Welke Chromebook?

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banyu

Welke Chromebook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-18 14:34

Hoi,

Ik ben opzoek naar een Chromebook voor school, deze opleiding is vanuit het werk!
Ik heb momenteel zelf een laptop, met windows 10, en is 17,5 inch, dus best groot om iedere week mee te nemen! Soms gaat het ook nog wel eens mee naar het werk! En gebruik het 1 a 2x per week nog thuis voor eventuele huiswerk, in de vakanties gebruik ik het eigenlijk iedere dag wel. Maar dat ter zijde!

Ik heb zelf een Samsung telefoon, dus het ideale zou zijn dat het dan mooi gesynchroniseerd wordt, nu moet ik iedere keer als ik iets op de laptop maak/ open, het ook doormailen naar mezelf, zodat ik het ook op me telefoon kan openen!

Nu zag ik bij Mediamarkt, de dagdeal, maar dat is 11inch, en ben bang dat ik dit toch te klein vind.
Ik heb vanochtend even bij BCC gekeken voor de maten.

Het voornamelijke wat we gebruiken op school is; internet (zit toch altijd op Google Chrome), soms moeten we Ebooks openen, en opdrachten openen en bewerken, kan dit ook met de Chromebook? Ik geloof dat dit op mijn laptop met Adobe Reader open... Maar dit is wel in de Google Playstore te downloaden, dacht ik.... :=

Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?

Afbeelding

Van rechts naar links:
15,6" / 14" / 11,6"

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 21:26

Thanks
Gister de 15.6" gekocht. Was warming up blackfriday van 359eu voor 199€. Scheelde toch even 160€. Even wennen natuurlijk maar tot heden fijn!

Plus even zoeken hoe sommige dingen werken zoals de google drive! Nooit eerder gebruikt dus blijkbaar hahaha :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie