Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hes_Han

Berichten: 224
Geregistreerd: 18-04-09
Woonplaats: Assendelft

Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-14 15:59

Ik moet voor school een onderzoek doen naar Prenatal en zwangere vrouwen. Ik vroeg me af of er zwangere vrouwen zijn die deze paar vragen voor mij willen beantwoorden?


Waarom gaan jullie naar de Prenatal? Wat voor cadeaus krijgen jullie vooral voor je baby? En waarom gaan jullie niet bijv naar de HEMA?

Wat doen jullie vooral met zwangerschapsverlof? en wat vinden jullie vooral belangrijk voor je kind in het eerste jaar van zijn leven?

Dankjewel! :D

Wil je ook mooie foto's van jezelf, met je vriend(innen) of van je paard? vanaf 80 euro heb jij jouw perfecte shoot!
ackuiperfotografie Facebook - Website - Blog
[ITP] Mijn mooie paardje Draviet <3


biancatjuh27

Berichten: 317
Geregistreerd: 18-10-12

Re: Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:01


Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:13

LZP >> STW

De Turtle.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:55

Ik ga na prenatal voor de spullen die je bij andere winkels zoals hema niet krijgt. Boxkleden, babyfoon enz.
Cadeaus die ik kreeg waren speelgoed en kleertjes.
Naar hema ga ik veel voor kleertjes, goedkoper, en een fijne kwaliteit. Vooral de rompers.
Met zwangerschapverlof deed ik het kamertje nog op orde brengen, lekker op de bank hangen en huishoudelijke taken. Toen onze dochter geboren was, zorgen voor de baby uiteraard, wandelen, en de normale dingen. Als ik straks weer zwangerschapsverlof krijg zal ik vooral leuke dingen doen met dochter.
In het eerste jaar vonden wij het belangrijk dat ze rust en regelmaat kreeg.

[o]

Suzanne F.

Berichten: 49170
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:08

Hes_Han schreef:
Waarom gaan jullie naar de Prenatal? Voor flessenwarmers, kolf, magnetron sterilisator etc. Kleertjes zijn vaak erg duur daar. Oh ja, ik heb er een knuffelbeer gekocht, ding was hartstikke duur maar mijn dochter slaapt er al 7 jaar mee.


Wat voor cadeaus krijgen jullie vooral voor je baby? Vooral kleertjes en knuffeltjes.

En waarom gaan jullie niet bijv naar de HEMA? Daar ga ik meer heen dan naar de Prenatal. Hema is prima, goede prijs-kwaliteitsverhoudng. Liever dus Hema dan Prenatal.


Wat doen jullie vooral met zwangerschapsverlof? Werken. :') Verder de babykamer klaar maken en nog even genieten van de rust.


en wat vinden jullie vooral belangrijk voor je kind in het eerste jaar van zijn leven?

Rust, reinheid en regelmaat. En het opbouwen van een vertrouwensband, echt binding krijgen met je kind.




Als je dit trouwens echt alleen aan zwangere vrouwen vraagt dan weten ze veel antwoorden op je vragen nog niet. ;)
Je kan het beter breder trekken en ook de vrouwen met kinderen er in meenemen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Re: Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:15

Ik moet nu weg, maar zal straks even al je vragen beantwoorden als ik terug ben

“If you keep on doing what you’ve always done, you’ll keep on getting what you’ve always got”

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 16:18

Ik vind de Prenatal een enorme afknapper. Oudbollige meuk, plastic meubels en 0,0 onderscheid op het gebied van accessoires of hippe merken.

Kan me niet voorstellen dat zo'n bedrijf met middelmatig assortiment kan blijven bestaan.

Wel leuk: Hema, Kindercompagnie, kinder boutique's en online shops met diverse scandinavische en Spaanse merken.

_Nadia_

Berichten: 2651
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Prenatal onderzoek zwangere vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:44

Ik heb inmiddels 5 kinderen en ben zwanger van de 6de maar heb nog nooit wat bij Prenatal gekocht. Inmiddels woon ik ook niet meer in Nederland, maar ik heb het 5 keer zonder prenatal gedaan, denk niet dat ik ze nu ga missen.

Hoe meer kinderen je krijgt, hoe minder kado's je krijgt voor je baby. Nu hebben we ook niet veel meer nodig. Bij mijn jongste kregen we gepersonaliseerde boeken, een handdoek met naam en wat kleertjes.

Zwangerschapsverlof is niet van toepassing hier, ik ben fulltime thuis bij mijn kinderen.

Wat ik belangrijk vind is altijd papa of mama om zich heen, geen opvang etc. Maar dat is voor mij niet alleen het eerste jaar..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 14:43

Waarom gaan jullie naar de Prenatal?
Naar de prenatal ga ik wanneer ik wil kijken hoe bepaalde spullen eruit zien voordat ik het online ga bestellen (wat vaak goedkoper is) en de winkel zit dichterbij dan andere grotere babyzaken.
Wat voor cadeaus krijgen jullie vooral voor je baby?
Wat knuffels, een kledingsetje, eettafelstoeltje, wipstoeltje, matras, wisselt sterk, afhankelijk van wie het geeft.
En waarom gaan jullie niet bijv naar de HEMA?
Daar ga ik naartoe voor kleding, voedingskussen ed. Het kleine spul om het zo maar te noemen.
Wat doen jullie vooral met zwangerschapsverlof?
Je kindje leren kennen, rusten en bijkomen van de bevalling.
en wat vinden jullie vooral belangrijk voor je kind in het eerste jaar van zijn leven?
Stabiliteit, veiligheid, liefde, aandacht voor je kindje.

Toad

Berichten: 4236
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:59


Waarom gaan jullie naar de Prenatal?

Omdat ze spullen hebben die ik nodig heb voor de baby.

Wat voor cadeaus krijgen jullie vooral voor je baby?
vooral kleertjes en knuffels

En waarom gaan jullie niet bijv naar de HEMA?
Ik ga ook naar de hema voor babyspullen.


Wat doen jullie vooral met zwangerschapsverlof?

De bevalling+babykamer voorbereiden, ontspannen

en wat vinden jullie vooral belangrijk voor je kind in het eerste jaar van zijn leven?
Dat hij/zij goed en gezond opgroeit in een liefdevol gezin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers