werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:31

lieveli schreef:
Het is de schuld van de Rabobank!



Al-tijd.


Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:39

Giolli schreef:
lieveli schreef:
Het is de schuld van de Rabobank!



Al-tijd.
En zo niet, dan toch!

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:43

lieveli schreef:
Het is de schuld van de Rabobank!


You just made my day. Hahaha


Enige wat ik van kruidvat (en ook trekpleister) vind is dat de gangpaden ontzettend smal zijn en alles er hutjemutje op elkaar gepropt staat.
Als in zoveel mogelijk producten in een zo klein mogelijke ruimte.
Vriend kan ik met rolstoel niet mee naar binnen nemen want ik kan met rolstoel de draaien door de gangpaden niet maken. En zelf moet ik ook uitkijken dat ik geen elleboog in de shampoo bijv. plant.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:46

leestmee schreef:
lieveli schreef:
Het is de schuld van de Rabobank!


You just made my day. Hahaha


Enige wat ik van kruidvat (en ook trekpleister) vind is dat de gangpaden ontzettend smal zijn en alles er hutjemutje op elkaar gepropt staat.
Als in zoveel mogelijk producten in een zo klein mogelijke ruimte.
Vriend kan ik met rolstoel niet mee naar binnen nemen want ik kan met rolstoel de draaien door de gangpaden niet maken. En zelf moet ik ook uitkijken dat ik geen elleboog in de shampoo bijv. plant.
Die goedkope(re) prijs moet natuurlijk wel ergens vandaan komen, blijkbaar doet de Kruidvat dit door het pand volledig vol te proppen en het personeel niet op te leiden :+

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:53

Als er nog geen betaling heeft plaats gevonden dan zullen ze dit wellicht verrekenen met je salaris dat gaat komen. Je hoeft alleen terug te betalen lijkt me als je meer dan die 15 uur betaald hebt gehad. Dit kun je overigens ook gewoon op je salaris strook zien en eventueel het teveel gekregen bedrag vast aan de kant zetten voor als ze dit verrekenen.

Nynkefleur

Berichten: 388
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:41

dandy123 schreef:
Ik werk er ook met plezier al 17 jaar ,en wat hier allemaal gezegd wordt kan ik me niet echt in vinden ,ik heb ook gewoon opleidingen en trainingen gedaan juist om goed te adviseren.
En je mag echt wel langer als 10 sec met een klant praten .


Ik zeg ook niet dat dit bij alle KV zo is hoor!
Vriendin van me heeft er ook jaren gewerkt incl medicatie opleiding. Was wel een ander filiaal.
Ik denk dat het daar ook gewoon heel erg in verschilt.


Over het snoep vind ik wel onzin hoor. Je kiest er altijd zelf voor om het te pakken, bij de AH verkopen ze toch echt nog ongezondere producten :')

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:50

Ik kom regelmatig bij Kruidvat en de slechte sfeer tussen het personeel vind ik wel erg opvallend. Heel vaak hoor ik het personeel slecht over elkaar praten (gewoon waar de klant bij is) of wordt er een medewerker door een andere medewerker enorm afgesnauwd... := dus ts, denk dat je blij mag zijn dat je wat anders hebt, fijn dat het opgelost is.

[o]

Banyu
Berichten: 12470
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:03

Jij zit in je proefperiode, dus opzeggen is gewoon nog mogelijk zonder redenen.

Ik heb 10 jaar geleden 3,5 jaar bij KV gewerkt.
Niks mis mee, alleen de leidinggevende, ik zat met mn enkelbanden in het gips, wegens gescheurde banden. Postte een oude foto op FB, en hun conclusie was dat ik lekker het bos in gegaan was met mijn paard.

Bovendien, was het bijna 30 graden,, dus ging lekker in de tuin zitten met pootje omhoog.
Werd gebeld, "Ik hoor geluiden op de achtergrond", waarop ik zeg, klopt ik zit buiten met mn voet omhoog, en we wonen tegen een weg aan! "Je zit in de ziektewet, dus moet je binnen blijven" .... Euh, thuis ben ik gewoon hoor, alleen buiten! :?

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:10

Voor degene die advies verwachten, wat voor advies willen jullie dan.
Waarover willen jullie dan advies.

Het leven is als een kerstmuts

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:21

Banyu schreef:
Jij zit in je proefperiode, dus opzeggen is gewoon nog mogelijk zonder redenen.

Ik heb 10 jaar geleden 3,5 jaar bij KV gewerkt.
Niks mis mee, alleen de leidinggevende, ik zat met mn enkelbanden in het gips, wegens gescheurde banden. Postte een oude foto op FB, en hun conclusie was dat ik lekker het bos in gegaan was met mijn paard.

Bovendien, was het bijna 30 graden,, dus ging lekker in de tuin zitten met pootje omhoog.
Werd gebeld, "Ik hoor geluiden op de achtergrond", waarop ik zeg, klopt ik zit buiten met mn voet omhoog, en we wonen tegen een weg aan! "Je zit in de ziektewet, dus moet je binnen blijven" .... Euh, thuis ben ik gewoon hoor, alleen buiten! :?

Bovendien is het onzin dat als je arbeidsongeschikt bent, je altijd thuis moet blijven. Ik woon bijvoorbeeld alleen, dus zal toch echt boodschappen moeten doen als ik briep heb. In het geval als die van jou, hoef je met een been in het gips echt niet continu thuis te zitten, arbeidsongeschikt is betekend niet per definitie ziek.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 19:52

lieveli schreef:
Het is de schuld van de Rabobank!


:') :') :') :')

~Riding is the best solution to any problem~

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110631
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 04:48

Kruidvat mede verantwoordelijk voor obsesitas. Gekker moet het ook niet worden _O-
Je stopt het toch zelf in je mond? :')

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:13

Dan kunnen we de alcohol en tabak toch ook weer overal gaan verkopen. Ik denk dat ze de achterlijk grote verpakkingen bedoeld. Waar je in de winkel ook echt niet omheen kunt.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 15:46

Update

Vandaag begonnen bij mijn nieuwe werk. bevalt me veel beter :D

~Riding is the best solution to any problem~

purny

Berichten: 27457
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:54

Jennyj01 schreef:
Dan kunnen we de alcohol en tabak toch ook weer overal gaan verkopen. Ik denk dat ze de achterlijk grote verpakkingen bedoeld. Waar je in de winkel ook echt niet omheen kunt.

Dat bedoel ik. Bokt staat op z'n achterste benen wanneer de kiloknallers en het gewone vlees voorbij komt en hier word gewoon belachelijk gereageerd door bepaalde bokkers

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10393
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:59

DarkCupid schreef:
Punz schreef:
Minuren is onzin. Ze moeten je gewoon nu betalen voor de uren die je gewerkt hebt, en dat is het dan.
Mocht het zijn dat je al voor 24 uur betaald heb gekregen, terwijl je er maar 15 hebt gewerkt, tja, dan kan het zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen. Maar dat is het dan ook.

Maar je werkt toch pas drie weken, dus nog helemaal geen betaling gehad dan toch? Dan je gewoon voor de gewerkte uren uit laten betalen en dat is het dan.


dit is pas mijn eerste week zelfs , en ik heb geen betaling gehad


Dan betalen ze je toch gewoon alleen de gewerkte uren?

Hebben ze de - uren gelijk verrekend is is er weinig aan de hand

Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:01

Ts fijn dat je nieuwe werk bevalt.
Is het in een winkel?

[o]

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 16:09

luuntje schreef:
Ts fijn dat je nieuwe werk bevalt.
Is het in een winkel?


Op een manege :D

~Riding is the best solution to any problem~

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:10

DarkCupid schreef:
luuntje schreef:
Ts fijn dat je nieuwe werk bevalt.
Is het in een winkel?


Op een manege :D
Hé jammer, ik had even de hoop dat je Etos ging zeggen :')

Grapje, een manage klinkt i.i.g. al een stuk beter, succes en geniet!

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:27

Ailill schreef:
DarkCupid schreef:

Op een manege :D
Hé jammer, ik had even de hoop dat je Etos ging zeggen :')

Grapje, een manage klinkt i.i.g. al een stuk beter, succes en geniet!



Stiekem hoopte ik ook op de Etos.

Mooi om te horen dat je nieuwe werk tot nu toe wel bevalt.

Toch is de manier waarop je bent behandeld bij het Kruidvat waarschijnlijk door een persoon geweest en niet het bedrijf. Helaas werken daar soms echt ratten van mensen, die zich god wanen in hun eigen tokootje.
Gelukkig hoef je niks terug te betalen, was wel enorm van de zotte geweest natuurlijk.

Texas02

Berichten: 4566
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:33

Jennyj01 schreef:
Dan kunnen we de alcohol en tabak toch ook weer overal gaan verkopen. Ik denk dat ze de achterlijk grote verpakkingen bedoeld. Waar je in de winkel ook echt niet omheen kunt.


Ik kan er heel best omheen, hoor.. Zelfbeheersing heet zoiets :+ Serieus, je kunt overal snoep kopen, ik zie het probleem niet dat je het ook bij Kruidvat kopen kunt.. Dan kun je ook wel het hele snoep en koekjesvak in de supermarkt leegkopen.. Ik ben echt geen fan van Kruidvat, maar zulke uitspraken vind ik echt onzin..

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:40

purny schreef:
Jennyj01 schreef:
Dan kunnen we de alcohol en tabak toch ook weer overal gaan verkopen. Ik denk dat ze de achterlijk grote verpakkingen bedoeld. Waar je in de winkel ook echt niet omheen kunt.

Dat bedoel ik. Bokt staat op z'n achterste benen wanneer de kiloknallers en het gewone vlees voorbij komt en hier word gewoon belachelijk gereageerd door bepaalde bokkers


Misschien moet je daar dan een topic over openen. Niet zomaar gekke dingen zeggen en offtopic gaan.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 18:11

Ailill schreef:
Hé jammer, ik had even de hoop dat je Etos ging zeggen :')

Grapje, een manage klinkt i.i.g. al een stuk beter, succes en geniet!


Haha zou wel te mooi zijn he
:') :')


Olle schreef:
Stiekem hoopte ik ook op de Etos.

Mooi om te horen dat je nieuwe werk tot nu toe wel bevalt.

Toch is de manier waarop je bent behandeld bij het Kruidvat waarschijnlijk door een persoon geweest en niet het bedrijf. Helaas werken daar soms echt ratten van mensen, die zich god wanen in hun eigen tokootje.
Gelukkig hoef je niks terug te betalen, was wel enorm van de zotte geweest natuurlijk.


Ik geloof ook niet dat het bij ieder filiaal hetzelfde is, waarschijnlijk heb ik het gewoon slecht getroffen. Gelukkig hoef ik niet te betalen nee!


lieveli schreef:
Misschien moet je daar dan een topic over openen. Niet zomaar gekke dingen zeggen en offtopic gaan.


Inderdaad, gaat te offtopic

~Riding is the best solution to any problem~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers