Vakantiebaan in de paarden wordt nachtmerrie

Moderators: Princesj, Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:19

Die vieze kleding en nare slaapplek is natuurlijk echt te vies voor woorden.
Bij de rest heb ik ook wel zoiets van was het wel zo erg of kwam het op jou als jong meisje uit de randstad op het ruwe platteland gewoon zo over?
Dat wil niet zeggen dat jij het niet zo hebt beleefd. Maar dat het voor een ander best minder erg over kan komen.

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:37

ElineS schreef:
enjoymyhorse schreef:
Die vieze kleding en nare slaapplek is natuurlijk echt te vies voor woorden.
Bij de rest heb ik ook wel zoiets van was het wel zo erg of kwam het op jou als jong meisje uit de randstad op het ruwe platteland gewoon zo over?
Dat wil niet zeggen dat jij het niet zo hebt beleefd. Maar dat het voor een ander best minder erg over kan komen.

Als een man, die al tegen mij heeft zitten schreeuwen dat ik uit mijn bek stink, zonder aanleiding, dan tegen mij zegt 'in de auto!', mij niks verteld waar we heen gaan en wat we gaan doen, maar wel zegt dat ze een aparte manier van werken hebben en niet iedereen kan dat, vervolgens een bos in rijd.. Ik zou echt denken dat hij iets met me zou gaan doen, en daar ook flink bang van zijn. Dat heeft niks te maken met hoe iemand het beleefd, in mijn ogen. Zoiets is gewoon raar gedrag.

Maar raar gedrag is niet ineens een nachtmerrie. Maar een onfatsoenlijke hork. Voor mij zit daar wel wat belevingsverschil.
Ik dacht bij het lezen ook dat hij haar wat aangedaan zou hebben, puur door de titel.
Ik begrijp echt wel dat dit geen fijne ervaring was en ik begrijp heel goed en vind het zelfs erg verstandig dat ze is vertrokken.
Maar voor mij is het wel anders beleefd hebben dan wat een ander het zou doen.
Die zou zeggen wat een mafketel. En klaar.

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:40

poes schreef:
Hoe de TS het ervaren heeft moeten we hier toch niet bagatelliseren.

Dat doe ik toch ook niet :
Citaat:
Dat wil niet zeggen dat jij het niet zo hebt beleefd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie