Waar de nagelstyliste opleiding volgen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haf2008
Berichten: 356
Geregistreerd: 04-06-08

Waar de nagelstyliste opleiding volgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 19:12

Iemand ervaring? Bij de één heb je een landelijk examen en bij de ander doen ze het zelf.

Valt me ook op dat je bij OPI bijvoorbeeld maar 5 tot 10 lesdagen hebt en dan kijk je bij een ander dan krijg je voor hetzelfde bedrag 22 lessen.

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Waar de nagelstyliste opleiding volgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:20

Welke regio zit je?

haf2008
Berichten: 356
Geregistreerd: 04-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 19:21

Tazzey schreef:
Welke regio zit je?


Maakt mij niet heel veel uit. Wil er best voor reizen. Als het maar geen Groningen of helemaal in Limburg is

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:09

Ik kan je dan van harte Anschel van der Schoor (Capelle) of Rilana de Valk (naast Amsterdam) aanbevelen. De OPI opleidingen zijn niet slecht (heb ik zelf ook gedaan) maar deze twee dames zijn zo ontzettend goed in hun vak dat je daar veel meer kunt leren. Ik ga zelf binnenkort een perfectie training bij Anschel doen.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Waar de nagelstyliste opleiding volgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:11

Omdat het topic beter op [STW]School, studie en werk past, verplaats ik het daarheen.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:21

In 10 lessen weet je nog maar weinig. In 22 lessen ook. Je leert er de basis. In de praktijk leer je pas echt mooie nagels maken. Zelf heb ik na mijn basisopleiding nog een half jaar stage gelopen in een grote zaak. Daar werd elke set of vulling gecontroleerd. Net zo lang tot de klant goed de deur uit kon. Een half jaar heb ik daar gewerkt zonder ook maar een cent te verdienen. Sommigen noemde het idioot. Maar ik heb daar wel echt goed het vak geleerd. Helaas kan ik door allergie niet meer werken met de acryl en gel.