Werken naast je baan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Werken naast je baan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 09:49

Hoi!

Ik vroeg me af of jullie naast je baan nog ander werk doen.
Ik ben eerste automonteur maar zou er opzich wel wat bij willen doen. Iets dat ik zelf kan plannen. Eerder deed ik op donderdag en zaterdag wat beurtjes maar ik heb zo helemaal geen zin meer om aan mijn eigen auto bezig te gaan, mijn hobby is geen hobby meer.

Ook zit ik te denken om misschien een opleiding of thuisstudie ernaast te doen, maar geen idee of dit goed te combineren is met een full time baan.

Ik ben benieuwd wat jullie doen :)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:56

Oooh ik herken het 'geen zin meer hebben in je hobby door [***]'. Ik had dat ook toen ik fulltime bij de dierenarts werkte.

Ik [***] naast mijn [***] in de luchtvaart nog af en toe bij de dierenarts als assistente, ik geef les in vrijheidsdressuur en geef af en toe photoshop workshops. :))

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Werken naast je baan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:03

Ik werk 4 dagen (32 uur) voor een werkgever en nog 1 a 2 dagen als fotograaf. Tis wel druk met een kind er bij. Weinig tijd meer voor hobbys, maar ik vind het wel heel leuk!

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Werken naast je baan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:19

Ik heb twee banen. Parttime (weekend of avond) naast fulltime.

Paard staat met een blessure en ik werd onrustig van de tijd die ik over had :')

Wordt best raar op gereageerd haha maar mijn kantoorbaan is veel computer/telefoon en cijfertjes. Mijn bijbaan is zonder computer/telefoon en cijfertjes. Fijne afwisseling.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05