hulp voor Excel digibeet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sambagirl

Berichten: 1381
Geregistreerd: 19-11-06

hulp voor Excel digibeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 19:22

Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen met sjablonen in Excel?

Ik: 40 plusser, die aan een module HBO projectmanagement is begonnen. Opdracht 1(projectplan) is bijna klaar, ik alleen te klooien met een mijlpalenplanning en een activiteitenlijst in een acceptabele moderne lay out, Ik heb ze nu handmatig gemaakt, wat er dus niet uitziet.

Ik beschik over Office 365 met standaard sjablonen, maar het bewerken ervan.....pff ik zie het ff niet..help

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: hulp voor Excel digibeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:39

Over het algemeen weet ik best aardig m'n weg in excel, maar ik begrijp niet goed wat je met sjablonen bedoelt en wat je precies wilt bereiken.

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: hulp voor Excel digibeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:15

Ik doe voor m'n werk veel in excel, maar het is me ook niet duidelijk wat je precies wil.

Marrjjollein

Berichten: 1682
Geregistreerd: 16-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:37

Als je in de Excel sjablonen "mijlpalen" zoekt kan je deze openen en bewerken. Als je op de tekstvakken gaat staan kan je de tekst, datum en positie veranderen. Een positie van -25 is dan laag en 25 hoog, zo kun je dus zorgen dat het overzichtelijk is en dat er geen tekst over elkaar heen loopt.

In het figuur zelf kan je ook nog dingen veranderen, als je bijvoorbeeld op de as met datums klikt. Dan krijg je rechts in beeld opties voor het opmaken van de as.