Rechten UU intro, wat mee te nemen?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CharlotteCC

Rechten UU intro, wat mee te nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 12:05

Morgen beginnen de introductiedagen voor Rechten aan de UU. Ik heb alleen geen idee, wat ik mee moet nemen en wat ik moet voorbereiden.. :? Begint dus al lekker. :=

Nu mijn vraag wie gaan er nog meer aan de UU rechten studeren en weet wat morgen mee moet en hoe het rooster er een beetje uit ziet? Of is het voor iedereen onbekend?

Jusi

Re: Rechten UU intro, wat mee te nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:10

Introductiedagen zijn meestal gewoon relaxed, een collegeblok + wat eten en drinken + evt studentenkaart zijn handig.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 12:18

Ik heb morgen ook introductie van mijn nieuwe studie en ik neem ongeveer hetzelfde mee als Jusi, met als enige toevoeging een agenda en een zak vol geld, omdat ik nog boeken op moet halen. Introductiedagen zijn meestal niet iets waar je je heel erg druk om hoeft te maken, bij mij houden ze een praatje over het komende jaar en er wordt een openingscollege gegeven, maar heel veel meer stelt het niet voor hoor :P

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Mijn buitenlandse avonturen (Istanbul-Koeweit-Cairo-Hamburg-Koeweit) volgen? Zie https://thelifeandtimesofadutchieabroad.wordpress.com/

ukje

Re: Rechten UU intro, wat mee te nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:18

Ik denk dat je idd wel even wat schrijfspul mee moet nemen. Miss agenda ook wel handig. Toen ik 2 weken geleden introductie dag van het HBO had. Was ik dus zo slim om het niet mee te nemen omdat ik ook totaal niet had verwacht dat we al gelijk introcollege hadden.

Als de dingen niet zo gaan als het moet, dan moet het maar zo als het gaat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie