[ENQ] Vragen over supermarkten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMartJuH

Berichten: 378
Geregistreerd: 25-05-11
Woonplaats: Heemskerk

[ENQ] Vragen over supermarkten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 16:55

Hallo wij zijn Martine en Candice

Voor on PWS hebben wij een enquête gemaakt over supermarkten en acties.

Het liefst willen we dat de personen die het vaakst uit het huis boodschappen doet, deze enquête invult. Andere mogen natuurlijk ook.

Alvast bedankt.

De Enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=377103

Shadow0

Berichten: 43501
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [ENQ] Vragen over supermarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:41

Ingevuld.

Wel vraag ik me af waar de supermarktkeuze vandaan komt. Het is bv opvallend dat de Jumbo er niet in staat, terwijl dat toch een behoorlijk grote keten is.

De antwoorden bij sommige vond ik lastig, wat bedoel je precies met 'koop je expres de producten die in de aanbieding zijn', en hoe beantwoord ik dit als ik wel mijn keuze voor het merk af laat hangen van de aanbieding (bv kiezen tussen de ene soort tomatensaus en de andere) maar waarbij ik geen dingen extra koop die niet al vooraf op mijn lijstje stonden?

En tot slot betekent 'het meest' naar een bepaalde supermarkt niet automatisch dat je meer dan 50% naar een supermarkt gaat. Je kunt bv best een verdeling hebben van 3 supermarkten met 30% / 30% / 40% en dan is die van 40% nog steeds het vaakst.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:49

Ingevuld..
Net als shadow heb ik nog een paar opmerkingen

Vraag 5, Koopt u expres de aanbiedingen die u heeft gezien?*
Ja of Nee.. Maar soms koop ik wel een aanbieding omdat de prijs mij aanstaat, en soms koop ik de aanbieding niet omdat de prijs me totaal niet aanstaat (1 zak chips voor 1,30, 2 zakken chips voor 2,50 vind ik bijvoorbeeld geen aanbieding).

Net als vraag 6, Had u zonder deze aanbiedingen de producten ook gekocht?*
Hangt helemaal af van de aanbieding en het product. sommige producten vind ik normaal te duur maar kan ik wel eens kopen met een aanbieding.

Bij vraag 11 heb ik een rondje aangevinkt, terwijl ik geen ervaring heb met de supermarkt. Kan het rondje niet meer ontvinken.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [ENQ] Vragen over supermarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:56

Ingevuld en ik sluit me aan bij mijn voorgangers.

xMartJuH

Berichten: 378
Geregistreerd: 25-05-11
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 18:00

Bedankt,

De Jumbo stond er niet bij omdat die bij ons niet in de buurt zit en we eigenlijk in gedachten hadden om de enquêtes persoonlijk in te laten vullen. Maar nu staat hij er wel bij

Ik heb ook de andere twee vragen aangepast, dankje voor die opmerkingen!

Bij vraag 5 en 6 wordt er bedoelt de aanbiedingen die u aanspreken. Ook aangepast

Lisett_

Berichten: 1236
Geregistreerd: 17-03-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 18:52

Ingevuld en ook ik sluit me aan bij de voorgangers. De Jumbo stond er bij mij nog niet bij, dus ik heb deze nu ingevuld bij anders. Succes ermee!

inge81

Berichten: 3170
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: in d'n bergh

Re: [ENQ] Vragen over supermarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 10:09

ingevuld, maar ik vind bij de vragen 14 en 15 beetje vreemd in combinatie dat ik nooit meedoe met zulke acties. mis daar de optie nvt eigenlijk