wat doen?

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melody7

wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 18:22

naja, ik zoek graag naar de mogelijkheden die ik heb, ik doe havo, en wil hierna graag iets met dieren gaan doen,
net zoals wel meer, wil ik het liefst paardrij les gaan geven, maar heb toch besloten, dat ik hiervoor wel iets anders
wil gaan doen, waar ik zo nodig ook gewoon een fulltime baan in zou kunnen vinden (en wat aardig verdient :+ ), en niet voor een paar uur per dag/week
alleen zoek ik dus eigenlijk iets met dieren, maar ik weet het nu gewoon niet meer! ik heb al gedacht aan dierenartsassistente, maar weet niet of dat slim is? dus; weten jullie misschien nog meer, wat iets voor mij kan zijn?

en klopt het echt dat je aan de opleidingen van deurne vrijwel niks hebt? (alleen voor 'erbij') doordat er geen werk/geld in te vinden is? neem aan dat jullie mij hier het best mee kunnen helpen? :)

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Truf

Re: wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:39

Iets wat aardig verdiend en dieren, gaat niet samen. Zeker zolang de economie niet zo denderend is, zou ik dat plan uit mn hoofd laten, je kan amper werk vinden, hard werken voor een hongerloontje.
Denk er nog goed over na, voor je die kant op gaat. Zijn er andere dingen die je leuk lijken?

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 18:43

oke, daar was ik al bang voor ja, dus dierenarts assistente is ook niet zo'n goed idee? hmm niet echt nee, dat is het probleem :+ hooguit iets in de handel ofzo... maarja ik heb iets nodig waar ik druk bezig ben zegmaar.. dus al het kantoorwerk valt al af, en op paarden na, met mensen werken ook.. dat ligt mij gewoon niet... (behalve bij paarden dan)

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:44

Iets met dieren is leuk voor de hobby. Om paard te rijden en les te mogen geven heb je geen 4 jarige opleiding nodig, voor fokken idem dito.
Je zou commerciele Economie kunnen gaan studeren, bij het Stenden geven ze die met de richting paard. Zo heb je nog wat dier erin maar wel met een gedegen opleiding waar je wat aan hebt.

27-1-2020 nette menwagen te koop

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 18:56

oke, en daar valt ook werk in te vinden zegmaar, of ook niet? want kom je dan zegmaar in de paardenhandel? dat ligt nu ook plat?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie