Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:00

Ja je weet nooit van te voren of het een blaffer is want dat zal de baas er niet bij vertellen. Ik gebruik zelf bij een hond die blafferig is een blafband die een geluid af geeft als ze blaffen. Dat gaat in overleg met de baas, ik heb nu 1 dag alleen mijn eigen hond, maar ik kreeg net de vraag of ik vanaf morgen voor een week een klein hondje kan opvangen? Dus ik ben nu in onderhandeling maar ik ga er van uit dat het door gaat.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:08

Ik heb tot nu toe altijd eerlijke eigenaren gehad gelukkig. :)

Goh ja één eigenaar heeft me ooit een shockband meegegeven 'moest hij blaffen' maar daar ben ik tegen... Vond het ook soms vervelend dat mensen blijkbaar mijn profiel niet goed lazen, want daar stond dat ook duidelijk in. Al was zij dus wel Engels maar toch. :+ Heb er verschillende gehad die op een totaal andere manier trainden dan wat er op mijn profiel beschreven stond.
Nu valt het natuurlijk wel mee dat de meeste honden niet langer dan een week bleven op een uitzondering na.

Hopelijk gaat het door. :)

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:24

Ze was duidelijk in haar verhaal was ook geloofwaardig.Het was via holidog, ze vroeg hoe laat kan ik hem brengen en wat is je adres? Ik zei je moet me boeken bij Holidog dan krijg je mijn gegevens.Ik heb niks meer van haar gehoord, het is nu de 4e keer in korte tijd dat iemand reageert en de andere dag opvang nodig had en niks meer liet horen.

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:44

Sommige mensen snappen ook niks van die app/website. Hebben wij ook meerdere keren gehad. Wachten op een reactie en dan gaven we ons telefoonnr en was het zo geregeld

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:48

ik mag bij hidog geen telefoonnummer geven of mijn adres voor ik geboekt ben.Dat maakt het wel lastig soms.

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:34

Ik bedoel holidog.

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:00

Ik meld me hier ook, heb eens een account aangemaakt, kijken wat het gaat brengen.

Ik wil me vooral richten op katten in de periode April - November, dan hebben wij boven namelijk de kattenkamer(s) leeg. Dit jaar al de nodige katten op vakantie gehad, van collega's en vrienden, eigenlijk geen prijs afgesproken. Maar 'de betaling' viel erg tegen, dus nu Pawshake aangemaakt. Dan kunnen ze reserveren en dan kunnen we een prijs afspreken. Duidelijkheid voor iedereen, zonder ongemakkelijk gesprekken.

Honden die binnen onze roedel passen zijn zeker ook welkom. :j

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:51

Welkom kimD leuk dat je ook wil gaan oppassen.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:57

Iemand ook problemen met Holidog? Ik heb een aanvraag maar kan geen bericht sturen. Blijf maar op 'ja' klikken maar dan refresht ie de pagina en gebeurt er nog niks. Probeer het al sinds vanochtend _-:(

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:14

Ik heb een spoed aanvraah,
Opvang stopt tijdelijk dus elke dag zowieso aankomende maand extra hondje :)
Ook komt mijn vast uitlaat hondje bijna een week logeren :)
Heerlijk druk gaat het worden met alle andere vaste hondjes

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:14

Kaus dan is er een storing ik had het laatst ook.Rayoow dat is een gezellige drukte.

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:02

Ik heb echt een rare review gekregen, mevrouw wilde per se de hond brengen zonder kennismaking omdat ze zo ver weg woont. A la, het was maar voor een dagje, ik akkoord gegaan. Ze had me opgebeld en onderbrak me ook constant terwijl ik dingen over de hond probeerde te vragen, verder had ze me niets verteld behalve geslacht, leeftijd en braaf.

Bleek echt een hellehond, constant blaffen, proberen m'n huis af te breken en mijn honden lastigvallen. Ze zou van 8 s ochtends tot half 11 s Avonds blijven en na 80 pogingen van wandelen, spelen, mijn eigen honden in de bench etc. Waarbij de hond niet wilde stoppen met terroriseren (Mechelse herder) , heb ik haar om 7 uur in de bench gedaan. Ze sliep na drie piepjes direct, iedereen blij. Toen na een kwartier er weer uit en om 9 uur gevoerd in de bench omdat ik honden gescheiden voer. Op dat moment kwam mevrouw haar hond ophalen. Alles was perfect en prima en dankjewel.

Schrijft ze in haar review dat ze me had gezegd de hond niet in de bench te doen en dat ze haar krijsend aantrof in de bench bij aankomst en dat ze nu waarschijnlijk een trauma heeft. Gewoon keiharde leugen dus, ik pas nooit weer op zonder kennismaking.

Dat iemand niet tevreden is, ach, dat mag altijd. Maar waarom zo liegen :7 .

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 13:01

Oh jeetje ZoZenn! Wat vervelend!
Was dit op pawshake, de recensie? Ik vraag mij af wat er nu dan gebeurd, misschien kan je ze mailen. Zo een slechte recensie lijkt mij wel echt lastig en als het ook nog eens niet klopt is het niet eerlijk.

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:21

Ja, echt naar dit. Oh nee, sorry, is op petbnb. Ik heb ze een mailtje gestuurd om te kijken wat ik hier nu mee moet -O- .

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:43

ZoZenn wat naar zeg, wat een verschrikkelijk mens -O-

Ik heb nu een aanvraag voor dit weekend, voor een hond die van zaterdagmorgen tm zondagmiddag komt. Het baasje heeft de aanvraag voor de nachtopvang gedaan zegmaar, van zaterdag op zondag. Nou heb ik zowel een nacht opvang als een dag opvang op 20eu staan, omdat het me bij een langere periode niet zo interesseert of ze nou de nachten of de dagen betalen. Maar in het geval van 1 nacht (wat ik nog niet eerder gehad heb), krijg ik nu dus maar 16eu, terwijl ik er wel 2 dagen mee bezig ben. Hoe doen jullie dat?

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:26

Ik doe dan pas in de middag/avond brengen en volgende dag weer in de middag ophalen of anders 1,5x of 2x dagopvang betalen :j.

Ik heb een mail terug van petbnb, ze gaan contact opnemen met baasje vd hond om verhaal te halen.
Laatst bijgewerkt door ZoZenn op 18-09-18 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 16:26

95Ellen schreef:
ZoZenn wat naar zeg, wat een verschrikkelijk mens -O-

Ik heb nu een aanvraag voor dit weekend, voor een hond die van zaterdagmorgen tm zondagmiddag komt. Het baasje heeft de aanvraag voor de nachtopvang gedaan zegmaar, van zaterdag op zondag. Nou heb ik zowel een nacht opvang als een dag opvang op 20eu staan, omdat het me bij een langere periode niet zo interesseert of ze nou de nachten of de dagen betalen. Maar in het geval van 1 nacht (wat ik nog niet eerder gehad heb), krijg ik nu dus maar 16eu, terwijl ik er wel 2 dagen mee bezig ben. Hoe doen jullie dat?p


Ja lastig ik heb dat ook wel eens.. het is 24 uurs opvang met een nacht. Dus 8:00 brengen is 8:00 halen. Nou vind ik een beetje speling niet erg, maar in jouw geval zou ik het toch even melden. Op pawshake staat er als het goed is ook echt 24 uur bij namelijk

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:39

Ik reken zelf 20€ voor 24 uur. Zou er dus een halve dagopvang bij rekenen.

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 17:57

ZoZenn dat is niet leuk zeg, ik neem aan dat de hond niet meer bij jou komt? Ik heb nu een border collie van 6 maanden die aan de 4e eigenaar bezig is.Dus daar heb je echt opvoed werk aan, hij slaapt zo.n 10 minuten op de dag verder is hij de hele dag in beweging.

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 23:15

Per 1 oktober gaat mijn bedrijf deeltijds de lucht in *\o/* *\o/*
Nu laatste naam keuze, als iemand daar goed in is graag pb.
Twijfel over 3 opties die redelijk hetzelfde zijn maar net niet helemaal.

Marleen, jij doet dit al veeel langer
Als je nog wat tips kwijt kan over wat ik niet mag vergeten graag!

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:22

Gefeliciteerd, ik heb een formulier wat ze in moeten vullen. Daar staat hun naam op hun adres, en welke dierenarts ze hebben. En welk nummer ik kan bellen in geval van nood, en ik bespreek wat ik mag en moet doen als er acuut iets is. Sommige zeggen ga maar direct naar een dierenarts en anderen zeggen bel me eerst maar op.

En ook wil ik een 2e nummer hebben voor als de baas niet op neemt, ook kunnen ze bijzonderheden vermelden. Bijvoorbeeld gewoontes van de hond.

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:28

Dat heb ik inderdaad ook :)

2de nummer van sommige niet dus dat ga ik nog wel vragen.

Straks laatste dingetjes tekenen bij de boek houder *\o/*

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:50

Wauw echt gaaf hoor, heel veel succes.

marleen_usar

Berichten: 24653
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 08:51

Voor eigenaren die het willen die houd ik op de hoogte via wats app. Ik stuur dan ook leuke foto,s zo dat ze zien hoe het gaat.

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 09:04

Dat doe ik inderdaad ook :)

Is nu iemand bezig met een logo ontwerp dus ben heel benieuwd

De aanvragen lopen ook flink binnen, wordt een heerlijke drukke maand in ieder geval :)

Heel veel mensen met jongere honden willen ze bij mij in de roedel laten spelen. Ahad niet verwacht dat zoveel mensen hun honden in een vaste roedel van 5 wouden.
Mij honden vinden het geluklig heerlijk en spelen lekker met iedereen.