Opleiding tot kynologisch instructeur. Advies? Help?

Moderators: Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj, Mondy, Polly, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:06

Dogvision is sowieso een goeie, Tinley ook (ik ken verder geen mensen die daar de opleiding gedaan hebben hoor, maar Eline is een fijn mens). Ik snap je wil tot leren, want ik zou het zelf ook graag doen, maar ik heb niet echt ambities om beroepsmatig iets in de honden te gaan doen en dan vind ik de modules érrug duur, zeg maar :P
Ik zou lekker beginnen met de modules voor Kynologisch Instructeur. De Raad is er afgelopen jaar flink mee bezig geweest om een certificeringsysteem op poten te zetten, dus ik meen dat je tegenwoordig voor een x aantal jaar benoemd wordt en verplicht bent na te scholen. Of althans dat was het plan. Alleen maar een goede zaak natuurlijk, maar wel belangrijk om rekening mee te houden :) Op de site van de Raad staat er meer info over :)

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie