Stage op Kreta (Juridisch)???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Stage op Kreta (Juridisch)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 12:07

Dag allemaal!

Ik ben mij aan het oriƫnteren op stageplaatsen voor mijn opleiding (Juridisch Medewerker). Ik wil heel graag stage lopen op Kreta, en heb al een paar bedrijven gevonden van Nederlanders die zich daar gevestigd hebben. Natuurlijk op Juridisch gebied (vb juridische beroepen: notarissen, makelaars, advocaten, juristen, deurwaarders enzovoorts)

Maar nu was mijn vraag dus:

Weet iemand nog wat bedrijven (op Kreta) waar ik stage zou kunnen lopen. Het moet uiteraard op juridisch gebied zijn? Mag ook een juridische afdeling van een bedrijf zijn.

Alvast bedankt,

Groetjes Deleted

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:28

Ik heb de opleiding juridisch medewerker gevolgd en ik zou eerst even uitzoeken wat ze wel en niet goedkeuren. ;)

Bij mij op de opleiding was het namelijk zo dat je alleen op de (voorheen nog) Antillen stage mocht lopen bij een buitenlandstage, omdat het rechtssysteem in alle andere landen heel anders is.

Ik wil je pret niet bederven maar zoek dit dus eerst even uit voor je gaat solliciteren en geen toestemming krijgt. :j

Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Re: Stage op Kreta (Juridisch)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:33

Hoi,
Dat is ook zeker mijn bedoeling om te gaan doen. Mijn coach zie ik volgende week weer. Maar ik mocht mij wel alvast gaan orienteren, zodat ik haar kon laten zien welke mogelijkheden er waren (in het buitenland, Kreta). Maar bedankt voor je reactie!

Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Stage op Kreta (Juridisch)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 23:55


Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Re: Stage op Kreta (Juridisch)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 23:58

Tnx heb toevallig al een oproepje geplaatst.