Geen school?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Janiniie

Geen school?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 21:36

Hee, ik za het verhaal even kort samenvatten en uitleggen..

Ik was een heel ongemotiveerd meisje, wilde niet naar school, verpestte het twee keer achter elkaar, zelfs bij een school voor probleemkinderen.
Ik zit nu dus al 8 maanden ZONDER school of daginvulling vanuit school, k heb een IB'er vanuit school, maar heel leuk, mevrouw heeft dus gewoon het plan van mij & mn moeder om naar een school hier in de buurt gegaan, die school had het al goedgekeurd, van tafel geveegd, gevolg, die school hoeft me nu ook niet meer.

Deze mevrouw in kwestie, deed zo dr best, maar wil MIJ als 15 jarige persé op het mbo niveau 1 hebben, ik realiseer me dat k een grove grote fout heb gemaakt door mn school te verpesten wat niét alleen mijn fout is, bepaalde schakels hebben der echt heel erg in mee gespeeld, die ik nu niet ga benoemen.
Ik weet simpelweg nu even niet meer wat ik moet doen, geen school, geen werk, alleen maar onzekerheden, waardoor ik ook steeeeds meer ruzie en discussies met mn moeder krijg.
Die zo nu en dan onwijs escaleren, in vorm van slaan & laatst zelfs een paar x een knietje, omdat ik te laat thuis was.. Nou, kan ik nog snappen dat ze daar boos van word!

Nu mijn vraag, weet IEMAND hier een school in de buurt van nieuwkoop die leerlingen zoals mij aanmenen.

Ik begon op havo/vwo, doen vmbo T/Havo, jaar niet afgemaakt en blijven zitten, toen nog een keer vmbo T/havo enn weer niet afgemaakt, zou ik gelijk kunnen doorstromen naar kader? Hoe en wat?
En wat kan ik in de tussen tijd doen ( ik heb geen schoolboeken meer ) Om toch bij te blijven?

Groetjes Nina

Nadia
Oppermuts

Re: Geen school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:37

LZP --> STW

Toos Onderschriftloos :D

Shadow0

Re: Geen school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:54

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie