Minor in Wageningen, maar hoge reiskosten, wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Minor in Wageningen, maar hoge reiskosten, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:13

Maar, let er wel op dat dit de roosters zijn die nu, op dit moment lopen. Daar kan voor volgend jaar nog wel eens wat aan gewijzigd worden.
En een gesprek kan nooit kwaad.

Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Re: Minor in Wageningen, maar hoge reiskosten, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:24

Heb je in Wageningen niet een soort guesthouse? In Dronten hadden we die wel, en kon je voor een appel en een ei overnachten. Dan ging ik 1x heen, 1 a 2 nachten overnachten, en weer terug. Scheelde behoorlijk n de reiskosten.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:26

imd schreef:
Wat ik juist op de wur wil doen is het liefst een beetje meer agriculture in mijn business studie mengen :P Het liefst ook nog wat genetica/diervoeding, maar ik heb een E&M profiel gevolgd dus ik ben bang dat ik daarvoor eerst moet bijspijkeren.


Hou met genetica en diervoeding vakken echt maar rekening met veel contact uren. Het hangt echt van de vakken af hoeveel contact uren je hebt.

Dagelijks op en neer vanaf Groningen lijkt me echt niet te doen. Als je hier meer dan 2 keer in de week moet zijn, dan zou ik echt op kamers gaan overwegen. Er zijn ook genoeg mensen die hun zelfstandige kamers tijdelijk onderverhuren als ze bijvorobeeld voor stage naar het buitenland gaan. Vaak zijn dit toch wel nette kamers door dat het met name de ouderejaars zijn die hun kamer in onderhuur doen.

Bedenk dat het met het OV al zeker een uur is naar Utrecht en minstens 3 kwartier naar Arnhem. Wageningen ligt wat betreft OV echt in een gat. Want je kunt met de trein wel in Ede-Wageningen komen, maar in de praktijk sta je dan in Ede en dan ben je echt nog minstens 20-25 minuten bezig voor je op de campus bent.