Foto's/Video's Horse Event 2012, van Eva Roemaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Foto's/Video's Horse Event 2012, van Eva Roemaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 00:50

Beste Bokkers!

(Als eerste excuses voor als het onderwerp hier niet thuis komt, ik heb echt geen idee waar ik hem mag plaatsen.)

Voor een uit de hand gelopen school project ben ik bezig met een documentaire over Eva Roemaat. De meeste die haar volgen zouden hier wel al van op de hoogte zijn. Nou heb ik alleen een vraagje en heb ik jullie hulp nodig!

Zijn er hier bokkers die foto's en/of video's hebben (Liefst zo groot mogelijk formaat, rond 1920x1080px) van Eva Roemaat toen zij aan het optreden was tijdens Horse Event in 2012?
Ik heb namelijk deze beelden nodig ter aanvulling van mijn documentaire. Natuurlijk staan er ook een paar op internet, maar ik mag en ga niet zomaar iemands beelden gebruiken zonder toestemming!

Je zou hier wat voorbeeldjes kunnen laten zien of/en meteen op sturen via Wetransfer. Logo mag er natuurlijk opstaan en vermeld ook even je naam. Die zet ik natuurlijk bij de foto of video neer.

Het is al echt lang geleden, maar als jullie toevallig de beelden nog hebben zouden jullie mij/ons een groot plezier doen!

Heel erg bedankt voor de moeite en stuur gerust een PB voor vragen en meer info van e-mail etc.

Liefs, Marijke
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 17-05-18 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Zelf verzonnen tag verwijderd

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16144
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [OPROEP] Foto's/Video's Horse Event 2012, van Eva Roemaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:02

Ik verplaats dit topic naar School, Studie en Werk.

FK -> STW