hoe is studie geneeskunde?

Moderators: Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Annemijn123

hoe is studie geneeskunde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 15:42

heey,

ik moet dit jaar mijn profielkeuze maken. Ik heb geneeskunde en biologie enzo altijd al wel leuk gevonden, dus misschien die richting wel op ga (natuur & gezondheid)
Maar ik had een vraagje aan de geneeskunde-studenten; Hoe bevalt de studie? is het erg zwaar of zijn er nog bijzonderheden ofzo?:P
haha misschien klinkt dit allemaal een beetje raar, maar dan krijg ik er denk ik wel een beter beeld bij:P

greetz :D

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:43

Er loopt nog een topic over ervaringen met de studie geneeskunde: [STW] geneeskunde studeren . Omdat daar al een aantal antwoorden staan en om alles wat centraal te houden, hier een slotje.

[o] Gelukkig zijn is simpelweg een combinatie van een acceptabele gezondheid & een selectief geheugen :D
Het gras mag bij de buurman dan groener zijn ~ het moet evengoed gemaaid worden ;)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten