Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MCSchout

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-09-14

Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-18 14:30

Wij maken voor onze vereniging gebruik van een Google agenda, mensen kunnen met een wachtwoord hiervoor inloggen en dan hierin activiteiten in afschrijven.

Maar omdat Google steeds strenger is kwa veiligheid en inloggen krijgen steeds meer mensen problemen met het inloggen. Google blokkeert ze dan vaak.
Je kunt ook email adressen toegang geven in Google, maar dit gaat maar tot maximaal 10 personen. Dat gaat dus ook niet als oplossing.

Vandaar dat ik rond aan het kijken ben naar een fijne online agenda die wij voor leden toegankelijk kunnen maken. Zodat men zelf er in kan en dingen kunnen afspreken. Ik hoop dat misschien hier iemand een handige online agenda kent die bij ons zou kunnen passen.

Eisen:
- Iedereen met een wachtwoord kan inloggen
- Gratis
- Bestanden kunnen er ook op opgeslagen worden. Zoals het huishoudelijk reglement bijvoorbeeld.
- Koppelbaar met een google account zou heel fijn zijn. Want dan kunnen we vanuit de bestuursmail gemakkelijk de agenda checken.

Ik hoop dat iemand misschien een oplossing of idee heeft! :) Want we modderen nu een beetje aan.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:36

Ik weet niet of je bereid bent om ervoor te betalen? Anders zou LISA misschien wat kunnen zijn?
https://www.lisa-is.nl

MCSchout

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-09-14

Re: Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-18 14:47

Nee, dit is eigenlijk wel een van onze eisen. We zijn een vereniging en hebben daarvoor eigenlijk geen budget.

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:56

Wij gebruikten bij ons op stal TimeTree voor de lessen enzo. Ik heb alleen geen idee of je daarin ook bestanden kunt opslaan...

MCSchout

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-09-14

Re: Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-18 15:08

Ok mooi, neem ik mee en ga ik eens uitzoeken of dat wat is.

Kreeg net ook een berichtje van iemand dat ownCloud een optie zou kunnen zijn. Dus ik ben benieuwd of ik er uit ga komen. :)

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:12

Ik ben benieuwd, ik zoek ook zoiets, dus lees graag mee.

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Op zoek naar online deelbare agenda voor vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:17

Misschien is Trello iets?
Volgens mij hebben ze een agenda functie, je kan groepen maken, mensen rechten geven,bestanden opslaan en nog meer

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:01

Blacky94 schreef:
Wij gebruikten bij ons op stal TimeTree voor de lessen enzo. Ik heb alleen geen idee of je daarin ook bestanden kunt opslaan...

TimeTree gebruik ik ook, maar voor zover ik weet kun je daar geen bestanden uploaden.