Juridische opinie/oogpunt?

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:11

tja je weet nu een week dat je merrie drachtig is?
Ik neem echter aan dat jullie maanden geleden al hebben moeten aangeven of je mee gaat naar Malta of niet.
Je zegt dat je hebt afgezegd, met andere woorden; je had je in eerste instantie wel opgegeven dus als zijnde meegaande naar Malta. En daarna heb je op geen enkel mailcontact over de Maltatrip gereageerd...althans zo begrijp ik het; missen wel erg veel details in je verhaal.
Die mail van de 22ste waarin je docent nog eens nadrukkelijk meld dat ze aanneemt dat iedereen meegaat en zo niet dat leerlingen binnen 5 dagen moeten reageren, was ook ruim voor je erachter kwam dat je merrie drachtig is. Want dat is tenslotte al ruim 2 weken geleden.
Je achter de drachtigheid van je merrie verschuilen gaat dus niet echt op, aangezien alle correspondentie over de Maltatrip voor je ontdekking was. Correspondentie waar jij totaal niet op gereageerd hebt.
Hen je nu in eerste instantie nu wel of niet voor deze trip op gegeven? Want dat was al ver voor dat je wist dat je merrie drachtig was en aangezien je zegt dat je nu niet mee wil vanwege de uitrekendatum van je merrie, neem ik aan dat het antwoord op die vraag een ja is...anders hoefde je tenslotte ook niets af te zeggen, zoals je zegt gedaan te hebben. En heb je die afzegging schriftelijk gedaan (al dan niet via email dan wel per brief)?
Als die afzegging pas een week geleden was, was je wel na het termijn die je docent in de mail van de 22ste aangaf en dan lijkt mij dat de school in haar recht staat.

Maar een juridisch loket kan, mits je daar wel het volledige verhaal verteld, je waarschijnlijk een preciezer antwoord geven, maar zoals ik je zeer summiere uitleg begrijp, staat de school in haar recht.

Je bent tenslotte zelf nalatig geweest in het lezen van je mails...en met erop reageren ook...iets wat je toch, zeker met een schoolaccount, niet moet doen. Dat is toch een belangrijk emailadres die je eigenlijk dagelijks hoort te openen. Aangezien die vaak ook gebruikt wordt om wijzigingen of ziekteverval door te geven.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 08-12-18 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie