Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 20:54

Ik was naar een formulier aan het zoeken maar ik vind de vragen nogal nutteloos. De kleur en geslacht van het huisdier noteren gaat er nogal over. :') De andere vragen kan ik niet zo goed lezen.
Wanneer de eigenaars echt 'uit het land zijn' dan vraag ik simpelweg achter de papieren/formulieren van het huisdier moest er iets gebeuren waardoor ik ermee naar de dierenarts moet.

Zo'n heel papier invullen zou ik ook niet aan beginnen. := Maar misschien dat ik in de toekomst wel mijn volledige naam automatisch mee zal geven.

Als er iets is met de eigenaars kan je denk ik best Pawshake contacteren. Zij zouden de volledige naam van de eigenaar moeten hebben. Vind het nog steeds raar dat ze zeggen dat je de volledige naam ziet vanaf een reservering, maar dat bij niemand zo is. Maar een contact voor noodgevallen zou inderdaad ook wel handig zijn.



Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:30

Ik heb ook een mapje gemaakt met alle papieren. Tis maar even 1x invullen en dan heb ik letterlijk alles op papier :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:17

Ooh wat kunnen sommige mensen miepen. Kreeg een bericht dat iemand het erg duur vond en vond dat ik het gratis moest doen om andere ook te helpen :roll:
Heb net onze hele zolder verbouwd om katten als loge te ontvangen, wel lastig dat bij logeren alleen staat honden dus heb dat in mijn profiel maar gezet dat ik alleen katten aanneem als loge.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volg ons! @purarazavalerio

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:23

Wow, prachtige kamer! <3 Ik vraag me alleen af hoe je dat doet met je eigen katten? Want ik hoor dat katten het niet vaak goed doen met andere onbekende katten.

En wow zeg... :') Ik zou die berichten simpelweg rapporteren.

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:41

Onze eigen katten kunnen nog in een andere kamer. Had toevallig een aanvraag van iemand die juist gezelschap wilde voor zijn kat en of onze katten dan erbij konden in de kamer, ook prima :D

Volg ons! @purarazavalerio

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:43

Ik zou er dan wel goed op letten dat de logeerkatten ingeënt zijn ivm eventuele ziektes. Wat een prachtige kamer heb je!

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:04

Hmm Pawshake heeft bij mij een storing, 2 nieuwe reserveringen en ook al betaald maar ze komen bij beide partijen niet op gereserveerd te staan. Ben meteen mijn overzicht kwijt :+

Volg ons! @purarazavalerio

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:10

Bij mij hetzelfde.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:41

Lastig. Ik hou alles op een papieren agenda ook bij. Hele administratie altijd in de zomer!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:48

Jep ik heb net ook maar een agenda gekocht :D Bizar sinds gisteren 4 aanvragen in een uur, superleuk om dit te doen :D
Morgen krijg ik mijn visitekaartjes binnen, die laat ik dan achter bij de klant met het kennismakingsgesprek. De hele maand september heb ik 2 katten te logeren, dat tikt wel lekker aan. Voor de rest is alles bij mij in de wijk, kan het lopend af :)

Volg ons! @purarazavalerio

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 23:26

Hoe gaat het?

Bij mij is het super druk. Maandag alleen bvb kreeg ik 10 aanvragen. Ik denk sinds begin juni 2 tot 10 aanvragen per dag. Heb mijn agenda een stuk dicht geschroefd nu. Vanaf volgende week ben ik weer twee weken op huisoppas met ook huisbezoeken ernaast. Alles zit vol tot mijn verlof in september. In augustus sowieso 2,5 week huisoppas naast veel bezoeken. En er komen ook weer enkele katten logeren.

Ik vind het wel heerlijk maar in combi met werk en paarden ben ik elke dag van 8 tot 21 á 22u uit huis :’)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:57

Hier ook super druk! Elke dag zo'n 2 aanvragen, de maand augustus is vol. Ik doe zo'n 4 tot 6 huisbezoeken per dag ongeveer. Kijken of dat een beetje te doen is.

Hoe doen jullie alles bijhouden? Ik had een agenda gekocht maar deze is wat lastig ingedeeld dus misschien weet iemand een handige app?

Volg ons! @purarazavalerio

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 15:48

Leuk dat het zo goed loopt! Ik houd alles bij in mijn google agenda. Ik zet alle afspraken er gewoon in en geef ze een aparte kleur zodat ik het overzicht houdt. Dan heb ik alle afspraken altijd goed bij de hand.

LilChar

Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-21 16:25

Ik zet het allemaal vrij slorig in mijn agenda maar maak elke dag een planning hoe ik die dag ga doen en wat de beste route is om te rijden.
Heb op dit moment 11 kattenbezoeken per dag, dit is dan ook wel de grootste piek!
Gelukkig hoef ik niet zoveel te werken deze week haha.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 16:26

11 :oo
Mijn hoogste is donderdag en dat is 5. Naast mijn fulltime baan vindt ik dat al genoeg _O-

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 17:47

Ik doe er ook Max 2-8 per dag afhankelijk van welke dag het is en of ik moet werken/paardrijden. Daarnaast nog logeren en huisoppas. Ik ben ook echt overal een half uur dus kruipt tijd in.
Ik hou alles bij in Google agenda en iOS notities. Betalingen hou ik ook apart bij om overzicht te houden.
Eerst had ik een papieren planner maar ik bleef aan de gang met tipex. Nu in Google makkelijk schuiven. Elke week even kijken welke route handigst is en dan gaan :D
Ik word alleen soms een beetje gek van alle sleutels haha.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 17:57

Hoe zit dat eigenlijk met betalingen? Krijgen jullie netjes binnen de 7 dagen uitbetaald? En dat is dan na de huisbezoek periode?

Volg ons! @purarazavalerio

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 18:21

Escada schreef:
Hoe zit dat eigenlijk met betalingen? Krijgen jullie netjes binnen de 7 dagen uitbetaald? En dat is dan na de huisbezoek periode?

Ja. Ik heb nog nooit te laat uitbetaald gekregen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 18:22

Altijd erna bij pawshake. De baasjes betalen al bij het boeken. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad maar ik vind het wel lastig dat er geen naam of iets bij de overschrijving staat. Altijd gokken welke gestort is.

Als het zonder pawshake is wil ik het bij aanvang.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Escada

Berichten: 3837
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 10:38

Ik heb er nu nog 2 staan waarbij staat contact fase, dan is deze nog niet betaald toch? Alleen als er groen staat reservering bevestigd?

Volg ons! @purarazavalerio

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16214
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 11:16

Klopt! het is dan nog niet betaald.

Zodra nieuwe klanten contact opnemen spreek ik altijd van te voren even af. (doe alleen huisbezoeken). Zo hebben we elkaar gezien en kunnen weet ik alvast waar alles staat. Na die afspraak vraag ik of ze binnen 3 dagen de reservering willen bevestigen/betalen. Dan komt hij ook in je kalender te staan. Op dat moment heeft de klant al betaald en houdt Pawshake het voor je vast.


Ik zit even in dubio. Ik verzorg momenteel voor de tweede keer een kat van dezelfde klant. Kat heeft chronische niesziekte en is altijd erg benauwd. Hij krijgt hier verder geen medicijnen voor. Je hoort hem altijd heel hard hijgen alsof hij zwaar verkouden is. Ik vind het eerlijk gezegd echt een beetje sneu en vraag mij af of hij er niet iets tegen moet hebben? Ben bijna in staat om de dierenarts te bellen. Eigenaren zijn ook redelijk apart...

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 12:50

Als dieren niet in goede gezondheid zijn en daar volgens mij niet de gepaste zorg voor krijgen zeg ik er wat van. Wordt het niet beter geef ik ook aan dat ik vervolgens niet langer wens op te passen. Niet leuk zoiets maar ik word er wel harder in.

Ik hou data pas vast als er echt gereserveerd is. Anders is het geen doen met de vele aanvragen. Je kunt toch tot 24u ervoor gratis annuleren.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

marleen_usar

Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 16:30

Ik ben tijdelijk even gestopt, mijn moeder die naast mij woont is plotseling overleden. Mijn poes kwam daar altijd buurten, en er woont iemand op de hoek die begon mij uit te schelden. Omdat er vaak een poes in het raamkozijn zat.
Het is toch niet normaal dat die poes daar al weken alleen zit.
Ik riep dat het mijn poes was en dat ze daar kwam buurten en dat ze door het luikje naar binnen ging. Een paar dagen later stond de landelijke inspectie dienst voor de deur. Ze wilden de poes zien, maar die was daar op dat moment niet.
Toen zei ze mogen we ook de hondjes zien, ik heb er zelf 3. Toen schoot ik vol, ik vroeg waarom willen Jullie mijn hondjes zien? Daar hebben we ook een melding van gehad, dus hun liepen mee naar mijn huis. Daar aangekomen liet ze gelijk merken dat er niks aan de hand was.
Nee hoor die zien er zo goed uit dat we gelijk weer weg gaan, dus ik heb even geen oppas hondje in huis omdat ik geen gezeik meer wil voorlopig
Maar ze zei wel als er ooit weer iemand belt dan komen we niet meer.
Ik gaf ook aan dat ik al jaren een hondenopvang aan huis heb daar hadden ze geen probleem mee.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:23

Sterkte Marleen met het verlies van je mama

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

marleen_usar

Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 22:33

Dank je wel.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers