Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
ambre schreef:Ik lid s'avonds als een dood vogeltje in de bank en ga echt niet meer naar een verjaardag ofzo.
Helaas kan ik toch nooit op tijd naar bed,dus zo moe zal ik dan ook wel weer niet zijn.Ligt ook beetje aan de dag,soms ben ik 12 uur aan een stuk aan de gang en soms heb ik pauze tussendoor.
Misschien dat je gewoon nog ff moet wennen,ga juist toch rijden.
Liefst gelijk van uit je werk,als je eerst gaat zitten kom je niet meer in actie.Je zult zien dat je er juist energie van krijgt!
Hoffie777 schreef:ik krijg energie van mijn werk
Ik ben nog student en naar school gaan is vermoeiend. van een paar uurtjes ben ik helemaal kapot. als ik daarna naar me werk ga, krijg ik weer helemaal energie.
ik werd bij landal greenparks op kantoor (assistent van manager)
Janine1990 schreef:Wanneer ben je vermoeider? Als je het graag doet, of wanneer je het niet zo leuk vindt?
Sieltjuh schreef:Janine1990 schreef:Wanneer ben je vermoeider? Als je het graag doet, of wanneer je het niet zo leuk vindt?
Als ik het werk niet zo leuk vind, dan duurt voor mij de dag altijd langer, waardoor ik vermoeider ben. Als het werk leuk is vliegt de dag zo voorbij voor mij, en heb dan nog veel meer energie over
Overigens is het sowieso voor iedereen verschillend. De één heeft nou eenmaal meer energie om nog vanalles te gaan doen, dan de ander.
Janine1990 schreef:Hmmm, ik vind het werk dat ik doe heel erg leuk.
Maar toch ben ik heel erg moe.
Sieltjuh schreef:Janine1990 schreef:Hmmm, ik vind het werk dat ik doe heel erg leuk.
Maar toch ben ik heel erg moe.
Maar als de werkdruk hoger is, is dat niet vreemd, toch? Je bent het nou eenmaal nog niet gewend en je hebt w.s. meer dingen aan je hoofd. Je werkt eigenlijk dus "harder" dan voorheen. Moe zijn hoeft niet altijd slecht te zijn, als het je een voldaan gevoel geeft
Als je er echt onder gaat lijden, dan zou ik nog wel eens nadenken over je baan. Het moet niet straks je gezondheid aantasten hè!
Gebruikers op dit forum: Animal, bebble, Danij, esmee_2001, Femia, JustJuul_, JustLizz, kimwilliam, Maartje1990, Seiko, Shettepret, Skippy01, Sodeletuut, Tatjanaa en 23 bezoekers