Havo 4!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 17:43

Hai!

Gezien er een topic was voor de mensen die naar 4 VWO gingen, dacht ik, misschien zijn er ook nog wel meer mensen die ook naar HAVO 4 gaan! :D

Ik zelf ga ook naar HAVO 4, met een combi pakket NT&NG. Mijn vakken zijn: WisB, natuurkunde, scheikunde, biologie, frans, kunst algemeen en drama! :) Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog engels, nederlands, maatschappijleer, ckv, gym... De verplichte vakken natuurlijk :D

Dus hierbij mijn vraag, zijn er nog meer bokkers die na de zomervakantie naar HAVO 4 gaan? En wat is jullie vakken pakket? :D

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 17:58

hay! Ik ga ook naar havo 4 :) ik heb E&M met nederlands, engels, VTO duits, Wiskunde A, aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer, economie, gym en tekenen :)

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:07

Hoi!

Ik ga ook naar Havo 4, met het NG pakket. Mijn vakken zijn: decanaat, culturele kunstzinnige vorming, mentoruur, profielwerkstuk, Engels taal en literatuur, lichamelijke opvoeding, maatschappijleer, Nederlandse taal en literatuur, Biologie, wiskunde A, natuurkunde, scheikunde en frans. :)

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:00

xpattystagor schreef:
hay! Ik ga ook naar havo 4 :) ik heb E&M met nederlands, engels, VTO duits, Wiskunde A, aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer, economie, gym en tekenen :)

Ah leuk! :) Heb je deze vakken ook nog voor een reden gekozen? :D En welke vakken vind je het leukst? En welke lijken je moeilijk? :D


Chardy schreef:
Hoi!

Ik ga ook naar Havo 4, met het NG pakket. Mijn vakken zijn: decanaat, culturele kunstzinnige vorming, mentoruur, profielwerkstuk, Engels taal en literatuur, lichamelijke opvoeding, maatschappijleer, Nederlandse taal en literatuur, Biologie, wiskunde A, natuurkunde, scheikunde en frans. :)

Hee wat leuk! Nog een NG'er! :D Zelfde vragen eigenlijk voor jou, heb je nog een reden voor je vakken? :D

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:07

Ik zou later graag iets met dierengeneeskunde willen studeren, dus ik heb voor het NG pakket gekozen, ik heb er Frans bij gekozen omdat ik dat een mooie taal vind. :) En jij?

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:14

Chardy schreef:
Ik zou later graag iets met dierengeneeskunde willen studeren, dus ik heb voor het NG pakket gekozen, ik heb er Frans bij gekozen omdat ik dat een mooie taal vind. :) En jij?

Mijn plan was ook om iets in de diergeneeskunde kant te doen, maar ik vind het toch niet helemaal bij mij passen. Maar ben bijna uit over de studie ik wil doen, deze , of in iedergeval iets in die richting :). En verder heb ik Drama gekozen omdat ik toneelspelen gewoon mega leuk vind, en frans omdat ik het leuk vind haha! :D

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:16

Meld me hier ook! Ik ga cm doen met duits, frans, tekenen, wiskunde a en aardrijkskunde :)

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:17

Iejoor schreef:
xpattystagor schreef:
hay! Ik ga ook naar havo 4 :) ik heb E&M met nederlands, engels, VTO duits, Wiskunde A, aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer, economie, gym en tekenen :)

Ah leuk! :) Heb je deze vakken ook nog voor een reden gekozen? :D En welke vakken vind je het leukst? En welke lijken je moeilijk? :D


Chardy schreef:
Hoi!

Ik ga ook naar Havo 4, met het NG pakket. Mijn vakken zijn: decanaat, culturele kunstzinnige vorming, mentoruur, profielwerkstuk, Engels taal en literatuur, lichamelijke opvoeding, maatschappijleer, Nederlandse taal en literatuur, Biologie, wiskunde A, natuurkunde, scheikunde en frans. :)

Hee wat leuk! Nog een NG'er! :D Zelfde vragen eigenlijk voor jou, heb je nog een reden voor je vakken? :D



nouja nee ik ben slecht in scheikunde natuurkunde en bio, ik wou geschiedenis en ik wil wiskunde dus dan is e&m de enigste optie hahaha. ik denk dat geschiedenis mijn leukste vak is, al vind ik wiskunde (algebradeel) ook heuuuuul leuk :D

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:17

Heb je een linkje voor mij voor het topic van vwo 4 2016-2017? Ik kan hem niet vinden :D

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 19:21

AmyLyklama schreef:
Meld me hier ook! Ik ga cm doen met duits, frans, tekenen, wiskunde a en aardrijkskunde :)

Ah leuk! :D :D
Heb je al enig idee wat je wilt gaan doen kwa studie? :)

@xpattystagor: Ah zo! Wiskunde algebra vind ik ook heel leuk! :D Geschiedenis vond ik nooit zo leuk, ik vind alleen de romeinse tijd mega interessant maar daar houd het ook wel zo'n beetje op :')

@Unique6: Ik zal even voor je gaan zoeken! :D

KittyDylan

Berichten: 8885
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:29

Hier ook toekomstig HAVO 4 leerling. Net overgegaan.

Ik heb combi N&G en N&T. Met natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, biologie en kunst

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:36

Iejoor schreef:
AmyLyklama schreef:
Meld me hier ook! Ik ga cm doen met duits, frans, tekenen, wiskunde a en aardrijkskunde :)

Ah leuk! :D :D
Heb je al enig idee wat je wilt gaan doen kwa studie? :)

@xpattystagor: Ah zo! Wiskunde algebra vind ik ook heel leuk! :D Geschiedenis vond ik nooit zo leuk, ik vind alleen de romeinse tijd mega interessant maar daar houd het ook wel zo'n beetje op :')

@Unique6: Ik zal even voor je gaan zoeken! :D


Ik wil graag de artistieke kant op, zoiets als animeren. Of filmwerk, of fotografie... Er is zoveel keus!

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:40

Ik ga ook naar HAVO 4, was wel even spannend :+.
Ik heb gekozen voor C&M + E&M, weet niet precies uit mijn hoofd welke vakken x3.
Later wil ik iets met schrijven gaan doen of iets met Duits of iets met ontwerpen, weet het nog niet precies (blijft lastig).

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:16

ik wil later trouwens docent wordeb, wat voor vak weet ik nog niet. misschien duits, geschiedenis of tekendocent :)

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:04

Ik meld mij ook.
Ik ga ook naar 4 havo, heb N&g gekozen.

Hoe oud zijn jullie allemaal?

Chardy

Berichten: 1134
Geregistreerd: 31-05-14
Woonplaats: Flevoland

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 13:15

Ik ben 15 jaar oud. :)

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 14:27

ik ben 15, van 31 december 2000 :)

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 00:10

Ik ga ook naar havo 4! Ik ga EM doen met tekenen, geschiedenis, economie, biologie, Duits, wiskunde A en de standaard vakken.
Ik ben nu 15 en eind oktober word ik 16.

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:33

Hebben jullie jullie roosters al? En wanneer moeten jullie weer naar school?

xpattystagor

Berichten: 541
Geregistreerd: 14-01-14
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:23

Doedatje schreef:
Hebben jullie jullie roosters al? En wanneer moeten jullie weer naar school?



nope, maandag moet ik weer.. zuid holland :c

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:54

Doedatje schreef:
Hebben jullie jullie roosters al? En wanneer moeten jullie weer naar school?

Ik heb nog helemaal niks, weet geen eens in welke klas ik zit en waar ik moet zijn maandag :=.
Volgende week maandag moet ik dus weer beginnen, jippie (boeken ophalen).

Ik ben ook vijftien en word volgend jaar in Juni zestien XD.

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:20

Ik ben ook 15. Ik moet volgende dinsdag weer :L

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:24

Ik had mijn rooster al in de derde week van de vakantie. Mijn mentor weet ik ook al en in welke klas ik zit ook. Ik ga van 3 vwo naar 4 havo dus ik ken helemaal niemand van mijn nieuwe klas. Ik heb nu nog 2 weken vakantie *\o/*

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:53

Ik ben dus veruit de oudste denk ik, ben bijna 18.

Ik moet over 2 weken ook weer naar school, ga naar andere school dus ken ook niemand.

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Havo 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:54

Ik ken ook niemand... Dus ik ben echt vet zenuwachtig... haha.