wat zet je in een mail...

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cleo_

wat zet je in een mail...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 08:10

..naar je mentor dat je de studie hebt stopgezet?

Mijn studie sloot toch niet helemaal aan op mijn wensen en is naar mijn mening TE commercieel voor mij.
Nu zit ik in het eerste jaar en heb er net goed een week opzitten, dus het is niet zo dat ik heel goed contact met hem heb gehad o.i.d.

Dus wat moet ik in hemelsnaam erin zetten :P

Ik ben al zover :P

Beste meneer .....,

Ik wil bij deze doorgeven dat ik mijn studie heb stopgezet.

Met vriendelijke groet,

Sharon Willemsen

groetjes Sharon

Relaxed

Re: wat zet je in een mail...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:11

Ja hoor, kan prima zo :j

Je hebt het wel snel gezien na 1 week al..

kleinvosje
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:12

Ik zou toch iets meer uitleg geven in die mail, zoals je hier neerzet.
Citaat:
Mijn studie sloot toch niet helemaal aan op mijn wensen en is naar mijn mening TE commercieel voor mij.

Die zin erbij zetten levert al meer duidelijkheid op.

Ik moet wel zeggen dat ik het wel erg snel vind om na 1 week al zeker te weten dat het niets is...

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 08:13

Relaxed schreef:
Ja hoor, kan prima zo :j

Je hebt het wel snel gezien na 1 week al..

Heb misschien wat overhaast een keuze gemaakt, ik bleek mijn MBO diploma toch behaald te hebben (eind juli begin augustus) dus toen moest ik snel een keuze maken.
Verkeerde keus dus, ik ga eerst een jaar werken en dan iin alle rust bekijken wat ik wil.

Blijheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:13

Cleo_ schreef:
Beste meneer .....,

Helaas sluit de studie *naam studie* niet aan bij mijn verwachtingen. Daarom heb ik besloten mijn studie stop te zetten en op zoek te gaan naar iets dat beter bij mij past.

Met vriendelijke groet,

Sharon Willemsen
studentnummer

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 08:17

is het misschien handig om te vragen of ik school verder nog wat door moet geven?
mijn stufi en reisproduct heb ik stopgezet en ik heb via de site van de school gelezen dat ik mij via studielink moest uitschrijven. Dit alles heb ik al gedaan.

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:18

Ik lees even mee. Ik zit nog te twijfelen of ik ook met mijn opleiding wil stoppen. Het HBO is gewoon iets te hoog gegrepen voor me. Ik heb gelukkig mijn MBO diploma dus wil hierna gaan werken. Alleen zie tegen een 40 urige werkweek op en weinig vakanties.

Hoe zit het met je lesgeld. Mijn lesgeld is namelijk allemaal al betaald, kan ik hiervan nog een deel terugkrijgen?

Ik ga vandaag met een leraar toe om er over te praten, want ik vind het echt niet leuk op school. Ik weet niet eens wie mijn mentor is :Y) Heb de eerste lesweek gemist :=

Ranger: Dressuur L2+3 & Springen M+10, verkocht ;(
Dayka: Dressuur M1+1 :D verkocht ;(
San Diego: Dressuur M2+15

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:19

Heb je binnen een week bepaald dat deze studie niets voor jou is?!
Da's vlot! :=

Ik zou je mail aanvullen met de redenen waarom je besluit je studie stop te zetten.

Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 08:19

Ik kon bij studielink aangeven of ik het lesgeld terug wilde (ja tuurlijk wil ik dat :P ) je krijgt wel wat minder terug, denk aan administratiekosten en schoolpas e.d.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 08:20

Chubby schreef:
Heb je binnen een week bepaald dat deze studie niets voor jou is?!
Da's vlot! :=

Ik zou je mail aanvullen met de redenen waarom je besluit je studie stop te zetten.

ik ben heel snel :P

Ik denk dat ik de tekst van blijheid ga gebruiken :)

Blijheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:21

Je zou inderdaad nog kunnen aanvullen met de vraag of je behalve je afmelden bij hem, school en duo nog iets anders moet regelen :j

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:02

_MelisDayka_ schreef:
Hoe zit het met je lesgeld. Mijn lesgeld is namelijk allemaal al betaald, kan ik hiervan nog een deel terugkrijgen?

Ik ga er van uit dat in september begonnen bent, dan heb je tot 1 oktober de tijd om je uit te schrijven, je krijgt dan het betaalde collegegeld terug :)

@ts: als je het nu al niks vind kan je idd beter stoppen. Dat is voor de opleiding namelijk ook fijner: zo snel mogelijk met een gemotiveerde klas te kunnen werken. Bovendien kan je nu nog collegegeld terug krijgen. Vraag idd even na of je nog iets op school moet regelen, wij houden bijvoorbeeld nog een exitgesprek met studenten die stoppen (al doe ik dat zelf wel pas bij mensen die stoppen na 1 oktober omdat voor ons dan 'officieel' het jaar pas begint). En netjes dat jij je even afmeld, er zijn er genoeg die gewoon verdwijnen..

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

_MelisDayka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:28

Ik vind het echt heel moeilijk om te beslissen wat ik nu moet gaan doen. Ik vind het helemaal niet leuk op school, geen leuke klas, geen leuke school en het zelfstandige op het HBO ligt me ook niet. Ook zitten er vakken tussen die ik nu al niet begrijp (maar ik ben niet de enige) en ga ik elke dag met tegen zin naar school.

Maar aan de andere kant stoppen met school en dan werk zoeken. Dan zit ik weer dagen thuis en dat vinden ze hier ook niet fijn.

Pff ik vind het echt heel moeilijk en loop al dagen te denken. Vanavond mijn vader maar eens inlichten..

Ranger: Dressuur L2+3 & Springen M+10, verkocht ;(
Dayka: Dressuur M1+1 :D verkocht ;(
San Diego: Dressuur M2+15

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:58

Is er niet iets van een decaan op school?
Die kan je helpen bij het regelen van dingen die jij hier vraagt..

Cleo_ schreef:
is het misschien handig om te vragen of ik school verder nog wat door moet geven?
mijn stufi en reisproduct heb ik stopgezet en ik heb via de site van de school gelezen dat ik mij via studielink moest uitschrijven. Dit alles heb ik al gedaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie