Geld voor paardrijden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 21:59

Hallo allemaal,

Zoek dus al een tijdje een baantje om geld te verdienen om wat meer met paardrn te kunnen doen, en ook wat andere dingen. Heb nu eens in de week les, maar eens in de zoveel tijd vind ik het ook wel leuk om eens een buitenritje te maken bij een andere stal of een extra lesje te nemen, wat nu niet mogelijk is vanwege geldtekort. Ben bijna vijftien jaar.

Maar mij lijkt een baantje bij een supermarkt of een krantenwijk persoonlijk best saai :( Had dus het idee om iets met dieren te gaan doen, maar ik heb geen flauw idee wat.
Kwa ervaring heb ik niet zo veel, denk ik persoonlijk. Ik rijd 1 keer in de week paard, maar heb ook wel eens meegeholpen op de manege voor een dagje, voor school en ook voor de lol, zoals met een dagje voor kleine kinderen. Stalhulp lijkt me geen optie, aangezien onze mini manege al een stuk of zeven of meer stalhulpen heeft, en ik niet echt veel ervaring heb of zo.
Heb ook om te kijken of ik het leuk vond, twee keer een dagje 'snuffelstage' gedaan bij een diernarts, beviel me erg goed en heb daar veel nieuwe dingen geleerd (denk aan hoe je een dier het beste kunt vasthouden, hoe sommige dieren zich verdedigen). En tot slot heb ik ook een dagje bij een schaapskooi gelopen voor school :)

Heeft iemand tips voor een mogelijk baantje?
(zal waarschijnlijk toch supermarkt vakken vullen maar ik dacht, kan het toch altijd proberen he? :D )

*Confused screaming*


Drogon

Berichten: 618
Geregistreerd: 16-02-14
Woonplaats: Nederland

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:05

Honden uitlaten :)) Verdient niet heel veel maar het is leuk en het is met dieren!

Choosing to forget or ignore what's happening around the world does not make those things stop happening, it makes us ignorant.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101667
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:09

Supermarkt kan anders best leuk zijn hoor! :j Collega's van je eigen leeftijd en vakken vullen is makkelijk werk.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:11

Mijn broertje en ik werken al jaaaren bij de macdonalds. Hij was 15 toen ie begon, ik iets ouder. Het klinkt misschien niet als een droombaan maar ik ervaar het als zeer gevarieerd werk met echt een enorm leuk team. Veel samenwerken, ruimte zat om te kletsen en regelmatig leuke personeelsuitjes. En ze zijn flexibel qua uren, vakanties en betalen altijd netjes op tijd uit. Ik zou het dus zeker aanraden!

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:31

Ik volg even mee :) .

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:42

Ik werk nu in een cafetaria, echt super leuk!
Ik heb ook een folderwijk gehad, echt verschrikkelijk. Moet je niet willen :')
Oppassen is ook erg leuk om te doen, op kinderen en op dieren! Je kunt ook op de app pawshake kijken of iemand nog babysitters voor zijn of haar huisdier zoekt?

Ejelaleen v. King Kolibrie x Voltaire
Schilderijen in opdracht!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:09

Ik verplaats dit topic naar STW :)

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:15

Ik heb een poosje seizoenswerk gedaan op een camping.

Ik deed de horeca, recreatie en ponys. Wisselde af. Erg leuk en varierend werk. Dat mag vaak al vanaf 15, patatjes bakken ect :+

Laerkens Beauty

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Geld voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 08:01

Omdat TS nog niet genoeg berichten heeft om te kunnen posten in de kudde sluit ik het topic. Zodra ze dit wel kan mag ze een nieuw topic openen.

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 84 bezoekers