Ervaringen met dubbele bachelors?

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 22:26

Ik heb een dubbele master, ik heb een master in de rechten en eentje in de diergeneeskunde. Daarnaast ook de lerarenopleiding gedaan waarvoor ik dus een diploma heb. Mijn idee is dat je beter goed nadenkt welke je wil :P ik heb natuurlijk een vreemde combi, gelukkig is er wel vraag naar maar toch... ik heb lang gestudeerd en wou graag carrière, maar na al die tijd is mijn leven ook anders geworden... Nu heb ik kinderen en hoef ik die carrière niet meer en sta ik hier mooi als dubbele master ;) dus werk ik binnenkort gewoon als dierenarts :+

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 09:42

mingming schreef:
Wat een grappige combi!

Ja idd, gelukkig wel te combineren, voedselveiligheid is een big issue in België. Alles daarrond is streng gereguleerd van uit Europa dus ze vinden juristen met kennis van de voedselveiligheid en diergezondheid wel leuk. Ik ga dan ook aan de slag als dierenarts voor de overheid. Wil ik beiden echt combineren dan kan dat ook, maar dan zit ik op't hoofdbureau in Brussel en da's een eind van mijn woonplaats en dus heel moeilijk te combineren met mijn gezin :)

Succes met de keuze, mij heeft het in elk geval geleerd: waar een wil is, is een weg en met doorzettingskracht en wat hulp van je omgeving, kan je ver geraken! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie