21+ toets

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

21+ toets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 21:55

Hallo allemaal,

Nu ik langzamerhand toch iets meer durf begin te krijgen om die toets te gaan maken. Ik wil graag weten wie deze toets ook heeft gemaakt?
Hoe is deze gegaan? hoe voorbereid? Was deze pittig?
Ik weet momenteel echt niet wat mij tegenhoud, de onzekerheid denk ik..

Ik doe momenteel MBO 4, maar merk gewoon dat ik uitdaging mis en dat het eigenlijk allemaal te basisschool en te langzaam gaat.
Helaas bezit ik dus niet over de toelatingseisen om direct door te gaan, maar ben wel oud genoeg ;)
Heb deze vraag al eerder gesteld, maar dat is alweer even geleden..

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: 21+ toets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:01

Ik ga deze volgen!
Na havo 3 door omstandigheden 2 keer verpest te hebben vanwege omstandigheden ben ik overgegaan naar het mbo, daar ook 2 keer op mijn bek gegaan en nu zit ik op mijn 27ste nog zonder diploma.
Na jaren thuis zitten en rotbaantjes wil ik nu HBO gaan doen, het niveau moet ik makkelijk aan kunnen maar ik zie wel heel erg op tegen de 21+ toets.
Ik herken de onzekerheid in elk geval wel, ik heb tot nu toe in alles gefaald en ben heel bang dat ik het niet haal, terwijl ik intelligent genoeg ben.

Ik begreep dat de 21+ toets per richting anders ingevuld wordt dus misschien is het handig aan te geven aan welke opleiding je zit te denken.
Zelf neig ik naar SPH of SJH daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Re: 21+ toets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 23:10

Oh dat is natuurlijk ook wel handig! Ik wil graag een lerarenopleiding gaan volgen! :)

Anoniem

Re: 21+ toets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:56

meisje uit mijn klas heeft hem gedaan en zij had 3 onderdelen. Nederlands, maatschappijleer en nog een.. die herinner ik me niet meer.
Zij vond ze wel wat pittig, maar ze heeft ze wel gehaald.
Heb je al zicht welke opleiding je wilt gaan doen? Want volgens mij zijn de toetsen per opleiding iets wat verschillend.
Goed dat je gemotiveerd bent om door te gaan op het hbo!