Nachtdienst

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 00:16

Ah fijn zeg!

Hier 2/3.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 01:37

Succes allemaal!
Vandaag voorlopig laatste nachtdienst (is extra wat ik nu draai).
Daarna twee dagdiensten en dan eindelijk een dagje vrij na tien dagen gewerkt te hebben :')

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 03:07

Liesje, jeetje, pittig 10 dagen werken! Neem aan dat dat ofgicieel niet zo hoort? Snap dat je toe bent aan rust!

Pfft, ik had gelukkig net op tijd mn gekookte eieren klaar (hoort bij het zondagsontbijt, iedereen een eitje). Daarnet kwam een bewoner de gang op, aardig in paniek, overal water in huis en het schilderij zou van de muur vallen. Was allemaal niet zo, maar ze had het misschien gedroomd en wist echt even niet meer waar ze was.
Ze vroeg me wel vijf keer of ik dan goed wilde oppassen, maar nu ligt ze gelukkig weer in bed. Vind het wel wat sneu, want deze bewoner komt normaal nooit zo spoken s nachts.
Nu ligt er helaas wel nog steeds een boel was voor mij om op te vouwen en aan de tafels dekken of schoonmaken ben ik ook nog niet toegekomen... blegh, geen zin in al die taken! Gisternacht was ik daar nu allang klaar mee.

Hebben jullie ook dat soort taken s nachts?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 03:08

Ik loop alleen om 12 uur een sluitronde :+.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 03:21

Gelukkig niet :')
Had het ook niet gedaan als ik had geweten dat er geen uitslaapdag was.
Had ik wel verwacht :+

Ik heb een nachtdienst voor ade, maar verloopt rustig.
Is alleen rond zeven uur even druk :')

De zorg lijkt mij ook echt wel pittig werk..

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 03:48

Zeggen ze ook van mijn werk... Maar jeetje, waar is een bed waar ik kan liggen? :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 04:33

Sterkte nog ff allemaal.
Ik ben net wakker en ga zo naar Stockholm rijden voor het werk.
Normaal niet zo erg, maar vandaag echt geen zin in.

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 05:30

Ik wil dat de dagdienst komt en snel! Ik ben moe en wil mn bed in en nu heb ik opeens super honger, raar lijf... bewoners slapen nu gelukkig :).

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 22:13

3/3, yeaaaaay!

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 23:37

3/4 hier!
Ik was hier om 22:45 uur (23:00 uur start mijn dienst) en toen waren er nog 2 bewoners in de huiskamer :( . De ene ging vlot mee naar bed, de ander deed alleen maar boos en is nu gelukkig op haar kamer... ze had het koud gekregen en zocht een jas _/-\o_ , in plaats daarvan haar dekbed om haar heen geslagen in de hoop dat ze vanzelf gaat liggen slapen :P.
Maar ik was maar dom en gek en stom enz enz, dus ik heb haar zo masr gelaten. Straks met de ronde maar even spieken en duimen dat ze slaapt.
Verder drie andere bewoners ook wakker (wel vrolijk gelukkig) en de eettafels alvast gedekt. Maar ben nu al heel moe, lol, dus ik hoop dat iedereen nu lekker blijft slapen!

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 23:45

:') :') :')
Je bent ook zo verschrikkelijk om haar naar bed te sturen. Hoe durf je?! :')
Grapje uiteraard.

Hier net even druk gehad. Verpleger die al 1,5 jaar niet gewerkt heeft hier. Dus moest even laten zien hoe/wat alles werkt hier. :')
Hé hallo, k ben maar een beveiliger?!

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 00:08

:wave: geen nachtdienst dit keer. Net thuis van een weekje Lissabon, morgen weer vroege dienst := oftewel snel slapen. Werkse iedereen!

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 00:35

Haha, ja,ik ben idd niet zo aardig :o maar ze is idd gaan liggen en slaapt nu diep! Ik denk alleen wel met schoenen aan, maar lol, dat is dan maar zo.
Een andere bewoner ligt ook met de broek nog aan in bed te slapen en zij had haar bril nog op... die toch maar even afgepakt, ze reageerde niet eens! :D
Dus nu lekker rustig, toiletten al schoongemaakt en de was is ook al klaar. Nu internetten en iets eten.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 01:06

Jij bent echt goed bezig Sandalio!

Hier nu ook alles rustig. Ene laatste controle gelopen. Om 3 uur nogmaals, en tussen de tijd lekker buiten hangen en binnen vervelen :').

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 02:30

Pfft, nu begin ik aardig in te storten... en dan is 3,5 uur nog wel lang.
Hoe gaat t bij jou vealosz?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 02:37

Ik ben ook helemaal ingekakt. -O- Gelukkig nog maar kleine 2,5 uur te gaan. Helaas moet ik nog eerst langs mijn moeder straks, en dan nog half uur naar mijn eigen huis.... Bleeeeeeh!!
Verder is t wel rustig gelukkig.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 05:40

Bijna naar huis, bijna naar huis! Ik ben dr zo klaar mee... pfft!

Silver_Bolly
Berichten: 958
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:26

Mag ik hier om tips vragen? Ik ga morgen avond een van mijn cliënten een nacht observeren dmv een camera. Ik moet dus een nachtje doorhalen. Iemand tips hoe ik het best wakker kan blijven? Ik heb al besloten dat ik vanavond zo laat mogelijk naar bed ga, morgen vroeg op(heb cursus) in de hoop dat ik dan aan het eind van de middag nog wat uurtjes slaap kan pakken.

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:31

Meestal zorg dat ik in de ochtend paar uur flink actie bezig ben geweest op de moestuin, want dan slaap ik 's middags beter.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:59

Silver_Bolly schreef:
Mag ik hier om tips vragen? Ik ga morgen avond een van mijn cliënten een nacht observeren dmv een camera. Ik moet dus een nachtje doorhalen. Iemand tips hoe ik het best wakker kan blijven? Ik heb al besloten dat ik vanavond zo laat mogelijk naar bed ga, morgen vroeg op(heb cursus) in de hoop dat ik dan aan het eind van de middag nog wat uurtjes slaap kan pakken.


Ik sta smorgens altijd op tijd op, ga gewoon doen wat ik altijd doe (paarden verzorgen, boodschappen, enz), en lig dan rond 14 uur in bed. Dan slaap ik vaak tot ongeveer 19 uur, en dan trek ik het vaak wel.

sNachts helpt het om een beetje hetzelfde ritme aan te houden als overdag qua eten, eet vooral ook niet te vet, dat valt bij mij iig altijd verkeerd O:)

Succes, ik mag vannacht ook weer

"There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse." ~ Rolf Kopfle [o]

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:13

Ik heb weekend yeaaaay.
En nou heb k zwaaaar hoofdpijn.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Wescha
Berichten: 733
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:42

Ik doe het dus heel anders. Ik sta gewoon op rond half 8 en doe gewoon de dingen die ik altijd doe.
Ik slaap altijd van 18.30 tot 21.30 nog even. Dan houd ik het prima vol. Als ik meerdere nachten moet slaap ik van 9 tot 15 en dan dus in de avond nog eventjes.

Vealosz Fijn weekend

Ik heb nu 2 nachten, dan 1 vrij en dan 4 nachten. Pittig weekje dus.

Sandalio
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Friesland

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:10

Wescha, dat is zeker pittig!

Hier voor 4/4, laatste!!
En dan volgende maand pas weer, 2 nachten maar. Ik vind het tot nu toe heel erg fijn om te doen, kan ook goed slapen overdag :).

Ik heb al gezien dat er veel was is vannacht, dus er draaien nu twee wasmachines en een droger en ik heb veel opvouw werk. Hopelijk kom ik daar doorheen vannacht. Gelukkig slapen alle bewoners nu rustig.

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 03:32

Dat is idd pittig Wescha! Zo zie je maar, iedereen niet uitvinden wat voor hem of haar werkt ;)

Hier rustig tot nu toe, heb serie af kunnen kijken en Kroongetuige teruggezien. Lekker houden zo :D

"There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse." ~ Rolf Kopfle [o]

Wescha
Berichten: 733
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 03:38

ik ga nu ook even netflixen... de rest van de nacht met de studie bezig geweest. Maar heb afgelopen nachten slecht geslapen dus begin moe te worden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers