Fijne plekken om te leren!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Re: Fijne plekken om te leren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 14:59

Onze UB is geweldig! Je kan in de pc zaal op banken gaan zitten, hier is het altijd stil. De grote bieb is lekker warm en daar kan je gewoon aan tafel zitten. Je hebt nog een aparte ruimte om met een groep samen te studeren en boven zijn er banken en een koffiebar om even te pauzeren en te relaxen.

In t studielandschap van sociale wetenschappen zit ik ook graag, hier heb je ook meteen alle boeken bij de hand en zo hoef je niet te zuilen met alles waar je maar even in hoeft te kijken. Op de uni leer ik dus het beste!

Thuis houdt ik niet van omdat je dan je alledaagse stress om je heen hebt, tevens denkt mijn familie dat als ik thuis ben, ik dus ook tijd heb om klusjes te doen. Echt leren kom ik dan helemaal niet aan toe.

What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?


Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 16:55

Sunneva schreef:
Onze UB is geweldig! Je kan in de pc zaal op banken gaan zitten, hier is het altijd stil. De grote bieb is lekker warm en daar kan je gewoon aan tafel zitten. Je hebt nog een aparte ruimte om met een groep samen te studeren en boven zijn er banken en een koffiebar om even te pauzeren en te relaxen.

In t studielandschap van sociale wetenschappen zit ik ook graag, hier heb je ook meteen alle boeken bij de hand en zo hoef je niet te zuilen met alles waar je maar even in hoeft te kijken. Op de uni leer ik dus het beste!

Thuis houdt ik niet van omdat je dan je alledaagse stress om je heen hebt, tevens denkt mijn familie dat als ik thuis ben, ik dus ook tijd heb om klusjes te doen. Echt leren kom ik dan helemaal niet aan toe.


Jaloers!
Onze UB is architectonisch heel mooi, maar zo onpraktisch. Dat open midden had zoveel meer studieruimte opgeleverd. We wachten nu maar tot de nieuwe klaar is.

Afbeelding

Afbeelding

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Anoniem

Re: Fijne plekken om te leren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 17:09

De UB op de uithof is wel praktisch, maar tijdens de tentamens zit hij toch altijd vol. Ik probeer er altijd op tijd te zijn en als dat niet lukt dan loop ik 2 minuten naar mijn eigen faculteit, daar is het niet stil maar wel genoeg ruimte.

Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 20:57

Eske_B schreef:
Jaloers!
Onze UB is architectonisch heel mooi, maar zo onpraktisch. Dat open midden had zoveel meer studieruimte opgeleverd. We wachten nu maar tot de nieuwe klaar is.

m/fnI65K.jpg

m/CAYIZ3.jpg

Ziet er idd prachtig uit! Maar is t de bedoeling dat iedereen op de trap gaat zitten?

Dit is de grote bieb bij ons:
Afbeelding

En de computerruimte in t zelfde gebouw:
Afbeelding

What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Fijne plekken om te leren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 21:08

Wat mooi!
Alleen op die trap beneden. Op de rest van de verdiepen, achter het glas, zijn wel ruimtes om te zitten en met computers. Maar nooit genoeg, lang leve het Erasmus :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Re: Fijne plekken om te leren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 21:21

Bij ons op de UT (Universiteit Twente) heb je volop ruimte in de bieb :D en een hoop stilte. Zelfs eenpersoons kamers die je kunt huren voor een aantal uur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 40 bezoekers