Eindexamens 2018/2019

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 07:12

Ik zou maar stoppen hoor fit zijn is ook belangrijk!


Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:31

*\o/* Hij ging een stuk beter dan vorige keer! Hopen op een 6je, dan ben ik dik tevreden. :)

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:14

Fijn dat het beter ging Incroyable!

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:28

Bij mij gingen mijn toetsen ook een stuk beter dan vorige keer. We gaan het zien!

Freija ~ 10 -2018

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-18 16:58

heb voor mn ak herkansinging een 5,1 :+

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:45

Nederlands ging meh, ik heb maar even aan haar gevraagd of ze de cijfers pas vrijdag in de les kan geven, want als het erg tegenvalt wil ik bij voorkeur direct inzien, ipv moeten wachten tot vrijdag en je dan de hele tijd afvragen wat er fout ging :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:09

Is er iemand die trouwens de excelmodule van wiskunde A al heeft gehad en die ik even mag pb'en?

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-18 18:11

Ik had vorig jaar wel excel? Idk of het dit jaar hetzelfde is maar had toen een 8,6

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:29

Vero schreef:
Ik had vorig jaar wel excel? Idk of het dit jaar hetzelfde is maar had toen een 8,6

Ik doe je even pb! Gok dat het namelijk gewoon hetzelfde is, alleen de ene school doet het in de 4e en de andere school in de 5e :+

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:50

Ik had vorig jaar en dit jaar excel. Vorig jaar een 2,8 geloof ik, dit jaar volgens mij een 7. Je mag me altijd een pb'tje sturen!

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:40

Ik heb hem ook gehad vorig jaar! Had een 8 volgensmij.

[o]

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:52

Excelmodule? Nog nooit van gehoord :?

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 21:53

deksel schreef:
Excelmodule? Nog nooit van gehoord :?

Dat hele excelgebeuren die er bij getal en ruimte iig in zit :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:56

Kairos schreef:
deksel schreef:
Excelmodule? Nog nooit van gehoord :?

Dat hele excelgebeuren die er bij getal en ruimte iig in zit :)

Hmmm, ik heb wel eens iets op de computer moeten doen. Maar dat was volgens mij met Word :+.

Ik heb een referaat moeten schrijven voor Nederlands, iemand die toevallig zin heeft om hem even door te lezen en te verbeteren (morgen moet ik hem inleveren)? (ik gok niemand, is laat en blegh saai }>)

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:06

deksel schreef:
Kairos schreef:

Excelmodule? Nog nooit van gehoord :?

Dat hele excelgebeuren die er bij getal en ruimte iig in zit :)

Hmmm, ik heb wel eens iets op de computer moeten doen. Maar dat was volgens mij met Word :+.

Ik heb een referaat moeten schrijven voor Nederlands, iemand die toevallig zin heeft om hem even door te lezen en te verbeteren (morgen moet ik hem inleveren)? (ik gok niemand, is laat en blegh saai }>)[/qu


Vertel me waar ik op moet letten en ik wil het wel voor je nalezen :D

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:06

Pfff sorry jongens maar economie is WEEER een drama.

Deze economie docent heeft diabetes en daardoor dus gezondheidsproblemen. Nou ja, dat ze zich dan wat vaker ziek meld valt te verwachten, zij kan daar ook niets aan doen. Echter had ik 2 jaar geleden haar als docent en toen werd ze tijdens de eerste periode ziek, ze is toen het hele jaar niet op school geweest en we hebben les moeten krijgen van een vervanger. Die niet echt goed was.
Vorig jaar had ik geen eco, maar de mensen die wel eco hadden kregen na de eerste periode weer een vervanger want: ze was ziek. Het hele jaar lang. De vervanger kreeg een burn out in de tweede periode en we moesten daarna les krijgen van een leraar die eigenlijk alleen bevoegd is om de onderbouw les te geven.

En dit jaar is ze dus weer na de eerste periode ziek geworden, we hebben nu al 3 weken geen les en lopen gigantisch achter. Ze heeft geen presentaties online gezet en dat hebben we nodig omdat het boek niet altijd correcte informatie geeft en ook geen formules uitlegt

We moeten nog 3 hele hoofdstukken doen en we hebben nog maar een week les tot de kerstvakantie...

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 14:41

Lestrange01 schreef:
Pfff sorry jongens maar economie is WEEER een drama.

Deze economie docent heeft diabetes en daardoor dus gezondheidsproblemen. Nou ja, dat ze zich dan wat vaker ziek meld valt te verwachten, zij kan daar ook niets aan doen. Echter had ik 2 jaar geleden haar als docent en toen werd ze tijdens de eerste periode ziek, ze is toen het hele jaar niet op school geweest en we hebben les moeten krijgen van een vervanger. Die niet echt goed was.
Vorig jaar had ik geen eco, maar de mensen die wel eco hadden kregen na de eerste periode weer een vervanger want: ze was ziek. Het hele jaar lang. De vervanger kreeg een burn out in de tweede periode en we moesten daarna les krijgen van een leraar die eigenlijk alleen bevoegd is om de onderbouw les te geven.

En dit jaar is ze dus weer na de eerste periode ziek geworden, we hebben nu al 3 weken geen les en lopen gigantisch achter. Ze heeft geen presentaties online gezet en dat hebben we nodig omdat het boek niet altijd correcte informatie geeft en ook geen formules uitlegt

We moeten nog 3 hele hoofdstukken doen en we hebben nog maar een week les tot de kerstvakantie...


Ik denk dat je dat beter kunt voorleggen aan de teamleider, rector of whatever. Wij kunnen er namelijk al helemaal niets aan doen.

Freija ~ 10 -2018

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 14:51

Ja we zijn al naar de teamleider gegaan om te vragen of die vrouw op zijn minst de presentaties online kon zetten, maar dit is nog steeds niet gedaan.. ze zijn wel druk bezig met een vervanger regelen, maar dit is de enige eco docent voor de bovenbouw en het is nogal lastig om midden in het jaar nog iemand te vinden die dat allemaal wil over nemen.

Het is gewoon zo poedersuiker dat dit in het examenjaar gebeurt en dat er nu heel veel onzekerheid is voor zowel de leerlingen als voor school zelf over hoe dit opgelost gaat worden. Een vervanger en dan meer uren eco per week om het in te halen? Aan passing voor de toetsweek? Tja maar we moeten het nog steeds leren voor ons examen *zucht*

FlameHorse

Berichten: 1499
Geregistreerd: 21-06-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:04

Lestrange01 schreef:
Ja we zijn al naar de teamleider gegaan om te vragen of die vrouw op zijn minst de presentaties online kon zetten, maar dit is nog steeds niet gedaan.. ze zijn wel druk bezig met een vervanger regelen, maar dit is de enige eco docent voor de bovenbouw en het is nogal lastig om midden in het jaar nog iemand te vinden die dat allemaal wil over nemen.

Het is gewoon zo poedersuiker dat dit in het examenjaar gebeurt en dat er nu heel veel onzekerheid is voor zowel de leerlingen als voor school zelf over hoe dit opgelost gaat worden. Een vervanger en dan meer uren eco per week om het in te halen? Aan passing voor de toetsweek? Tja maar we moeten het nog steeds leren voor ons examen *zucht*


Dan ziet er niets anders op dan zelfstudie. Ik denk dat je met een boek en het internet al een heel eind moet komen. Anders zou je het aan een andere eco docent kunnen vragen. Ik zou de leerstof in ieder geval bijhouden.

Freija ~ 10 -2018


Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:28

Lestrange01 schreef:
Ja we zijn al naar de teamleider gegaan om te vragen of die vrouw op zijn minst de presentaties online kon zetten, maar dit is nog steeds niet gedaan.. ze zijn wel druk bezig met een vervanger regelen, maar dit is de enige eco docent voor de bovenbouw en het is nogal lastig om midden in het jaar nog iemand te vinden die dat allemaal wil over nemen.

Het is gewoon zo poedersuiker dat dit in het examenjaar gebeurt en dat er nu heel veel onzekerheid is voor zowel de leerlingen als voor school zelf over hoe dit opgelost gaat worden. Een vervanger en dan meer uren eco per week om het in te halen? Aan passing voor de toetsweek? Tja maar we moeten het nog steeds leren voor ons examen *zucht*

Voorstellen of er niet een onderbouwdocent tijdelijk bovenbouw kan geven? Denk dat ze tenminste zouden kunnen peilen of er een onderbouwdocent is die dat zou zien zitten, want ze hebben de stof allemaal ooit gehad, ze hebben alleen de papieren niet, maar tja...

~ The comeback is always stronger than the setback ~

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:44

Ik zou inderdaad gewoon zelfstudie gaan doen. Zeker met eco is dit goed te doen. En je kan altijd naar een onderbouwdocent stappen om vragen te stellen als je er niet uit komt. Wat Kairos zegt idd , ze hebben het allemaal gehad alleen geen papieren voor bovenbouw, desnoods als klas dat voorstel bij de teamleider leggen.

Faith can move mountains

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:47

Met eco red je je meestal wel alleen, ik zou gewoon net als hierboven dan gewoon een andere docent vragen als je hulp nodig hebt (er moeten toch wel meerdere bovenbouw docenten zijn die economie geven? Ik weet niet welk niveau je doet maar desnoods kan je echt wel een docent die vwo lesgeeft jou iets uitleggen wat op de havo)
Volgende week mijn herkansing + nog een woordenschat toets van Nederlands, zin in :+
Maandag ook nog eens op excursie geweest naar Den Haag, wát een teleurstelling is die tweede & eerste kamer moet ik zeggen :o het is mij nu wel allemaal wel wat meer duidelijk, maar had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht :+

I think I try too hard, how I look, what I do, what I'm sayin'

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:01

FlameHorse schreef:
Lestrange01 schreef:
Ja we zijn al naar de teamleider gegaan om te vragen of die vrouw op zijn minst de presentaties online kon zetten, maar dit is nog steeds niet gedaan.. ze zijn wel druk bezig met een vervanger regelen, maar dit is de enige eco docent voor de bovenbouw en het is nogal lastig om midden in het jaar nog iemand te vinden die dat allemaal wil over nemen.

Het is gewoon zo poedersuiker dat dit in het examenjaar gebeurt en dat er nu heel veel onzekerheid is voor zowel de leerlingen als voor school zelf over hoe dit opgelost gaat worden. Een vervanger en dan meer uren eco per week om het in te halen? Aan passing voor de toetsweek? Tja maar we moeten het nog steeds leren voor ons examen *zucht*


Dan ziet er niets anders op dan zelfstudie. Ik denk dat je met een boek en het internet al een heel eind moet komen. Anders zou je het aan een andere eco docent kunnen vragen. Ik zou de leerstof in ieder geval bijhouden.


Hier sluit ik me ook bij aan. Zeker met eco moet dit te doen zijn. En bij vragen idd een andere docent of bijles opzoeken :j

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:03

*\%/* Ik had een 7,9 voor mijn herkansing van geschiedenis! Ben gemiddeld gewoon een heel punt omhoog gegaan :))

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:15

Ik heb anders wel duidelijke economiepowerpoints voor je, je kunt me wel even PB’en welke lesbrieven je wil hebben? (Als je LWEO hebt dan)

Annabel, Dorus, Eefje en Goodwin <3

Kerstmuts


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers