sector werkstuk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xkuslaurie

Berichten: 77
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: oss

sector werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 10:01

hallo allemaal,

Voor mijn opleiding (Dier gedrag en ondernemen) op het helicon in nijmegen moet ik met 3 andere een sector werkstuk maken. Wij hebben hierbij gekozen voor paarden transport voor grote afstanden.

voor ons werkstuk zijn wij opzoek naar het beste middel dat je kunt gebruiken voor het transport, wij hebben de 3 transportmiddelen weg, water, lucht gebruikt, dit houd dus in met de auto, met de boot, of met het vliegtuig.

nu zijn wij eigenlijk opzoek naar ervaringen van mensen die al vaker een paard hebben getransporteerd op groten afstanden, denk hierbij dus wel aan buiten Nederland.

De informatie zal worden vergeleken met ervaringen van andere zodat wij aan het einden van ons sector werkstuk kunnen kijken wat nou het beste transportmiddel is.

Waar wij aan denken bij dit sector werkstuk zijn:
- stress
- welzijn dier
- kosten
- hoelang het duurt
- veiligheid
- papieren

Dus als er mensen zijn die ons zouden willen helpen zouden we dat heel fijn zijn. We zijn dus opzoek naar ervaringen op die 3 gebieden, zijn wij een transport middel vergeten dan mag dat altijd aangegeven worden maar dit leken ons de 3 meest voorkomende.

ik hoop dat er veel mensen ons willen helpen

alsvast super bedankt

Groetjes Laurie
p.s. foto's die u misschien heeft en wij mogen gebruiken voor ons werkstuk zijn altijd welkom en zou ook heel erg fijn zijn

p.s. ik weet niet of dit mag in deze topic anders hoor ik het heel erg graag.

Binq- 25/05/2017 - Labradoodle - Agility - Debutanten Large :)
Student paraveterinair :)


QuirJarig

Berichten: 17343
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: sector werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 10:06

Ik heb regelmatig paarden vervoerd van Nederland naar Zweden, over de weg. Binnenkort gaan we ook een stuk met de boot (zo'n 8uur). Ook regelmatig paarden naar het vliegveld gebracht en geladen, maar niet zelf mee gevlogen.

Ik kan komende keer wel foto's maken die je mag gebruiken, dit zal alleen wel pas in oktober worden.

Stuur maar berichtje met wat je wilt weten! :)

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: sector werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 10:26

Je kan misschien wel wat transport bedrijven bellen.. die willen vast wel informatie geven

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

xkuslaurie

Berichten: 77
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 10:40

xxEvelynxx schreef:
Je kan misschien wel wat transport bedrijven bellen.. die willen vast wel informatie geven


zelf loop ik al stage op een transport bedrijf dus de informatie kan ik wel komen maar ik wil graag ervaringen van andere horen omdat alle bedrijf het heel mooi vertellen maar ons werkstuk willen we ook naar de realiteid bazeren dus ook in het opzicht van wat als het fout gaat

Binq- 25/05/2017 - Labradoodle - Agility - Debutanten Large :)
Student paraveterinair :)

pien_2010

Berichten: 42800
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: sector werkstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 15:11

Je topic staat hier niet goed. Ik ga het verplaatsen van Transport Afspraken Overige (TAO) naar het juiste forum en dat is School, Studie, Werk (STW).

TAO → STW

xkuslaurie

Berichten: 77
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 23:29

pien_2010 schreef:
Je topic staat hier niet goed. Ik ga het verplaatsen van Transport Afspraken Overige (TAO) naar het juiste forum en dat is School, Studie, Werk (STW).

TAO → STW


oke sorry die topic had ik niet gezien

Binq- 25/05/2017 - Labradoodle - Agility - Debutanten Large :)
Student paraveterinair :)

xkuslaurie

Berichten: 77
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 08:33

wij zoeken op dit moment nog vooral mensen die ons meer kunnen vertellen over het transport per boot

Binq- 25/05/2017 - Labradoodle - Agility - Debutanten Large :)
Student paraveterinair :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, GrapeshotBot en 11 bezoekers