Fnv opzegging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 14:22

meisje2000 schreef:
Sabientje, ik heb een opzegtermijn van 3 maanden dus. Ze hebben niets gezegd over een jaarlidmaatschap

Dan hebben ze dat veranderd. Ik moest dus een jaar doorbetalen. {:)-:(

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 14:57

Boras schreef:
meisje2000 schreef:
Naar hun site toe gaan dan kun je een brief op stellen of laten doen. Ik heb het laten doen, koste geloof.ik 4 of 5 euro maar dan wist ik in ieder geval zeker dat hij aan.kwam


Weet je zeker dat dit de site van FNV was?
Als je google gebruikt, kom je namelijk eerst bij andere sites/organisaties die voor je willen opzeggen, tegen betaling. Maar of het dan goed gebeurd?

Gewoon zelf een brief sturen naar de FNV. Kost niets en dan doe je het goed.

Ik krijg het idee dat de FNV hier niet de schuldige is.



De brief hebben ze 1 maart gekregen. Dat hebben ze me via facebook verteld

Shenavallie
Berichten: 11573
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 14:58

Mijn man heeft eind vorig jaar ook zijn lidmaatschap opgezegd, maar dat duurt nog steeds voordat dat werkelijk is afgerond. Hij had zo'n 3 maanden opzegtermijn... Hoe dan ook, we zijn er nu vanaf.

crazycactus

Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:00

Jans schreef:
Mijn fout, bedoelde de wegenwacht :+



Ook niet, ik werk namelijk bij de wegenwacht ;)

Anoniem

Re: Fnv opzegging

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:05

Dat is dan ook veranderd. Eerst was het voor november opzeggen anders zat je er nog een jaar aan vast. Daar ben ik toen echt flink pissig over geweest, jaar betalen terwijl je het niet meer gebruikt.

crazycactus

Berichten: 10928
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:10

Jans schreef:
Dat is dan ook veranderd. Eerst was het voor november opzeggen anders zat je er nog een jaar aan vast. Daar ben ik toen echt flink pissig over geweest, jaar betalen terwijl je het niet meer gebruikt.



Dat zou best kunnen idd, net zoals dat de oude abonnementen altijd van 1 jan tot 31 dec lopen, hebben we dat bij nieuwe abonnementen ook niet meer. Werk er ruim een jaar er is nogal wat veranderd door de jaren heen.

purny

Berichten: 27484
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 13:27

Jans schreef:
Dat is dan ook veranderd. Eerst was het voor november opzeggen anders zat je er nog een jaar aan vast. Daar ben ik toen echt flink pissig over geweest, jaar betalen terwijl je het niet meer gebruikt.

Hier nog een. Vond het tegen het asociale aan.

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:40

crazycactus schreef:
Jans schreef:
Dat is dan ook veranderd. Eerst was het voor november opzeggen anders zat je er nog een jaar aan vast. Daar ben ik toen echt flink pissig over geweest, jaar betalen terwijl je het niet meer gebruikt.



Dat zou best kunnen idd, net zoals dat de oude abonnementen altijd van 1 jan tot 31 dec lopen, hebben we dat bij nieuwe abonnementen ook niet meer. Werk er ruim een jaar er is nogal wat veranderd door de jaren heen.


Klopt inderdaad want ben er jaren geleden ook eens tegenaan gelopen. Voor november opzeggen anders zat je er nog een jaar aan vast. Grootste grap was dan ook dat je de rekening voor lidmaatschap begin november binnen kreeg. :Y)

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Fnv opzegging

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:45

Praat me niet van opzeggen bij FNV wat een ellende heb ik gehad daarmee. Als je een maal hebt opgezegd krijg je nog 40 telefoontjes dat ze echt voor je werken en dat je niet moet opzeggen want je krijgt korting..... ga zo maar door...

Na een half jaar is het bellen eindelijk gestopt en krijg ik nu alleen nog maar mailtjes Haha

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: Fnv opzegging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 18:46

Nog een vraag als mijn opzegging 1 maart is en je hebt 3 maanden opzegtermijn dan stopt je lidmaatschap toch op 31 mei. Dus maart is 1 maand, april is 2 maanden en mei 3 maanden. Of zie ik dit verkeerd. Ze stoppen mijn lidmaatschap namelijk op 30 juni maar volgens mij is dat 4 maanden

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: Fnv opzegging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 18:51

Afbeelding

Dit is de brief die ik eindelijk na anderhalve maand en meerdere berichten later vandaag heb binnen gekregen. Ook hier proberen ze je lekker te maken met kortingen. Ik wil geen korting ik wil gewoon weg. Ik betaal 16.50 per maand en ik.kan dat geld wel beter gebruiken. Heb in die 18.5 jaar nooit iets aan ze gehad dus waarom betalen voor iets waar ik niets aan heb?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:52

O jakkes gaan ze zo lang stalken? Ik heb al 1 brief met folder binnen dat het zo jammer is en dat ik me altijd nog kan bedenken blabla. Ik vind 3 maanden opzegtermijn ook belachelijk maar goed, dat wist ik toen ik lid werd.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 18:55

Citaat:
Weet je zeker dat dit de site van FNV was?
Als je google gebruikt, kom je namelijk eerst bij andere sites/organisaties die voor je willen opzeggen, tegen betaling. Maar of het dan goed gebeurd?

Gewoon zelf een brief sturen naar de FNV. Kost niets en dan doe je het goed.

Ik krijg het idee dat de FNV hier niet de schuldige is.



En ja ze zijn wel laks geweest. Ze hadden het zoals zij zeiden druk maar met geld innen zijn ze wel heel erg rap. Hoe moeilijk is het om een brief op te sturen. Uitdraaien en opsturen. Hoeveel werk is dat nou. Moet dat nou echt anderhalve maand en vele berichten later duren
In de tijd dat ze mensen via facebook antwoorden hadden ze die brief ook kunnen sturen lijkt mij. En als ik sommige reacties hier lees ben ik niet de enige die problemen heeft met hun. Dit is overigens niet aanvallend bedoeld naar jou toe

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 18:57

SusanH schreef:
O jakkes gaan ze zo lang stalken? Ik heb al 1 brief met folder binnen dat het zo jammer is en dat ik me altijd nog kan bedenken blabla. Ik vind 3 maanden opzegtermijn ook belachelijk maar goed, dat wist ik toen ik lid werd.



Zie de foto die ik hier heb neer gezet. Exact het zelfde dus. Het vreemde is wel dat mijn ouders 5 jaar geleden hun lidmaatschap op gezegd hebben en maar 1 maand hoefden te betalen....waarom zoveel versxhillen in opzegtermijn dan?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:59

Ja die brief had ik ook idd met folder erbij.

KiMmK

Berichten: 537
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 10:40

Ik heb het 3 maanden geleden opgezegd. Ik heb gebeld met FNV, vervolgens kreeg ik een e-mail van hun. E-mail van opzegging heengestuurd, 3 maanden nog geld betalen (staat in hun voorwaarden) en dan ben je ervan af. :)

Edit: ik kreeg overigens een bevestiging van opzeggen vrij snel toegestuurd.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34621
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:37

Nou ik kreeg van de week een telefoontje. Degene die belde wilde weten waarom ik had opgezegd. Ik heb gelijk heel duidelijk gezegd dat ik niet gediend was van het telefoontje. Ook daar wilde ze een reden van weten. Ik heb gezegd dat de redenen om op te geven mijn eigen redenen zijn en dat ik geen behoefte heb daar uitleg over te geven. Volgens mij was ik best direct want daarop volgde alleen een Oh oh sorry mevrouw. Ik hoop dus dat ze me niet verder lastig vallen.