Paginanummering word

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Paginanummering word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 14:09

Ik ben momenteel bezig met een verslag en ik word helemaal gek van de paginanummering van word. Ik wil dat de eerste 3 pagina's geen paginanummering hebben maar dat het vanaf pagina 4 begint met nummer 1. Via google lees ik vanalles over secties maken maar dit lukt dus niet omdat word dan op een of andere manier alsnog een van de eerste 3 pagina's een nummer geeft. Wie kan me helpen?

ElinaSK

Berichten: 2658
Geregistreerd: 07-07-10

Re: Paginanummering word

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:11

Met sectie einde invoegen en op de volgende pagina nieuwe sectie beginnen zou het moeten lukken. Je moet dan wel even als je in de voettekst staat ergens bij de opties "aan vorige koppelen" uitklikken anders nummert hij inderdaad lekker door.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Paginanummering word

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:21

lever je het verslag straks geprint in? Zo ja dan kan je in twee delen printen. Dan omzeil je het probleem.

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 15:09

Naskapower schreef:
lever je het verslag straks geprint in? Zo ja dan kan je in twee delen printen. Dan omzeil je het probleem.

Nee, dat mag helaas niet.

ElinaSK schreef:
Met sectie einde invoegen en op de volgende pagina nieuwe sectie beginnen zou het moeten lukken. Je moet dan wel even als je in de voettekst staat ergens bij de opties "aan vorige koppelen" uitklikken anders nummert hij inderdaad lekker door.

Via een omweg is het nu toch gelukt, bedankt!

ItsMe2
Berichten: 3831
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Paginanummering word

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:39

Ik zie dat het al gelukt is. Zelf zoek ik altijd een filmpje op youtube op. Daar wordt het stap voor stap uitgelegd. Na tientallen verslagen pak ik die er als nog bij ;)

Past_Simple

Berichten: 255
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:44

Herkenbaar probleem... Ik doe het heel knullig met eerste pagina afwijkend aanvinken en dan over de paginanummering tot pagina 3 een witte afbeelding plakken :+ :Y)

Hoe is het je gelukt ts? :o
-ElinaSK zal dit eens proberen!

ElinaSK

Berichten: 2658
Geregistreerd: 07-07-10

Re: Paginanummering word

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 19:32

Mooi dat het gelukt is. Ik heb er ook altijd ruzie mee, maar uiteindelijk lukt het me wel :+