebruiken met enkele minieme aanpassingen een nieuwe besteld.


[ [url=m/j0ulgB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kan je op die site gewoon met ideal betalen?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 18:31

Geen idee ik ben belg en we hebben dat hier niet.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 18:50

Meliaforever schreef:
poes schreef:
Tijd voor een nieuwe! Na een jaar met plezier gebruiken met enkele minieme aanpassingen een nieuwe besteld.


[ [url=m/j0ulgB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kan je op die site gewoon met ideal betalen?

Ik heb via Paypal betaald. Paypal kan je koppelen aan je betaalrekening, dus geen creditcard nodig.

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 12:19

Stond op het punt een personal planner te kopen. Helemaal uitgeleefd op het maken tot.. Ik geen dingen in de agenda kon zetten :(
Ik heb veel dingen die terugkeren en ik nu dus handmatig in mijn (masha) agenda zet, bijvoorbeeld schooltijden van mijn zoon. (Ja die schrijf ik elke dag op) en werktijden enzo..

Weet iemand of je ook een agenda kan maken waar dit soort dingen in kan noteren?

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Welke planner/agenda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 12:25

Je bedoelt die je op de website al kan doorgeven en dus geprint worden? Of bedoel je een aparte ruimte waar je ze met de hand in kan schrijven?

Ik heb net een Structuurjunkie planner besteld. Probeer die eerst eens. Afgelopen halfjaar geen planner gebruikt door gebrek aan dingen om te plannen, maar merk dat ik weer wat overzicht begin te missen nu alles weer wat op gang komt.