Afstudeerders 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 16:09

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook eindelijk afgestudeerd! Mijn diploma ga ik na de vakantie ophalen, eerst even lekker genieten!

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:38

Ik heb vanavond ook mijn diploma opgehaald. Nu gewoon helemaal klaar met school, besef nog niet helemaal dat ik er nooit meer heen hoef :')

En alle geslaagden: gefeliciteerd *\o/*

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 22:34

Ik heb zojuist mijn eerste drie hoofdstukken gestuurd naar mijn begeleiding. Zeker over mijn literatuuronderzoek ben ik nog niet helemaal tevreden, maar als ik wacht tot ik daar over tevreden ben, moet het al ingeleverd zijn haha. Dus toch maar de gok gewaagd en afwachten wat die zegt. Weet ik in ieder geval een beetje waar ik aan moet gaan werken in het literatuuronderzoek om het beter te krijgen, want ik heb geen idee of ik uberhaupt goed op weg ben.

Na mijn vakantie beginnen met het analyzeren van mijn interviews en het schrijven van de resultaten. Moet in principe nog maar twee hoofdstukken schrijven, dus heb het idee dat het aardig op schiet. Punt is alleen dat ik niet goed weet hoelang ik er over ga doen voor die twee hoofdstukken haha.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-18 17:42

Ik heb vandaag mijn verdediging gehad en ik ben officieel afgestudeerd met een 6.4

hubba

Berichten: 309
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:57

Hi allemaal. Ik zie allemaal afgestudeerden hier, geweldig! Gefeliciteerd!! Helaas heb ik nog een beetje vertraging en moet ik in de vakantie even doorploeteren.

Zouden jullie mijn scriptie enquete willen invullen? Je bent binnen 5 minuten klaar en het gaat over het effect van blogs op brands. Hij is in het engels :)

Link: https://maastrichtuniversity.eu.qualtri ... 9zDhMP82B7

Alvast mega bedankt mocht je hem invullen _/-\o_ Mochten jullie nog mensen nodig hebben om enquetes in te vullen dan doe ik dat graag!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:31

Na een hoop geploeter en een herkansing kan ik zeggen dat ik in september mijn diploma mag gaan ophalen! Mijn scriptie afgesloten met een 7,1 & de herkansing gehaald met een 8. Dus nu feest vieren en dan verder met de volgende uitdaging: het zoeken van een baan.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:11

Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag gehoord dat mijn scriptiebegeleider geen tijd voor mij heeft. Ik heb maanden met hem geprobeerd stappen te maken. Hij liet vaak lang niet van zich horen. Ik heb ook al eens de ncoi ingeschakeld, om met hem in contact te komen.
En vanmiddag verteld hij, dat ik een andere scriptiebegeleider krijg.....

Jemig.....er zijn al maanden voorbij gegaan....pfff.. nu weer een nieuwe start maken met de nieuwe begeleider.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:20

davinci2412 schreef:
Na een hoop geploeter en een herkansing kan ik zeggen dat ik in september mijn diploma mag gaan ophalen! Mijn scriptie afgesloten met een 7,1 & de herkansing gehaald met een 8. Dus nu feest vieren en dan verder met de volgende uitdaging: het zoeken van een baan.

Gefeliciteerd! :) Zie je op de diploma-uitreiking :P

Hier gisteren ook te horen gekregen dat mn scriptie met een voldoende is afgerond :D eindelijk verlost!

Heb vandaag ook m’n eerste “echte” contract getekend.



Jeetje Morris, wat ontzettend ruk. Geen andere woorden voor. Je hebt nu dus eigenlijk zitten wachten en bent uiteindelijk nog niets opgeschoten. Vind het ook niet zo netjes van de opleiding uit btw

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:33

Irisx gefeliciteerd ! Super gaaf hoor, na al dat harde werken.

Zeker ruk, ik werk fulltime, heb een eigen paard en heb een huis (met vriend :D ). Dus ja, t is alle ballen hoog houden en dan dit.....
Ik ga zeker nog wel ‘klagen’ bij de NCOI.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:32

Hebben jullie ervaring met een enquête tool, bijvoorbeeld thesistool, surveymonkey....

Ik ben nu de vragenlijst aan opstellen en ik ben de organisatie en planning aan het regelen.

Welke tool is super handig?

Paloedie

Berichten: 992
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Deventer/Epe

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:43

Ik heb gewerkt met qualtrics, veel mogelijkheden!

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:01

Paloedie schreef:
Ik heb gewerkt met qualtrics, veel mogelijkheden!


Bedankt, ik even kijken op internet.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 12:32

Ik kom weer even binnenvallen. Heb opnieuw mijn scriptie ingeleverd en ben bloed nerveus. Is de tweede keer. Mijn begeleider van school vond ik erg warrig, dus ik heb een scriptiebureau ingeschakeld. Maar daar kreeg ik niet altijd de hulp die ik nodig had. Dus nu heb ik alles aangepast en verbeterd. Ben heel bang dat het toch weer terug komt. Vorige keer kreeg ik het terug met kritieken waar ik nooit eerder van had gehoord. Stukken die eerst goed waren beoordeeld, waren nu niet goed. Dus vind het eng.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Re: Afstudeerders 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 13:38

Ja, dat is zeker eng en spannend. Met herschrijven word ik onzeker.

Ik heb mijn concept vragenlijst voorgelegd aan een paar personen in de organisatie. Ik ben benieuwd naar de feedback.
Ik ga surveymonkey als tool gebruiken. De vragenlijst wordt naar zo’n 130 medewerkers verstuurd, vind ik ook wel weer spannend. Nog nooit zoiets gedaan.