Solliciteren!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shephard

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-09-13

Solliciteren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 20:38

Lieve bokkers,

Ik heb geen flauw idee of dit via bokt mag en of het nut heeft, maar bij deze probeer ik het toch maar even.

Ik ben namelijk per 20 augustus op zoek naar een nieuwe baan op kantoor :D. Het gaat hierbij om een baan van minimaal 32 uur, het liefst 40.

Op dit moment heb ik een baan waarbij ik de klantenservice verzorg, inkoopfacturen boek met de bijbehorende activiteiten en nieuwe orders invoer.

Echter is dit voor mij niet uitdagend genoeg en heb ik veel van de tijd niets te doen... Vandaar dat ik toch verder aan het zoeken ben!

Ik moet nog 1 examen en dan heb ik mijn mbo4 diploma bedrijfsadministratie. Nu vraag ik me af of er nog bokkers zijn die personeel zoeken op hun werk :+
Het gaat hierbij om omgeving Epe, Apeldoorn, Zwolle.

Andere informatie geef ik graag via pb.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

Liefs,

Kimberley

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:42

Heb je jezelf al ingeschreven bij uitzendbureau’s?
En kijk je al op (bijv.) Indeed en LinkedIn daar is een hoop op te vinden. :)

Mirjam79

Berichten: 1713
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: Solliciteren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:49

En je CV plaatsen op nationale vacaturebank? Dat heeft mij toen heel veel aanbiedingen opgeleverd.
Succes met solliciteren!

Shephard

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 20:52

Ik ben op dit moment al aan het werk via een uitzendbureau, maar ben het liefst gewoon via het bedrijf zelf:)

Deze baan is me ook een beetje aan komen waaien, dus ik heb nog niet eerder hoeven te solliciteren.

Ik kijk inderdaad veel op indeed! Wel lastig, want veelal zijn bedrijven op zoek naar iemand die een afgerond diploma of ervaring in bepaalde dingen heeft.

Bedankt voor de tips!

@Mirjam79 dat is inderdaad nog een idee! Ik zou het alleen niet heel fijn vinden als ze op mijn huidige werk er zo achter komen dat ik er weg wil.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Solliciteren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:34

Ik zou ook de plaatselijke suffertjes in de gaten houden!
Als wij ondersteunend/administratief personeel zoeken, wordt de advertentie vaak ook alleen in dat soort krantjes geplaatst (dat levert namelijk al meer dan genoeg reacties op).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:50

Dit topic hoort niet hier op bokt maar op de bokt-markt. Daarom hier een slotje.