.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
0verwijderd
Berichten: 1311
Geregistreerd: 26-01-12

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 18:54

.
Laatst bijgewerkt door 0verwijderd op 02-05-22 01:29, in het totaal 1 keer bewerkt


Solleke_Noah

Berichten: 11077
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Re: dierenarts als baan met eigen paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:00

Ja hoor. Heb oa een tante en vijf vriendinnen/vrienden die dierenarts zijn. Hebben allemaal één, twee of zelfs meer paarden.

Met hun salaris is ook niks mis :P enkelen van hen zijn zelfstandige dierenarts met eigen praktijk, eentje werkt in een labo (wel als dierenarts) en twee zijn verbonden met een kliniek. Maar allemaal stuk voor stuk (meerdere) eigen paarden.

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:25

Je kan een eigen paard met elk beroep hebben. Als je maar bereid bent andere dingen te laten vallen (vooral dure dingen als een mooie auto, dubbele vakantie's, KINDEREN).. Ook tijdens je studie is het iets om rekening mee te houden: kan je paard in de buurt staan? Bijrijder? En hoe zit dat met het studentenleven (feestjes, uitgaan, leren voor examens..) Het is zeer zeker mogelijk, maar je moet er vaak wel dingen voor opzij zetten en dat moet je willen/kunnen.
Sowieso verdien je als dierenarts niet slecht.

09/10/2023 <3

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: dierenarts als baan met eigen paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:28

Het is alleen jammer dat er bijna geen werk in te vinden is momenteel.. dus ja, als je vervolgens niet aan de bak komt wordt dat betalen van die stallingskosten toch minder makkelijk

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Ir111

Berichten: 11943
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: dierenarts als baan met eigen paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:35

Ik heb een flink aantal dierenartsen in mijn kennissenkring die allemaal een paard hebben. En een baan ook trouwens. :D

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15905
Geregistreerd: 10-01-06

Re: dierenarts als baan met eigen paard combineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:39


Sleeper

Berichten: 3955
Geregistreerd: 21-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:57

Rebel_Jits schreef:
Je kan een eigen paard met elk beroep hebben. Als je maar bereid bent andere dingen te laten vallen (vooral dure dingen als een mooie auto, dubbele vakantie's, KINDEREN).. .


Wat een onzin dat je geen kinderen zou moeten laten Vallen als je aan paarden begint. Weet niet hoe oud je bent maar er lopen genoeg vrouwen, en mannen, rond die prima kinderen en paarden kunnen combineren. Paarden houden is een passie, als het een hobby is zie je alleen maar bezwaren....

.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75 en 51 bezoekers