Help.. Opleiding Saw

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Froukje
Forever young

Help.. Opleiding Saw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 18:53

Hoi iedereen,

Ik hoop dat ik hier hulp kan krijgen, want ik kom er niet meer uit. :o
Ik moet voor mijn opleiding het cognitief aspect van baby´s ´onderzoeken´, Daarbij moet ik het straffen en belonen bekijken van de zuigeling.

Maar nu komt het probleem, ik kan dus helemaal niets vinden, niet op internet en ook niet in mijn boek.

Is er iemand die mij kan vertellen wat ik daar van moet maken, om er en presentatietje van te maken, en het zo duidelijk op te schrijven, zodat de rest van de klas het snapt?

Geld verdienen door te wandelen? Klik en begin vandaag nog

http://www.instagram.com/nine_themarkethorse

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

flair

Re: Help.. Opleiding Saw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 09:55

Ik denk dat je verkeerd zoekt.

Zoek eens op ontwikkelingspsychologie baby, dan vind je genoeg over de cognitieve ontwikkeling.

Je kunt je ook richten op een bepaalde theorie zoals die van Piaget. Dan kan je zoeken op senso-motorische fase.

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 12:01

Als je via google books zoekt op het boek ontwikkelingspsychologie van Feldman, moet je daar wat over kunnen vinden. Heel boek over de cognitieve, relationele en fysieke ontwikkeling per leeftijdsfase. Komt vast goed. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 17:22

Thanks voor het reageren, maar had het antwoord al gevonden. En vanmorgen al gepresenteerd. :)
Hier kan een slotje op.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:28

Dan was je lekker op tijd begonnen, haha. ;)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-10 17:40

hihi.. nee was al een paar weken bezig, maar zat gister even helemaal vast. :+

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:59

Omdat dit ook te vinden was via google en het antwoord al gevonden is, hier een slotje.

[o] Gelukkig zijn is simpelweg een combinatie van een acceptabele gezondheid & een selectief geheugen :D
Het gras mag bij de buurman dan groener zijn ~ het moet evengoed gemaaid worden ;)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten